Záleží na tom, jaké máte auto (dojezd). Souhlasím, že elektromobil je ideální do města, a kdyby si elektromobil pořídili hlavně ti, co používají auto k dojížděné do práce, mělo by to pro města obrovský přínos. Pokud ale elektromobily budou mít dojez 300 km i v zimě na dálnici, pak mám za to, že postačí pro všeobecné použití min 95 % uživatelům. A takové elektromobily již na trhu jsou. Cena je jiná věc. Souhlasím, že by měla být nižší, což si uvědomují na západě, a k tomu, aby zlevnily, poskytují dotace. Čím víc elektromobilů se bude vyrábět, tím dříve se projeví úspory z rozsahu a výrobci cenu sníží. Řešením pro méně majetné pak budou ojeté elektromobily. V zásadě žádná změna oproti současnosti. Další překážkou je infrastruktura, na kterou zatím kompetentní úřady kašlou, až na výjimky.
Jezdim ID 3
V lete dojezd max 300 km město.
V zimě max.250 km město.
Dálnice při 130 km rychlosti max 150- 200 dle počasí km.
Letní pneu max. 15 tis km.
Zimni pneu max 8 tis. Km, mam již druhé.
Torzni týče vymena po 15 tis. Km.
Mam pokračovat?
To je zcela bezpredmetné. Čerpám z veřejné dostupných informací a z vlastních zkušeností. Na to nepotřebuji být odborníkem. Stačí, že umím číst a psát a umím pracovat s informacemi. Zkuste na chvíli odložit předsudky a zkuste to taky, nebo si elektromobil vyzkoušejte. Netvrdím, že nemá nedostatky, tak se o nich pojďme bavit a hledat řešení. Elektromobily tady jsou a budou. Jiná alternativa není. Pokud se lidi ve velkých městech nechtějí otrávit, jiná alternativa osobni dopravy není. Pokud myslitem že je, napište prosím, jaká. Děkuji.
Jezdim s EV již rok a mam najeto 30 tis.km.
Závěr, elektroauto je pouze do mesta a jeho cena by maka být max. 400 tis. a ne 1 mil.
Že používáte selský rozum, je v pořádku. Jenomže vy aplikujete selský rozum na něco, o čem nic nevíte. A když o něčem nic nevíte, je selský rozum k ničemu. Jestli se nechcete zdržovat čtením, doporučuju youtube, je tam spousta videí o elektromobilitě a mýtech o ní. Zkuste na chvíli odložit předsudky stranou a něco se dozvědět.
jake je vaše odborne vzdelani? Když rozdávate rozumí?
včera jsem shlédnul diskusi doc.Morkuse s panem Halašem. Docent z ČVUT kontra absolvent zemědělské fakulty.
Přesně tomu odpovídala diskuse technik kontra idealista a snílek, bohužel snílci nemají žádné technické vzdelani a proto nevědí co jsou fyzikální zákony.
Boj za ideu a sen vzdy v minulosti dopadl katastrofický. Doufám, že až tak daleko to dnesni politici nenechají dojit.
Jezdim s ID3 služebně.
Pořad se mi nechce ani komentovat jak je zavádějící. EV se hodí do města ale tu službu mi ve městě splní jakýkoliv maly vuz. Na delší cesty je zcela nevhodný.
Nejhorší na vašem pořadu je následné zklamání z EV po jeho pořízení. No když mohu během 8 let oželet 1 mil. Korun, tak to ani nemrzi.ake kolik takových lidí je ? Jsou a tomu odpovídá prodej EV v CR.
A nebude to jiné následujících 10 let.
Tak si spočítejte, kolik doma najezdíte s auty. Nárůsty o stovky procent kvůli domácímu nabíjení fakt nehrozí. Na domácnost půjde maximálně o jednotky kilowattů.
já si spočítal, kdyz jsem kupoval auto do mesta, ze by me EV musel sloužit 33let aby se mi zaplatil oproti me Peugeot 208 s nájezdech 6 tis. Za rok a spotřebou 6l na 100 km. A to jsem počítal s cenou EV 700 tis. 33 let tu určitě už nebudu a Ev by mi vydržel max 10-12 let.
Půl světa nemá co jíst? Pokud se nepletu, tak míra podvýživy je nejnižší za posledních x let.
Biosložka v PHM nemusí být z potravin. Může být z odpadu. U nás se vyrábí z potravin. A není biosložka jako biosložka. Některé jsou naopak OK. Bohužel podpora biopaliv je ve skutečnosti nepřímá podpora zemědělství.
U nás v rodině drtivá většina vozů neujela několik let více než 200 km na jeden zátah.
Říká vám něco Smartgrid nebo alespoň HDO?
Elektromobilita není žádný zázrak, ale tento nevzdělaný odpor je ještě horší.
Vase názory jsou úsměvné
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
K čemu takové auto je?
Na dálnici se nehodí z duvodu dojezdu a do mesta je to zbytečné velké a drahé.
Současný automobilový průmysl řídí diletanti bez jakékoliv vize a znalosti potřeb a vývoje trhu.
Podle toho to také dopadne, absolutne krachem evropských automobilek.