Vážení bydlím v obci, kde D3 povede 500m od kraje obce. Co se týká D3 tak myslím, že největší obava je z výstavby dálnice. Ano, souhlasím, že při výstavbě bude docházet k hluku, prašnosti a jiným věcem. Po vybudování si myslím, že bude klid a provoz v pohodě, pokud ŘSD dodrží vše co obcím slíbila, a to dobudování pražského okruhu a ostatních doprovodných komunikací, parkovišť pro kamiony a podobně.. Co se týká vody je to ve spoustě obcí podél D3 problém. Sami víme jak to s vodou v některých lokalitách v současnosti je a tak souhlasím s přivaděčem vody v koridoru D3 do všech obcí. Toto bylo ŘSD přislíbeno. Pokud zde někdo tvrdí opak, tak to nemá určitě ze své hlavy, ale někde to musel slyšet. Beru třeba Alternativu D3, která vůbec neví a jen tlachá a přináší do obcí rozruch. Na pár sezeních s Alternativou D3 jsem byl a věřte už mě tam nikdo neuvidí......., jen tlachání lidí, kteří o dopravě vůbec nic neví natož o vodě. V současné době má asi každá obec pokud si provozuje vodovod sama tak s vodou problém. Spodní vody důvodem změny klimatu klesají. Pokud prší super, pokud je dlouho slunečno pro některé obce katastrofa a to tady dálnice ještě není. Jen pro zajímavost, naší obci alternativa před časem slíbila různá měření hluku a podobně, do dnes nic takového od Alternativy nemáme. A poslední můj příspěvek, jeďte se podívat v pátek a v neděli do Kamenného Přívozu, kde v pátek souvislá kolona od Prahy a v neděli opačným směrem od Slap na Prahu. To je teprve smog, který vozidla v koloně vytvoří, ale to pan Andres a ostatní alternativci nevidí. Přeji všem krásný zbytek dne.
Výstavba dálnice D3 přes Posázaví je pro dopravu potřebná. Posázaví je krásné pravda, ale ti co nejvíce křičí ať se postaví v pátek odpoledne a v neděli navečer na Kamenný Přívoz a pak teprve zjistí kolik vozidel lokalitou projede. V pátek souvislá kolona vozidel od Prahy, v neděli opačným směrem. Je to děs !!!!! A ty auta nadělají více smogu než dálnice.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
"pokud ŘSD dodrží vše co obcím slíbila" 😄 To mě pobavilo. Pokud jste chodil na sezení Alternativy, tak určitě dobře víte, že ŘSD má ZÁSADNĚ problém plnit svoje sliby (obchvaty, protihlukové stěny...). Stejně tak určitě víte, že D3 má ještě mnohem víc problémů, než jste zmínil. Např. extrémně složitý a poddolovaný terén v okolí Jílového, což bude stavbu extrémně prodražovat a ve výsledku to může být "druhá D8". Vyústění D3 u Jesenicka a napojení na už tak extrémně přetíženou Vídeňskou + nedostavěný pražský okruh + nepostavené metro D. Smog v okolí Kamenného Přívozu je smutný jev, bohužel jde o důsledek boomu automobilismu v posledních desetiletích. Domů a ani chat tam oproti doby před 1989 myslím extrémně nepřibylo, jen jsou lidi zkrátka líní se dopravovat veřejnou dopravou. Čím víc silnic a dálnic postavíte, tím budou lidi raději cestovat auty a v úzkých hrdlech se to bude ucpávat vždy. D3 sem ovšem přivede i tranzitní dopravu Rakousko-Sasko a nechci vidět, jak to v těch obcích bude vypadat, až se na dálnici něco stane a všechno to bude jezdit objížďkami.
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Chápu, že každý má jiný pohled na danou situaci. Co se týká slibů tak u Alternativy je to to samé jen sliby a nic. To, že D3 má více problémů je určitě pravda. V okolí Jílového bude nebo probíhá geologický průzkum, aby to druhá D8 nebyla. Napojení u Jesenice? Ano v současnosti problém. Nedostavěný pražský okruh? Myslím že směr Nupaky - Černý Most dostal zelenou a je uzemní rozhodnutí a povolení ke stavbě, než bude dobudována D3 tak okruh bude již zprovozněn. Metro problém Prahy, že se nedokáží dohodnout. Ale upřímně, víte co pobavilo mě? Vaše věta " Domů a ani chat tam oproti doby před 1989 myslím extrémně nepřibylo". Je vidět, že jste tady od roku 1989 zřejmě nebyl, pravdou je, že chaty nepřibývají, ale přestavují se na rodinné bydlení, ale rodinných domů v okolních obcích kolem Kamenného Přívozu extrémně přibylo. Pravdou je, že lidé veřejnou dopravu využívají málo.
Tranzitní doprava Rakousko -Sasko? Tak ta už bohužel probíhá, akorát , že se jezdí po těch úzkých komunikacích. Když se na dálnici něco stane, tak za to určitě nemůže dálnice, ale bohužel selhání lidské. Každá stavba má své pro a proti. Rozšíření komunikace I/3 absolutní nesmysl.