1) Není mi jasné jak mohou brzdy elektromobilů více znečišťovat než brzdy spalováků, když elektromobilem téměř nebrzdíte. Většinou brzdíte motorem, brzdou pouze v krajních případech.
2) Proč při srovnávání ekologie provozu spalovák/elektromobil nikdo nebere v potaz výměnu motorového oleje a filtrů u spalováků, neekologickou výrobu a dopravu paliva na benzínové stanice, likvidace havárií ropných tankerů, likvidace a sanace vysloužilých a dosloužilých čerpacích stanic, války které se vedou kvůli ropě.....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Střídač nemůže mít 99 stupňů, neboť má od výroby tepelnou ochranu které jej vypne při cca 65 stupních. Elektrárna která nemá akumulátor nemůže odebírat elektřinu ze sítě. Jsem z oboru elektro. Sám mám FVE červen 2009 a dosud je vše původní a funkční.