Proč mají Tesla hateři potřebu si vymýšlet, kolik v ní mají negativních zkušeností? Jste fakt k smíchu.😂
Kdybyste zůstal jen u toho chybějícího okna, tak vám to ještě věřím, to se opravdu reálně může stát. Ale prosím vás nepřehánějte to lhaní, Tesla jezdí s úplně stejnými pneu jako jakýkoli spalovák, můžete tam sice dát gumy vhodné pro EV, které mají svá pro a proti, ty ale nejsou o nic dražší.
A že Teslu neumí všude? Dejte mi tip, kde takový pneuservis existuje, já takový ještě nepotkal 😃. Totéž s cenou, cena je úplně stejná, žádný příplatek po mě ještě nikdo nechtěl, ono taky není důvod, ta kola jsou úplně stejná 😃.
S cenou náhradních dílů totéž, cena je podobná jako u koncernu, někde trochu víc, někde méně.
Teslu jsme si kupovali v dobré víře, ale bylo to do určité míry zklamání, naše zkušenosti jsou fakt, čekání týdny na servis je standardní, stovky kilometrů dojezdu do servisu je taky, pneu jsme kupovali na doporučení autorizáku. Stejné pneu jako máme na ostatních autech to rozhodně nejsou a v pneuservisu kde servisujeme všechna naše auta nás s Teslou odmítli. Nepříjemné čekání na dodávku ND a následné komplikace s dojezdem do servisu celkem běžně odstaví auto na týdny, to je taky fakt. Naprosto super je cena za odtah do servisu vzdáleného cca 100 km a potom jízda pro auto zpět. Nemám potřebu lhát, nedělá mi problém přiznat, že nákup Tesly nebyla taková hitparáda jak někteří zaslepenci tvrdí. Ale celkem vás chápu, kdo netesluje s námi tesluje proti nám 🤣🤣🤣. Podobný nadšenec si ji od nás v budoucnu i koupí, bohužel ji prodáme s obrovskou ztrátou, takovou ztrátou jakou jsme u běžného auta ještě nikdy neřešili. Podtrženo a sečteno, víc mínusů nežli plusů nás v tomto případě potkalo 😂😂😂.
+ 3 hodiny? Neustále se měnící dojezd? Nefunkční nabíječky? Tak to jste asi nejel Teslou, co? Bohužel ostatní výrobci se ještě EV nenaučil vyrábět, to ale není problém technologie, Tesla ukazuje, že to jde. A ano s nefunkčními non-tesla nabíječkami mám taky velmi špatnou zkušenost, k takové už mě nikdo nedostane.
Jezdit Teslou rozhodně není žádná hitparáda, jednu máme na firmě a je to velká černá díra na peníze. Provozujeme Teslu třetím rokem, poškozené přední okno jsme řešili dva měsíce v servisu cca 100 km daleko a to po celou dobu čekání na termín nesmíte s autem na silnici. Výměna pneumatik vás stojí několikanásobek a opět ji neumí všude. Běžné poškození jako rozbité světlo či karosářský díl opět znehybní auto minimálně na týdny a navíc za ceny které by jsem se spalováky středních tříd určitě nesrovnával. Tesla je prostě luxus pro nadšence kterým nevadí auto odstavit na týdny a ještě zaplatit X-násobek ceny.
Bohužel opět celkem smutná póza, kariéra upadá, věk se blíží k důchodové hranici a vrásek už bude jen víc a víc. V této situaci si holka musí vybrat, buď tento fakt přijme s důstojností a bude se chovat jako dáma. Nebo se vrhne do odvážných fotek, ale dosti tím riskuje, že bude za zoufalku což se jí tady celkem daří.
Dojezdovou úzkost řeší pouze majitelé spalováků, kteří v EV nikdy neseděli 😂. Dlouhé trasy jsou většina mých cest a je to naprosto bez problémů (např. loni na lyže do Rakouských Alp - 700 km bylo na 1 zastávku na 10 minut)
Máme výrazně jinou zkušenost 😒😒, cesta do Itálie (Livigno). Čas oproti ostatním ve spalovácích + cca 3 hodiny. Cestou nefunkční nabíječky nebo čekání na volnou zásuvku, zastávka 10 minut je neskutečný nesmysl. Neustále se měnící hodnota dojezdu a neskutečný stres při kolonách v zasněženém Breneru. Tyto zkušenosti opravdu nechcete zažít !!
Také jsem si málem jel prohlédnout prodejní akci EV, ale měl jsem možnost jet se skupinou lyžařů na dovolenou. V naší skupině byl mimo majitelů spalováků i jeden majitel EV a jeho zkušenosti s jízdou Most - Livigno a zpět mě celkem jednoznačně přesvědčili, že prodejní akci těchto vozidel ještě nějaký čas určitě nenavštívím.
