Čistě soukromá otázka: Vy jste za mládí s kamarády nedělala blbiny?
Myslím, že odpověď známe, ale není blbina jako blbina. A ačkoliv jste se neptal mne, tak pro mne je například blbina hrát si s petardami a riskovat svoje zdraví. Ale riskovat zdraví ostatních, způsobem jakým řídím, už mi jako blbina nepřijde.
Máte pravdu, je to jen o závisti. Závidím, že TÉMĚŘ každý řidič BWM je zakomplexovaný tím, že musí všem okolo sebe ukazovat, že on na to přece má! Blinkry příplatková výbava, a kdyby si dokonce blinkry dokoupil a použil, tak to stejnak běžný smrtelník nepostřehne, jelikož závistí zírá na BWM před sebou.
Ano, prostě závidím, také bych chtěl ve svém voze, nejlepší značky světa a ostatní jsou nuly, zemřít.
NEMYSLÍŠ, ZAPLATÍŠ!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
60 hodin praktického výcviku je pouze pro licenci PPL, která je pomyslnou základovou deskou všech ostatních licencí, které pro POVOLÁNÍ pilota potřebujete. Následují další stovky hodin ve vzduchu a tísíce hodin teorie než se žák dostane do placené práce, která né vždy je tak lukrativní, jak si veřejnost myslí. Proč toto celé píšu? Po přečtení tohoto článku si laická veřejnost může snadno myslet, že dopravním pilotem se stane každý, kdo složí dost peněz na stůl za 60 hodin výcviku. Jenže tak to ani z daleka není!
1 odpověď