Černá vrstva je na vnitřní straně skla a slouží k přilnutí lepidla na sklo a tím i přilepení skla k vozidlu. Přísavky na tom fakt nedrží. Ale proč by na ni nesměla zasahovat část lepidla, to opravdu netuším. No a zapojení elektřiny, tam viditelně chybí kus vědomostí nebo to střihla korektura. Ale ani tak ten článek moc neobjasňuje. Prostě zbytečná práce.
Zorné pole řidiče řeší směrnice EHK.43 , v podstatě od osy volantu 14.5cm na obě strany a nahoře a dole dráha stěračů. takže ne u spolujezdce, ne u sloupku, ale pouze přímo vpřed. Jenomže tuhle směrnici zná málokdo, ani policie ani technická.
Další věcí je homologace. Podle právníka by mělo platit pravidlo, že vybavení a doplňky umísťované do přepravního prostoru posádky jsou na uvážení řidiče, ( samozřejmě kromě povinného vybavení vozidla nebo manipulace s ním ) vše co je mimo tento prostor musí mít odpovídající homologaci. Protože jinak by podléhali homologaci i trenýrky řidiče, nebo posádky. No a zrcátko s kamerou nasazovanou přes původní sice vypadá jako dobrý nápad, ale jednak je větší než původní a zabírá větší než schválenou plochu výrobcem, a za druhé, může být vyhodnoceno jako neoprávněná manipulace s nezbytným homologovaným vybavením vozidla.
Kvůli instalaci kamery jsem to před časem zjišťoval, a protože je tu spousta dalších problémů ohledně použití kamery a záznamu tak jsem se na to vybodl. Ten prostor výhledu pochopitelně platí i pro poškození skla.
A další maličkost. Pokud policii poskytnete záznam, a oni na něm najdou VÁŠ přestupek, automaticky vám ho zpeněží , néli hůř. Takže pokud pořizujete záznam jízdy , tak ne delší deseti minut, a i to je dost. Policie bude od vás požadovat záznam/kartu hned při vyšetřování, ne že jim to dodáte později. Kvůli možné manipulaci se záznamem.
Takže pokud chcete pořizovat záznamy z cest, tak dvě nezávislé kamery, Dlouhý záznam pro sebe a krátkou smyčku pro policii. Tedy v případě že s nimi budete chtít spolupracovat. Protože ať už jste svědek nebo poškozený budou chtít z vašeho záznamu vydolovat i něco na vás. A o to nikdo nestojí.
A jsme zase u toho kam s tou kamerou?
Jednu maličkost, ať už tyhle ,,dámy" vypadají jakkoli dobře a ať už pro to dělají cokoli, chtěl bych je vidět po šichtách 5x8 u pásu na směny ranní-odpolední-noční, týden za týdnem. Kdy skládají výrobky do krabic, do kterých stěží vidí, natož dosáhnou a celou dobu na fyzických limitech svého těla.
Určitě by plavky byly to poslední na co by si vzpoměly.
Někdo by řekl : ,, začátek pádu " . Ale i tohle souvisí s politikou Bruselu, měli původně dohlížet na mezinárodní obchod, jenže se jim umožnilo kecat do všeho, a nikdo si neuvědomil že začali nenápadně omezovat a nařizovat, kontrolovat, zakazovat, už teď je vidět že na tohle žádný hajzlpapír stačit nebude. Většina z nich je tam jen kvůli penězům a je jedno za co a z koho je dostanou. Ekoterorizmus je výnosný podnik, ze kterýho se dá cucat hodně a dlouho.
Výrobci se bojí že neprodají, tak omezují výrobu, mnohdy i bezdůvodně a dlouho dopředu, když není ještě jasné co vůbec bude.
No války nedokázaly zničit Evropu, politici budou asi úspěšnější. Jednou tady bude krásně zelená krajina se stopami po civilizaci, jenže jaksi bez lidí, ti poslední vymřou hlady a na politickou inteligenci. Zatím se to týká ( desítek/stovek ) JEDNOTLIVCŮ, ostatní ještě mají šanci, ale vidím to špatně.
Všechno je to o penězích, nakonec. Zrcátko od několika stovek po několik tisíc ( nepočítám v to teď extremy, jako novinková auta, kde i gumičky do stěračů počítají v tisících.) Kamerové systémy v desítkách tisíc, i vyšších desítkách. Uražená kamera na Actrosu stála z druhý ruky dvacet tisíc. Bůh ví kolik stojí nová origo. A k tomu všechny ty efekty který to dělá, i za špatné viditelnosti máte šanci vytušit v zrcadle obrysy , ale kamera je tou dobou už hodně slepá. Z vlastní zkušenosti, v kameře za mnou dobře vidím jen když je sluníčko někde přede mnou. Ale pak zase dost často nevidím pořádně na display. Ještě že je to jen pomocná kamera, nedám dopustit na zrcátka.