Podle mě ne, ale uznávám, že to hodně lidí nebaví. Mnoho jich však nejezdí na kole po městě proto, že mají strach. A ten je dán i množstvím aut. Kdyby se tito lidé nemuseli na silnici bát, zase by ubylo aut. A o to by jezdilo víc lidí na kole.
Faktem zůstává, že výrazné procento řidičů by mohlo dopravu vyřešit jinak, než jet autem. Že to neudělají je zčásti způsobeno důvody, které jsem už uvedl.
Souhlas, ve městě by pomohlo víc pruhů pro cyklisty a míň aut by taky prospělo. Velkým problémem jsou ale množící se omezení pro většinu účastníků silničního provozu. Např. nařízený 1,5m odstup praktikovaný na vedlejších silnicích či okreskách vyvolává hodně kyselých debat. Frajer ve strakatém trikotu při své hodinové jízdě (pro osobní zábavu) omezí několik stovek dalších účastníků silničního provozu kteří musí auto použít při cestě do práce, doktorovi či pro děti do školy, oni totiž jinou volbu na rozdíl od strakatého frajera prostě nemají.
Jízda v Tesle je oproti Fabii opravdu "jiný svět" ale také za dosti jiné pořizovací náklady. Hodnotit auto po několik dnech zkušeností není objektivní. Provozujeme Teslu třetím rokem, poškozené přední okno jsme řešili dva měsíce v servisu cca 100 km daleko a to po celou dobu čekání na termín nesmíte s autem na silnici. Výměna pneumatik vás stojí několikanásobek a opět ji neumí všude. Běžné poškození jako rozbité světlo či karosářský díl opět znehybní auto minimálně na týdny a navíc za ceny které by jsem s Fábií určitě nesrovnával. To zda je elektromobilita budoucnost nedokážu posoudit ale cesta s rodinou na lyžovačku do Itálie je zážitek který s běžným EV určitě nechcete zažít.
Klidně si kupte číňana, má moderní vzhled a líbivou reklamu a ani nemusíte řešit kvalitu, mají přeci 5-ti letou záruku. Bohužel se vám může velice rychle stát, že ho nebudete mít kde servisovat a až jej budete nabízet k prodeji tak si ho od vás nikdo nekoupí. Po uplynutí určité provozní doby může totiž být číňan naprosto neprodejným.
Pokud šéf řídí především ruce které vytváří nějaké hodnoty je pro něho digitalizace velmi často druhotná a někdy i obtěžující záležitost. Digitalizace nese velké riziko v tom, že naprosto přestaneme přemýšlet nad procesy které za nás bude řešit výkonný procesor schovaný někde na druhé straně vaší klávesnice.
Po delší době jsme se rozhodli pro lyžování na Klínovci, dle provozovatele super podmínky a v provozu většina sjezdovek. Reklama na areál jela v rádiu celý týden. Ve skutečnosti v provozu pouze dvě sjezdovky, podmínky mizerné a na sedačkách lanovek ležel celý den mokrý sníh. Oběd pro jednoho za 300 a polévka či obyčejný čaj cca za 100 Kč. Nepravdivá reklama a ždímání lyžařů tu funguje na jedničku s hvězdičkou. Letos to tedy bude zase Itálie, je to sice poněkud dál ale podmínky a služby na zcela jiné úrovni.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Další hromada nesmyslů.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Teslu M3 jsme do firmy pořizovali koncem 2021 za cca 1,4 mil, což je na hatchback s kvalitou zpracování jakou to auto má docela dost. Cena tedy i ztráta při prodeji bude vyšší nežli je běžné. Navíc pneu Sottozero 3 a origo kola cca 90 tis. což je oproti jiným hatchbackům této velikosti x-násobek ceny, na pneu jsou totiž kladeny zcela jiné nároky a nemůžou být tedy dle doporučení výrobce "běžné". Za několik let se servisní síť nijak nerozšířila 2 místa a jejich čekací termíny jsou výsměch. Zatím jme řešili 1x nové přední okno, odražené kolo+pneu, lampa + nějaké drobnosti na karoserii. Dvakrát z toho auto několik týdnů mimo provoz, servis za nadstandardní ceny a jednou odtahovka. V tomto směru je Tesla bohužel černá díra na peníze, hatchback této velikosti ve spalováku nabídne nejen lepší zpracování, ale především nižší náklady na údržbu. Navíc delší cesta je na zadních sedačkách v tomto autě pro vyššího člověka celkem utrpení. Sám jsem si to několikrát vyzkoušel . Chápu, koupil jste si kyselý dortík ale na rozdíl od nás si to nechcete přiznat👍. Howgh.
1 odpověď