Je zajimave, ze problemy jsou jen s jednou skupinou z celeho mnozstvi uprchliku. Tato odmita nabizene ubytovani a pak to dopada tak, ze bivakuji u nadrazi, a to nejen v Praze.
Za to z jine skupiny se zajimaji o to, kde ziskat praci a jsou spokojeni s ubytovanim, ktereho se jim dostane.
Nemyslim, ze by byla chyba v exekutive CR, ale nekde jinde.
Dobre to rekl reditel HZS - Odmitate nabizenou pomoc, tak bohuzel, jinou neumime.
Fajn, tak sa teda pozrime na to, na základe čoho usudzujete, že sú autá so spaľovacím pohonom ekologickejšie. Prepkládate snáď, že rovnako ako by sme mali jazdiť na autách so spaľovacím motorom, mali by sme elektrinu vyrábať z uhlia, aby to Uhlíková stopa vyšla podľa Vašich predstáv. Už pri energetickom mixe ČR (asi 45% elektriny je z jadra a z obnoviteľných zdrojov) je počas celého životného cyklu automobilu Uhlíková stopa elektromobilu polovičná v porovnaní so autami spaľovacím motorom. Na Slovensku je to ešte menej nakoľko podiel jadra v dodávkach energií je ešte nižší. Nechápte ma zle, ja milujem autá, aj tie nádherné a drtivo rýchle, so spaľovacím motorom, ale je najvyšší čas vývíjať optimálne riešenia pre budúcnosť.
Dobre, ale kde mate vyrobu auta,elektro uz pri vyjezdu z fabriky je na polovine emisi spalovaku za celou dobu jeho zivotnosti vcetne vyroby. Spalovak bez problemu ujede 400000 km a vydrzi i 15 let. Baterkac vydrzi taky 15 let, ale jen karoserie a k tomu potrebuje v lepsim pripade dalsi tri sady baterii, aby si udrzel rozumny dojezd. A tim padem je zase nekde uplne jinde a to nepocitam likvidaci baterii.
A to nemluvim o nesmyslnych cenach baterkacu.
Nebranim se jim, jsou tiche, maji odpich, ale jsou tady ALE, ktera je nutno doresit, a ne to lidem nutit jako nejakou mantru.
Ostatne prvni vozidlo, ktere ne prelomu 19/20 stoleti prekonalo rychlost 100 km/hod byl elektromobil.
Články o mobilite na Sezname sú žiaľ jednostranné, tendenčné a zavádzajúce. Koniec spaľovacích áut je nevyhnutný z veľa dôvodov, klimatická zmena, obmedzé množstvo ropy a podobne. Je možné, že o 10-15 súkromným osobám nikto nepredá ani benzín ani naftu. Stačí kombinácia faktorov ako vojna+sucho+migrácia a budeme radi, ak sa nejeme do sýta každý deň. Ešte jedna poznámka k technológiám a ich vývoju. Ford Model T mal asi 37 litrovú benzínovú nádrž a spotrebu okolo 15 litrov na 100 km. Takže dojazd bol okolo 250 km. Sieť čerpacích staníc pred v čase vrcholu produkcie pred krízou bola tiež pomerne riedka. Mali sa ľudia rozhodnúť radšej pre kone, pretože tie sa mohli napásť za 20 minút na každom jarku pri ceste? Prajem príjemný deň všetkým!
Podle Vás taky múžeme chodit jen pěšky. Ale co. Až budou elektroauta stejně nebo více ekologická, a to včetně výroby a celkového provozu, jako spalováky dá se o něčem diskutovat, ale takto zatím ne.
To si pleteš právě s dárci orgánů na motorkách. Věř, že se mi opravdu ještě nestalo, abych viděla jet cyklistu v obci 80-90 km rychlostí, nebo předjíždět zprava. Těch rádoby "motorkářů" jsem včera během poměrně krátké cesty z Brna do Žďáru takových potkala asi tak 8.
Beru, že motorkáři je kapitola sama pro sebe, ale cyklisti jezdí taky jako by byli nesmrtelní a předpisy pro ně naplatí. Do křižovatky na červenou, po chodníku a na přechodu ohrožují nejen chodce, při vjíždění na hlavní z vedlejší se na tebe dívá, ale stejně ti tam vjede těsně pod nárazník. A ýe nejezdí po obci 80 km/hod, kdyby jim ta kola tolik jela, tak budou jezdit taky. A předjíždění zprava v koloně úplně běžné, bohužel 1,5 m odstup musí dodrýet jen auta.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
České zemědělství je katastrofa hlavně kvůli burešovi a jeho kšeftu s řepkou, kam se člověk podívá tak je žluto. Takže teď by měl být zticha a chodit kanálama.
4 odpovědi