60 hodin praktického výcviku je pouze pro licenci PPL, která je pomyslnou základovou deskou všech ostatních licencí, které pro POVOLÁNÍ pilota potřebujete. Následují další stovky hodin ve vzduchu a tísíce hodin teorie než se žák dostane do placené práce, která né vždy je tak lukrativní, jak si veřejnost myslí. Proč toto celé píšu? Po přečtení tohoto článku si laická veřejnost může snadno myslet, že dopravním pilotem se stane každý, kdo složí dost peněz na stůl za 60 hodin výcviku. Jenže tak to ani z daleka není!
Zajímal by mě poměr studentů, kteří tam byli. On nejvíc křičí ten, co pro to nic neudělal. Na co by průměrný student protestoval, když nemá problém maturitu udělat.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
60 hodin praktického výcviku je pouze pro licenci PPL, která je pomyslnou základovou deskou všech ostatních licencí, které pro POVOLÁNÍ pilota potřebujete. Následují další stovky hodin ve vzduchu a tísíce hodin teorie než se žák dostane do placené práce, která né vždy je tak lukrativní, jak si veřejnost myslí. Proč toto celé píšu? Po přečtení tohoto článku si laická veřejnost může snadno myslet, že dopravním pilotem se stane každý, kdo složí dost peněz na stůl za 60 hodin výcviku. Jenže tak to ani z daleka není!
1 odpověď