Hele je na prosto jasné, že to koupili, aby se dostali na český trh a od začátku plánovali, že pouze využijí ty zavedené značky, ale o samotné eshopy se starat nebudou a nechají je zaniknout. Ostatně na co provozovat paralelní eshop, když je tu velké Allegro.
Jenže zapomněli na jednu "drobnost". A to, že překpavivě češi nejsou poláci a nechtějí online třižitě, když jsou rozmazlení super eshopem s perfektním vyhledáváním, filtrováním, recenzemi a dalšími službami okolo. A to Allegro nemá, protože ten jejich koncept je typu Amazon.
Smolík no, věřím, že zamrzí těch vyhozených 23 miliard.
Mohla by se ho v té debatě zeptat na to jeho savo a na zappery.
Ale Turkovým obdivovatelům stejně nikdy nedojde, co to je za šaška. Ani to, že volí Institut Václava Klause a Staňka, tu Zemanovu destruktivní loutku z Babišovy vlády. Jim bude stačit, když bude opakovat nesmysly, které se jim líbí.
Savem argumentují jen hlupáci. Turek už přeci řekl, že ta firma byla jeho matky, a že s její aktivitou neměl nic společného. V rejstříku je zapsaný jako majitel, protože tu firmu zdědil po smrti matky.
No a co? Co vás žene? Vůbec nic, jenom vaše ego. Kdežto kamioňák je nucen dojet na čas, svou jízdu ještě musí přerušovat přestávkami. To je vše čím vy se nemusíte vzrušovat.
No "kupodivu" já po té dálnici nejezdím pro radost nebo ego, ale pracovně. Za den potřebuji stihnout x věcí a fakt mě nebaví, když se potřebuji vrátit domů a kvůli jelitům za volantem se mi cesta prodlouží a je mnohem náročnější než by musela být. Těmi jelity myslím hloupou skupinu řidičů kamionů, kdy odhadem 9 z 10 jede v pohodě jak má, ale 1 z 10 je jelito. Stejný poměr podle mě panuje i u řidičů osobáků.
No a to si takhle běžně jede skupina kamionů normálně v pohodě 80-85 km/h dle GPS a objeví se jelito, které musí jet 90km/h a postupně každého z nich předjíždí. Někdy i 3 najednou a to je pak nadělení. A tohle ten provoz na dálnici paralyzuje, naštve to desítky řidičů a v krajním případě to může způsobit i rizikovou situaci. A těch jelit potkáte z Brna do Prahy 20 a pak do Plzně dalších 10 a přijede domů ztahanej jak pes protože pořád musíte hlídat kdy vám tam jaké jelito vjede, jestli ti za vámi stihnou dobrzdit na osmdesátku a nějaká snaha o udržení plynulosti provozu je v háji.
No a proto se nám postupně objevují lokální či plošné zákazy předjíždění. Kvůli jelitům. A já chápu, že jsou na tom biti slušní řidiči kamionů, protože teď budou mít problém do předjet třeba do kopce pomalejší soupravu. Ale je to vaše chyba. Měli jste si jelita vychovat. Hlavně že Česmad řve při každém zvýšení mýta nebo omezení, ale prevenci .... no to néééé, to nás nezajímá.
No a tak to tedy máte.
Já osobně z přibývajících omezení radost nemám, ale realita je taková, že mě osobně to pomůže k plynulejší a bezpečnější jízdě po D1.
Nepředjíždí se několik km, ale v jednom se to dá stihnout. A jaký s tím má problém řidič v osobáku? Stačí ubrat plyn a po chvíli opět přidat a uhánět svejch 130.
Jel jste někdy třeba po D1 v hustém provozu? Stačí jeden předjíždějící kamion a udělá to kolonu na několik km, jejíž části pak několikrát zastavují a rozjíždějí se a plynulost je v pytli. A tohle udělá jeden kamion ve špičce. A teď jich mezi Prahou a Brnem takhle potkáte třeba 20 ...
Přichází ideální situace na našich dálnicích. V pravém pruhu pojede vláček kamionů a v levém pruhu vláček osobáků. Občas se to rozjede v místech stoupacích pruhů, aby se následně zformovaly opět dva vláčky vedle sebe.
No ale pořád to bude výrazně lepší než teď, kdy každé předjetí kamionu kamionem ten provoz omezí na několik km a všichni jedou 80km/h.
ale to, že vy osobně nevíte, co dělala, ještě neznamená, že nedělala nic. Ale když vy spíš asi potřebujete jako mluvčího toho Olivera, případně titulky z Rytmu života nebo Lidových novin.
Já to ale vím, že ona vyla absolutně nekompetentní. Pro Vás doporučuji se podívat na jakékoliv její televizní vystoupení (který je pramálo, protože se jí báli pouštět před kamery) a hned pochopíte, o kom se tu bavíme. Kdo je Oliver netuším.
víte, ideální vláda je ta, o které skoro nevíte a přitom všechno funguje. Ale je pravda, že někteří jednodušší jedinci, i když jich není zrovna málo, potřebují vidět šaška, který je odrbe do posledního pětníku a oni mu přesto budou věřit, že to dělá pro lidi. Hlavně, když je o tom přesvědčí třeba kohout Oliver.
Ale v tomto případě ta ministryně prostě nedělala nic a i proto byla neviditelná.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Takže bude ten hnusný starý most pořád kazit hezké panorama Prahy?