1) Není mi jasné jak mohou brzdy elektromobilů více znečišťovat než brzdy spalováků, když elektromobilem téměř nebrzdíte. Většinou brzdíte motorem, brzdou pouze v krajních případech.
2) Proč při srovnávání ekologie provozu spalovák/elektromobil nikdo nebere v potaz výměnu motorového oleje a filtrů u spalováků, neekologickou výrobu a dopravu paliva na benzínové stanice, likvidace havárií ropných tankerů, likvidace a sanace vysloužilých a dosloužilých čerpacích stanic, války které se vedou kvůli ropě.....
Taky je ale živnostník placený jenom za ty hodiny kdy pracuje. A ne jako třeba učitelé za to že jsou doma (rozuměj za přípravu), Žádné placené svátky, nemocenské nebo dovolené. A snídají doma ne v práci.... Já bych ale učit nechtěl...
Tak jako nafťák není pro každého, tak ani elektromobil není pro každého. Každý si musí zvážit co se mu hodí. Mě třeba elektromobil vyhovuje. Jezdil jsem i s naftou i s LPG.
To je zase článek jak noha. Já mám elektro mobilem najeto 25000 km cca za rok a půl a je to super. Nabíjí buďto přez noc (to je elektřina zelenější) nebo o vykendu přes den pokud svítí slunce na moji fve. Nabíjím ze zásuvky 230V nabíječkou kterou jsem dostal s autem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
1) Není mi jasné jak mohou brzdy elektromobilů více znečišťovat než brzdy spalováků, když elektromobilem téměř nebrzdíte. Většinou brzdíte motorem, brzdou pouze v krajních případech.
2) Proč při srovnávání ekologie provozu spalovák/elektromobil nikdo nebere v potaz výměnu motorového oleje a filtrů u spalováků, neekologickou výrobu a dopravu paliva na benzínové stanice, likvidace havárií ropných tankerů, likvidace a sanace vysloužilých a dosloužilých čerpacích stanic, války které se vedou kvůli ropě.....
1 odpověď