Zacatkem 80tek iniciativni pohranicnici zastreli na hranicich zapadonemeckeho duchodce sbirajiciho houby,ackoliv se prokazatelne nachazel na uzemi NSR.Rezim musel zaplatit 200000 marek odskodneho a Husak nasledne zakazal na hranicich strilet.
Jestlipak ty strilejici chlapce jeste tlaci nocni mura ?
Husák zakázal na hranicích střílet? To je mi novinka. Napište o tom něco víc.
Posílám ostrý vzkaz p.Troškovi,fotbal zajímá víc lidí než vaše filmy!V tom to bude!
Mluvte za sebe. Mě žádný p....ý sport absolutně nezajímá. Je to úplně zbytečné, celý sport, do kterého tečou miliardy, je úplně k ničemu. Není z něj žádný užitek, kdyby neměl tučné dotace, tak si nevydělá ani na slanou vodu!!
Jsem sice už jako dílenský, ale hromadu let jsem též jezdil. Nikdy jsem neměl s lidmi Vážnější konflikt, ale pár těch "běžných" se vyskytlo...Bohužel, doba je taková, že řidič autobusu už není ten "pan šofér" jak se k němu kdysi dávno přistupovalo. Dnes si o řidiče každý otře boty a pro lidi jsme jen póvl.....Bohužel u všech řemesel tohoto typu je to stejné. Lidi mají představu že řidiči vynadají, luskonou prsty a vše se bude točit kolem cestujícího. Cestující dnes píší stovky stížností měsíčně na kdejakou kravinu která by člověka ani nenapadla a ve finále ten řidič jde na kobereček vysvětlovat svoji práci co se vlastně stalo. Dnes je tato práce velice náročná, protože Vám každý vynadá a mnohdy sprostě, dokonce Vás i napadnou, ale řidič nemůže nic !!!! Proto najít řidiče, který to dělá z lásky je docela úctyhodný výkon. V práci mám doslova pár lidí které spočítám na prstech jedné ruky také takové srdcaře kteří to berou jako poslání, starají se o autobus a celkově jsou na vyšší úrovni, ale i oni sami přiznávají, že je to katastrofa co se dnes děje, jak se k řidičům chová sám podnik a jak se cestující chovají k řidičům. Zavčasu jsem z pozice řidiče odešel a to na dílnu a nikdy více bych neměnil !
I já investoval spoustu peněz do řidičáku a profesáku na autobus, ale když jsem zjistil, že jsem pro lidi jen dobytek a já jim mám ve všem vyhovět, rychle jsem se vrátil na kamion. V životě už nechci lidí vozit a mrzí mě, že jsem do toho vůbec šel.
Na počet kamiónů co jezdí křížem kračem naší republikou je počet vah pro kamiony velice málo. % že přetíženy kamion bude kontrolován je malé. Kazí nám silnice dálničního typu i dálnice a pak platíme dráhou DZ a jezdíme po vymolech za chvilku po opravě. Místo měření rychlosti,které bych omezil ve městech, kdy pokutuji za překročení 50 km o 5 km bych je poslal více na vážení kamiónů.
Kvůli rozbitým silnicím, pláčete na špatném hrobě. Proč Německé silnice drží a to je tam mnohonásobně větší provoz, proč drží silnice v jižní Evropě, proč drží silnice ve Skandinávii? Jednoduchá odpověď. Protože se neodrbává jejich výstavba, to jen u nás, se musí každé dva roky opravovat!! Přitom máme nejvyšší cenu za jeden kilometr!! I Poláci to dokázali lépe a za míň peněz, než u nás!!
To 12 let staré EV stálo necelých 100.000,- a jelikož ho od března do konce října nabíjím z fotovoltaiky, tak jezdím po většinu roku zadarmo. Nechápu proč bych si měl kupovat 20 let staré auto 🙂
A k čemu mi bude dojezd 760 km u auta jako A2? To je auto na ježdění po městě a tam mi je ten dojez k ničemu. A do Chorvatska k moři bych s tím určitě nejel.
Srovnávejme srovnatelné, když si koupím za 390.000,- 4 roky starý elektromobil, tak ho nebudu porovnávat s 20 let starou A2 za 60.000,-. To se omlouvám.
Ale upřímně, EV máme na ježdění po městě, protože 95% jízd u nás je opravdu po městě a kolem něj. Jedno auto ujede na nabití 70Km a druhé 250Km. Na cesty do zahraničí, dovolené mám Trafic v naftě. Ale stejně nejraději jezdíme tím elektrem.
Jezdíte zadarmo? Ta fotovoltaika byla zadarmo, nebo kradete někde elektřinu??
Spis je problem, ze tu logiku u nas lidi nepouzivaji a jen dokola papouskuji 100x vyvracene myty.
Oni dneska maji lide na sidlistich kazdy svuj tankovaci stojan a kazde rano plnou nadrz? Proc by to chteli u elektromobilu? To jim nestaci nabijecky u silnic, v nakupnich centrech, u uradu, v zamestnani a na ostatnich verejnych mistech?
Elektrina z uhli v roce 2023 byla v nasem mixu z 34% a to fakt neni vetsina, navic to kazdy rok klesa. A uplne stejna elektrina je potreba i pro vyrobu benzinu, ale tam to asi nevadi?
A ropu si vyrobime jak? Vite vubec ze tankovanim benzinu sponzorujete vrazdeni civilistu na Ukrajine? Jste s tim OK?
Bydlím na vesnici v paneláku a nejbližší nabíječku mám 5 km a ve městě jsou 3 nabíječky. To mám nocovat v autě na nabíječce? V práci?? Absolutně nemožné, šéf to nedovolí.
6
Sledujících
0
Sleduje
6
Sledujících
0
Sleduje
Ještě se to ani nevyzkouselo!
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Běžte se zeptat na nádraží, jak je to s dopravou po železnici. Mě o tom vykládal jeden bývalý výpravčí, kdy vlak z Břeclavi, jede do Jihlavy až 8 hodin!! Máme totiž jej jednokolejné tratě a ten nákladní vlak, se musí vždycky někam uklidit, aby mohly projet osobní vlaky, které mají přednost. Takže na malých nádražích, se musí ty vlaky rozpojovat, aby se tam vešly.