Opět se bavím místními slinty, jak EU bad
Takže, shrňme si fakta
1) VW málem zkrachoval, protože neuměl vyrobit motory, s dieselama byl dekádu za konkurencí (commonrail)
Neprošel emisními testy v USA, ne EU, ještě jednou: Dieselgate v US, ne EU
Vyrovnání, co ho málem položilo, bylo z USA
2) Proto v roce 2015 začal s elektrifikací, protože vyrobit motory těžce nezvládal
3) EU naopak jde na ruku místním automobilkám, hlavně právě VW group
4) o přechodu na EV rozhodly automobilky, ne EU
5) EU je totiž až 3. automobikový trh, po Číně a USA
6) EU naopak zcela neprozřetelně dovolila (opět kvůli VW, jmenovitě Porsche) prodej nových spalováků i po roce 2035
7) VW bohužel i přes slibný vývoj J1 platformy (Porsche Taycan) nedokázalo včas implementovat do levnějších platforem a jejich auta od ID.3 po ID.BUZZ jsou málo muziky za hodně peněz, hlavně ve světle jiných EV
8.) má VW obecně problémy nejen u BEV, ale i ICE, poslední generace Golfu byla vysmívaná a za to fakt EU nemůže
9) VW a ostatní zavedené automobilky mají problém s novým scaligem a přístupem k výrobě, takže už je začíná Tesla a dokonce i čínské automobilky pomalu válcovat
Zkostnatělé VW se primárně optimalizaci výrobního procesu nedokaže přizpůsobit včas, jen bude čímdál víc šetřit na vývoji a použitých materiálech a vyrábět čímdál větší šmejd
Konec je téměř nevyhnutelný
A EU za to nemůže
Naopak, i přes podporu EU je VAG nejspíše odsouzen k zániku
Ani akvizice Rivianu to asi nespasí
To je zas kýbl hoven od lidí, který autům nerozuměj
Jedním z nich je mj. i kremelský koště a samozvaný "prezident" turek, aka postava pro tradiční příznivce Jaguaru zcela odpudivá
Měl by založit klub ZILu, protože to odpovídá jeho ruské vizáži i smýšlení
Jaguar nemá dělat tradiční design
Ale něco, co ostatním vytře zrak
Protože tak to dělal v době své největší slávy
Nikoho nekopíroval
Už vůbec ne svojí historii
Kurz je zatím nastaven dobře
Kampaň nadmíru povedená
Proporce konceptu zatím též
Jen pro slintaly
Luxusní značky, co prodávaj
Dávno opravdu nedělají elegantní vozy
Klientela z řad číňanů, arabů a dříve i rusáků je zcela bez vkusu
Viz dnešní odporné Bentley a Rollse
Tzn. segment, kam krachující Jaguar (co nezvládá konkurovat v prémiové segmentu), strategicky míří
Nejedná se ani o sportovní vůz
Natož o supersport
Je to jen trochu nablejskanej GolfR na platformě MQB s motorem plebejsky uloženým napříč, pohonem primárně přední nápravy, vysyflenym haldexem a teda jako prémie se liší jedním válcem navíc
V době, kdy 4dv. sedany okruh loupou za 7.07, čas 7.33 není nijak dechberoucí
Další díl ze seriálu:
"Tragédi z Toyoty prodávaj nafouklou naleštěnou Camry za cenu čtyř"
Hnusný to je jak necky od pomejí
Přední nápravu pohání plebejský čtyřválec umístěný napříč
Pochopitelně není divu, že s tímto layoutem nelze docílit dobrých jízdních vlastností, jinak by ho S-class nebo Rolls měly
A proto se jako VIP van na přestavbu bere hlavně V-class
Nebudu hodnotit zbytek dost zmatečného článku a zaměřím se pouze na kovošrot od Mazdy
Pravidla pro sezónu 1992 byla samozřejmě dána už v roce 1990, kdy FIA přecházela na standardizaci motorů, tzn. 3.5l 4dobé benzínové N/A motory shodné s F1
Škrtaly se mocnější motory, jak nějaký zdechlý Wankel, třeba dvakrát přeplňovaný 5.0l V8 v Sauberech
Tzn. nebyl dovolen vyšší obsah, ani přeplňování, ani 2t motory, ani nafta etc.
