Nejedná se ani o sportovní vůz
Natož o supersport
Je to jen trochu nablejskanej GolfR na platformě MQB s motorem plebejsky uloženým napříč, pohonem primárně přední nápravy, vysyflenym haldexem a teda jako prémie se liší jedním válcem navíc
V době, kdy 4dv. sedany okruh loupou za 7.07, čas 7.33 není nijak dechberoucí
Další díl ze seriálu:
"Tragédi z Toyoty prodávaj nafouklou naleštěnou Camry za cenu čtyř"
Hnusný to je jak necky od pomejí
Přední nápravu pohání plebejský čtyřválec umístěný napříč
Pochopitelně není divu, že s tímto layoutem nelze docílit dobrých jízdních vlastností, jinak by ho S-class nebo Rolls měly
A proto se jako VIP van na přestavbu bere hlavně V-class
Nebudu hodnotit zbytek dost zmatečného článku a zaměřím se pouze na kovošrot od Mazdy
Pravidla pro sezónu 1992 byla samozřejmě dána už v roce 1990, kdy FIA přecházela na standardizaci motorů, tzn. 3.5l 4dobé benzínové N/A motory shodné s F1
Škrtaly se mocnější motory, jak nějaký zdechlý Wankel, třeba dvakrát přeplňovaný 5.0l V8 v Sauberech
Tzn. nebyl dovolen vyšší obsah, ani přeplňování, ani 2t motory, ani nafta etc.
Nějaký Wankel byl každému v době psaní pravidel dost ukradený, protože (mj. úspěšnější, jak 787b) tovární Mazda 767b nebyla schopná podrtit ani prehistorické Porsche 962 v rukách soukromého týmu
787b nebyla tak dobrá, byla naopak tak pomalá, že tomu šrotu nikdo nevěnoval sebemenší pozornost
A tak Francouzská Oreca stavějící šasi (mj dost tragické) a najatý Mr. LeMans aka Jacky Ickx totiž loserům z Mazdy zajistili tuto nemístnou výhodu skrz spřízněnou francouzskou FIA
Kdežto všechny ostatní GroupC2 vozy, jako například dominující Saubery, co si v předchozích ročnících namazali všechny na chleba, startovaly s více jak 200kg balastem
Mazda vyhrála jediný závod historie jen díky tomu, že téměř nikdo (krom kovošrotu od Peugeotu) nenasadil na LeMans nový 3.5l N/A spec.
A všechny staré byly dováženy na 1000kg
Mazda tak I přes podřadné šasi lépe zatáčela, neopotřebovávala se a nemusela tak často tankovat. Což jí přineslo jediné, velmi nečekané vítězství, a to jen díky ohýbání pravidel, které již po zbytek 1991 šampionátu pochopitelně neměla šanci potvrdit
Rok 1991 je v případě LeMans naprosto irelevantní a slint: "Wankel byl tak dobrý, že ho zakázali" je mimo
Uslintanej plesnivej boomer, co se právě nasnídal trapný kaše, prezentuje 12 let starou prehistorii
Kterou tragédi z Mazdy potěj dodnes
Btw. Honda obdobný model zvládla vyrobit znatelně lépe... O celou generaci dříve
Accord 8G se přestal vyrábět cca v době, kdy Mazda přišla s touto generací šestky
Jinak Pepo gratulki - BEV a moderní auta obecně žijou v tvý senilní palici zadarmo a evidentně tě straší dnem a nocí
V prvé řadě bych si odpustil opakování lživé rusácké propagandy
Tahle popelnice zatím reálně nepředvedla vlastnosti charakterizující 5. generaci stíhacích letounů
Dokavaď se tak nestane, je zcestné tuto lež opakovat
Nezvládá Stealth (RCS má na úrovni F18 Superhornetu, 1000x vyšší, jak F35), je to dané šmukoidně provedeným opláštěním a nezvládnutou výrobou stealth motorů, již jen motory diskvalifikují Su57 z řad 5.generace
Krom toho pochopitelně nemá nejmodernější avioniku
A postrádá pokročilé vedení boje (C3)
Takže se jedná o 4. generaci
Stejně jako "hypersonický" Kinžál je jen překabátěný Iskander vypouštěný v řídké stratosféře z mig31 při rychlosti Mach 2.8 po kvasibalistické křivce
Za hypersonickou by se dala považovat každá balistická raketa už od dob V2
Nicméně definice zní, že střela musí hypersonickou rychlost vyvinout a zvládnout při ní bez problémů manévrovat
Nejpodřadnější layout a nejen v terénu tragické pohonné ústrojí z Transporteru T6, kdy konkurenční zadokolky toho projedou více
Biturbo TDi zgarb, co nedá ani 100kk.
K tomu nesmyslně vysoká stavba (daná nejhorším řešením vnitřního prostoru mezi dodávkovými vozy)
Za cenu vyšší, než si účtuje samotný VW za tovární GrandCalifornii
Od šmelařskejch pšonků
To chceš
Velký humbuk: Porsche dalo trapných 6miliard do zcela okrajového výzkumu syntetických paliv
Mezitím, také Porsche a celý VAG v tichosti: Investice přes 4 biliony korun do vývoje elektrických platforem J1/MEB/PPE a SSP
Celý proces odklonu VAGu od vývoje spalovavích motorů iniciovaly... Wait for it...
Emisní předpisy a Dieselgate v kapitalistických zámořských USA
Mezitím, dezoláti s dvouciferným IQ: "komunistická EU mi zkazila život"
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Kristaboha
Nic jako IV. generace Fiatu Ducato neexistuje
2024 je 2. facelift III. (slovy "třetí") generace
Která se datuje do roku 2006
Takže o inovacích u tohoto prehistorického škopku nemůže být řeč
1 odpověď