Takovejch krtinců po republice je. Všude kde se dělaly megastavby, nejdřív prozatimní úložiště, pak oficiální zemník, a když se nikdo dlouho nezajímá, máme tu nový kopec. I skládka materiálu se musí upravit, aby jí počasí nerozebralo. Je to uložený materiál pro příští použití, A tam, kde jich je deset oficiálních, se jedna, dvě načerno ztratí. A po patnácti, dvaceti letech si málokdo vzpomene, a ještě hůř se hledá dokumentace. Kdyby nebyly Velká a Malá Amerika tak chráněné, už by je někdo zavezl, jako spoustu podobných ,, děr do země" . Porovnat letecké snímky by ledasco odhalilo, ale kdo by to dělal a pro koho, a kdo by to zaplatil. Ale třeba se stane zázrak.
Teď jsem si celou trasu projel na streetu. Žadnym zákazem neprojeli. leda by tam nějakou značku dali po pořízení záznamu, je tam přímo značka pro nákladní dopravu, projíždí se statkem, okolo pískovny , úzká cesta a na závěr padák ke trati. Na první pohled to vypadá že to je v pohodě, že to je problém vám dojde ve chvíli kdy vás drží hrb. Navíc stalo se to ještě za tmy, takže toho asi moc neviděl. U normálních návěsů se dá výška podvozku soupravy nastavit z kabiny, ale tyhle těžkotonážní to nemaj tak jednoduchý. Kdyby měli kluci dost času tak to dali, ale kdyby. Bohužel, někde to bylo napsaný a muselo se to stát. Jeden se domu nevrátí a další nebude spát. Je to smutný.
Architekti a projektanti nikdy nejsou zodpovědní za to co vytvoří. Setkávám se s tím denně. Za posledních dvacet let se dokumentace tak zhoršila, až je to až neskutečné. Za vším jsou peníze . Co nejvíc vyvařit pro sebe, za nejmíň udělat a příroda už to nějak spolkne. A dozorové a schvalovací orgány nedělají to co mají. Jinak by se neděli takovéhle ,, nehody ". Pro mne jsou vinící jasní, první kdo mu určil trasu a druzí co ten paskvil schválili.!!!!!!!!
Papežštější papeže ! Unie řekne 3, ale český úředník ve vlastní podbízivosti říká 5. Tak fungují naše kontrolní orgány , Místo toho aby se zabývali kvalitou a přiměřeností cen. Honí se za názvy ,, mléko- máslo-a pod.". Ono chytit ,,vadný " název jde při svačině , ale udělat odpovídající výzkum kvality potravin, to už zavání odbornou prací, a to potřebuje odpovídající odborníky. . Většina lidí stejně neřeší jestli je název takový nebo makový. Jdu si pro určitý výrobek a ten chci , a je mi naprosto jedno jak mu říká Unie nebo banda BL... z nějaké nefunkční úřadovny. Bohužel do takového SVI....... se řítí celá evropa pod vedením těch nejlepších zástupců evropy , kteří si myslí že nařídí a voda poteče do kopce a oheň bude plát k zemi. S takovým vedením budeme mezi půlkama docela rychle, bohužel. Snad to bude trvat tak dlouho abych u toho nebyl, nestojím o to abych cítil ten smrad.
Fajn . Tematicky je to v pořádku , ale trochu chaotický článek . Nicméně je v něm uvedeno mnoho pravdivých poznatků . Prostě , aby doktor archeologie byl někým, musí vytvořit fundovanou teorii, a tu pak bránit zuby nehty dokud je živ. Tedy ti konzervativní , Ti kteří připouští trochu kontroverze se brání změně jen do té doby dokud si nevytvoří novou teorii podle nových objevů , aby pak přišly s novou verzí výkladu dějin. A samozřejmě všichni co ukazují na nesrovnalosti jsou nežádoucí. Jen taková perlička za všechny, PROČ jsou uznávána jen čtyři evangelia? Dnes se ví podle nalezených důkazů , že jich bylo více , tak proč se církev brání uznat jejich pravost ? A některé fragmenty jsou tak staré , že zpochybňují starý zákon. A to je jeden příklad za všechny. Taková situace je v celé archeologii a historici jsou na tom podobně.
Zajděte si v Mostě do Prioru. Pokud se dostanete někdy na Mostecko. Bydlím tu dvacet let a ten příběh je úplně stejný. Když jsme se přistěhovaly bylo tam vše, teď jen pláč a zbytky Prioru. Do Labutě a Kotvy jsem chodil v 80tých letech , a po převratu to šlo rychle z kopce, Je to dlouho co jsem tam byl naposled , a ani po tom netoužím. Jen občas vzpomenu u filmů , kde se tyhle obchody mihnou. Mám za to že takhle dopadají všechny Prvorepublikové obchodní domy v celé republice , jako by se jim i po letech mstil bývalý režim a potají chtěl všechno co byly a co zbylo zničit. Připadá mi to jak v tom vtipu o babičce na úřadě. Doba se změnila ale ........ . K pláči.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No, taky bych to klasifikoval jako modelovou situaci. Obzvláště po tom co běžně vídám v párech na veřejnosti. Někdy postrádám jediný viditelný důvod, proč nebo kvůli čemu se ti dva dali dohromady. A nejde jen o mladé páry, jsou to často i lidé v před či už důchodovém věku.
Takže, pokud by opravdu byla na tom tak špatně, že nemůže najít partnera, tak je prvotní chyba v ní. Už dopředu dává signál ,, ke mně ne!!! " A tam je opravdu těžké proniknout.