Nějaký Wankel byl každému v době psaní pravidel dost ukradený, protože (mj. úspěšnější, jak 787b) tovární Mazda 767b nebyla schopná podrtit ani prehistorické Porsche 962 v rukách soukromého týmu
787b nebyla tak dobrá, byla naopak tak pomalá, že tomu šrotu nikdo nevěnoval sebemenší pozornost
A tak Francouzská Oreca stavějící šasi (mj dost tragické) a najatý Mr. LeMans aka Jacky Ickx totiž loserům z Mazdy zajistili tuto nemístnou výhodu skrz spřízněnou francouzskou FIA
Kdežto všechny ostatní GroupC2 vozy, jako například dominující Saubery, co si v předchozích ročnících namazali všechny na chleba, startovaly s více jak 200kg balastem
Mazda vyhrála jediný závod historie jen díky tomu, že téměř nikdo (krom kovošrotu od Peugeotu) nenasadil na LeMans nový 3.5l N/A spec.
A všechny staré byly dováženy na 1000kg
Mazda tak I přes podřadné šasi lépe zatáčela, neopotřebovávala se a nemusela tak často tankovat. Což jí přineslo jediné, velmi nečekané vítězství, a to jen díky ohýbání pravidel, které již po zbytek 1991 šampionátu pochopitelně neměla šanci potvrdit
Rok 1991 je v případě LeMans naprosto irelevantní a slint: "Wankel byl tak dobrý, že ho zakázali" je mimo
Uslintanej plesnivej boomer, co se právě nasnídal trapný kaše, prezentuje 12 let starou prehistorii
Kterou tragédi z Mazdy potěj dodnes
Btw. Honda obdobný model zvládla vyrobit znatelně lépe... O celou generaci dříve
Accord 8G se přestal vyrábět cca v době, kdy Mazda přišla s touto generací šestky
Jinak Pepo gratulki - BEV a moderní auta obecně žijou v tvý senilní palici zadarmo a evidentně tě straší dnem a nocí
V prvé řadě bych si odpustil opakování lživé rusácké propagandy
Tahle popelnice zatím reálně nepředvedla vlastnosti charakterizující 5. generaci stíhacích letounů
Dokavaď se tak nestane, je zcestné tuto lež opakovat
Nezvládá Stealth (RCS má na úrovni F18 Superhornetu, 1000x vyšší, jak F35), je to dané šmukoidně provedeným opláštěním a nezvládnutou výrobou stealth motorů, již jen motory diskvalifikují Su57 z řad 5.generace
Krom toho pochopitelně nemá nejmodernější avioniku
A postrádá pokročilé vedení boje (C3)
Takže se jedná o 4. generaci
Stejně jako "hypersonický" Kinžál je jen překabátěný Iskander vypouštěný v řídké stratosféře z mig31 při rychlosti Mach 2.8 po kvasibalistické křivce
Za hypersonickou by se dala považovat každá balistická raketa už od dob V2
Nicméně definice zní, že střela musí hypersonickou rychlost vyvinout a zvládnout při ní bez problémů manévrovat
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Naprosto skvělá zpráva
1) právě samostatný motor pro každé kolo a aktivní vektorování pohonu může znamenat novou revoluci, jedná se o jednu z hlavních výhod BEV pohonu, kterou zatím nikdo pořádně nevyužil
Umělo to Porsche 959, zcela s tím uteklo konkurenci
Nissan ho obšlehl pro Attesu do své R32 Godzilly, co drtila vše na okruhu
Mno a naposled Lancer Evo ukázal dlouhej nos s AYC "konkurenčnímu" Subaru
2) vzhledově je Neue Klasse naprosto skvělý a decentní počin
Nechal bych se mile překvapit, až budou známy bližší detaily