Dobíjecí síť je v současnosti největší killer EV. Je rozdíl dobíjet za 18 Kč na superchargeru v Česku, nebo za 0,17 Kč v Číně.... Ale do města EV s malou baterkou, pokud mám možnost dobíjet doma, proč ne. Přebytky z mé FVE již nikdo nechce. Solární energie je dnes na trhu totální looser, tak proč na ni nejezdit místo drahé nafty...
Logické rozhodnutí. Jel jsem ve čtvrtek Zlín Strakonice, napočítal jsem na cestách celkem 3 EV. V neděli zpět 2 EV. 20 Tesel ale na chargeru u Humpolce. Pěkně strávené nedělní odpoledne v bufetu Shell. EV našly své místo jako druhý vůz pro manželku do města. Tam je potkávám kdekoliv. Takže konec poplachu.
Tragédii ODS je že se nedokáže odriznout od staré mafie, která sedí ve vládě a přitom chodí na oslavy Nejedleho s Putinem na iPhonu, bojuje proti Euro, jelikož miliony brambokorun v trezorech by ztratily těžce nakradenou hodnotu. To ji veze do kytek. Takže lidry kteří makají jako Kuba, Kupka utapi jako stranu ke dnu.
Copak Čína, kWh za 0,6 Kč, to se auta prodávají jak rohlíky na krámě.
S 16 Kč na veřejných dobíječkách v Česku to žádná sláva nikdy nebude.
A ten pocit, že mám v garáži prázdnou baterku (což má EV každý večer) a já nemám čím dojet s dítětem na pohotovost, nepotřebuji.
Pocit, že nejde elektrika a já chtěl zítra na dovolenou, také ne.
Trochu bych upřesnil informace "odborníků", jelikož mám FVE 10kWp a baterii 11 kWh
Jen mimoň spustí takový projekt bez plánu B, tzn pokud přes všechny provedené kontroly systém nefunguje (což je u IT pravidlo), je tady původní papírová varianta, která funguje od 19 ho století. Jak říká filmový klasik, Bartoš by se již neměl pouštět do žádných větších záležitostí, není na to oblečený.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A tesla robotaxi je prý za dveřmi ....
1 odpověď