Jó limitky a sportovní edice seriových vozů to Renault uměl vždy. Bohužel jen to.
Mno, Rencek je zrovna z Francie nej
Nejlepší antikorozní ochrana na trhu. O tom se ostatním jen zdá
2.0dci jeden z něj spolehlivějších commonrail dieselů
Clio je jedno z nej mini, i v běžné verzi
Megane je v pohodě
Laguna od 3 dtto
Mercedes používá renaultí předky, protože sám lepší malé běžné motory neumí
Jinak o spolehlivosti také trochu mluví fakt, že hodně dopravců, např. celý Polsko přešlo z Ducat a Sprinterů na Renault Master
Úplně bych Renault neodsuzoval
To už do stejného pytle můžete hodit i třeba sesterský Nissan a předokolé Mercedesy
Naprosto skvělá zpráva
1) právě samostatný motor pro každé kolo a aktivní vektorování pohonu může znamenat novou revoluci, jedná se o jednu z hlavních výhod BEV pohonu, kterou zatím nikdo pořádně nevyužil
Umělo to Porsche 959, zcela s tím uteklo konkurenci
Nissan ho obšlehl pro Attesu do své R32 Godzilly, co drtila vše na okruhu
Mno a naposled Lancer Evo ukázal dlouhej nos s AYC "konkurenčnímu" Subaru
2) vzhledově je Neue Klasse naprosto skvělý a decentní počin
Nechal bych se mile překvapit, až budou známy bližší detaily
Věřte, že to mám v plánu. Z vašeho komentáře odhaduji, že vám se všechna tato debilní nařízení tuze líbí 🤦
No, jen abyste nenarazil, protože ve všech těchto zemích mimo EU jsou předpisy daleko přísnější, než v měkké EU, co ani nemá koule spalováky zcela zakázat, protože si místní automobilky vydyndaly vyjímku i po roce 2035
To je ovšem krátkozraké, protože nás díky tomu převálcují americké a čínské automobilky
Norsko, UK jsou přeregulované socialistické státu. Ale v USA rozhodně nejsou tak nesmyslné normy jako v Evropě.
VW málem krachnul díky porušení emisních předpisů (Dieselgate) v USA, ne v EU, emisní předpisy jsou tam odjakživa přísnější
Je také zvláštní, že nezmíníte Čínu
Kde se prodá nejvíc elektromobilů
Opět se bavím místními slinty, jak EU bad
Takže, shrňme si fakta
1) VW málem zkrachoval, protože neuměl vyrobit motory, s dieselama byl dekádu za konkurencí (commonrail)
Neprošel emisními testy v USA, ne EU, ještě jednou: Dieselgate v US, ne EU
Vyrovnání, co ho málem položilo, bylo z USA
2) Proto v roce 2015 začal s elektrifikací, protože vyrobit motory těžce nezvládal
3) EU naopak jde na ruku místním automobilkám, hlavně právě VW group
4) o přechodu na EV rozhodly automobilky, ne EU
5) EU je totiž až 3. automobikový trh, po Číně a USA
6) EU naopak zcela neprozřetelně dovolila (opět kvůli VW, jmenovitě Porsche) prodej nových spalováků i po roce 2035
7) VW bohužel i přes slibný vývoj J1 platformy (Porsche Taycan) nedokázalo včas implementovat do levnějších platforem a jejich auta od ID.3 po ID.BUZZ jsou málo muziky za hodně peněz, hlavně ve světle jiných EV
8.) má VW obecně problémy nejen u BEV, ale i ICE, poslední generace Golfu byla vysmívaná a za to fakt EU nemůže
9) VW a ostatní zavedené automobilky mají problém s novým scaligem a přístupem k výrobě, takže už je začíná Tesla a dokonce i čínské automobilky pomalu válcovat
Zkostnatělé VW se primárně optimalizaci výrobního procesu nedokaže přizpůsobit včas, jen bude čímdál víc šetřit na vývoji a použitých materiálech a vyrábět čímdál větší šmejd
Konec je téměř nevyhnutelný
A EU za to nemůže
Naopak, i přes podporu EU je VAG nejspíše odsouzen k zániku
Ani akvizice Rivianu to asi nespasí
Kéž by se v EU dostali k moci lidé se zdravým rozumem a kraviny typu flotilové emise, EURO 7, kupa debilních asistentů, které téměř všichni hned vypínají apod. poslala na smetiště dějin
Můžete se odstěhovat mimo EU, třeba do Norska, USA, UK, nebo Číny, kde nejsou tvrdé emisní požadavky, jako v EU
Oh wait...
Ale ano M3 GTR a je jich konkrétně v tomto polepu 5. Dva jsou v Japonsku, jeden v Brazílii, jeden v Rusku a jeden v Arménii.
Všechny M3 GTR má BMW
Nikdy jediné nikomu neprodalo
Což byl ostatně důvod, proč ostatní automobilky podaly protest proti fixlování neschopnejch blbečků z BMW, co nedokázali postavit kompetitivní GT na základě produkčního modelu
A museli nasadit prototyp s čistě závodním motorem
To je zas kýbl hoven od lidí, který autům nerozuměj
Jedním z nich je mj. i kremelský koště a samozvaný "prezident" turek, aka postava pro tradiční příznivce Jaguaru zcela odpudivá
Měl by založit klub ZILu, protože to odpovídá jeho ruské vizáži i smýšlení
Jaguar nemá dělat tradiční design
Ale něco, co ostatním vytře zrak
Protože tak to dělal v době své největší slávy
Nikoho nekopíroval
Už vůbec ne svojí historii
Kurz je zatím nastaven dobře
Kampaň nadmíru povedená
Proporce konceptu zatím též
Jen pro slintaly
Luxusní značky, co prodávaj
Dávno opravdu nedělají elegantní vozy
Klientela z řad číňanů, arabů a dříve i rusáků je zcela bez vkusu
Viz dnešní odporné Bentley a Rollse
Tzn. segment, kam krachující Jaguar (co nezvládá konkurovat v prémiové segmentu), strategicky míří
Aha takže místo kola budeme brzdit poloosu jo? No to chci vidět kolik tohle řešení vydrží. Když si vezmu, že někdy člověk panicky zabrzdí někde na jámě tak nevím co to s poloosou udělá 😄
Brzdy na druhé straně poloosy měly běžně ultimátní závodní vozy, jako třeba Mercedesy 300SLR, které jezdily nejtěžší a nejdelší závody
Jaguar XJS měl toto řešení
U BEV dávají perfektní smysl
Když taková poloosa zvládne 1000hp a instantních 1400Nm, tak proč by nezvládla brždění
Je na tom vidět jak strašným stylem vymírá střední třída.
Cena pvůodní Corvette C1 v roce 1953 byla celých 3490$, což v přepočtu o inflaci je dneska nějakých 900 000Kč. Takže v podstatě stejnej segment, kde později byla jiná malá auta, která se kupovala buď na výlety, nebo jako miniauto pro bohaté ženy - v podstatě z těch modelů zbyla jenom Miata (i když i ta bejvala cenově níž), všechno zmizlo.
Předpoklad startovací ceny pro ZR1 je 180 000$, tedy přes 4 miliony. Předem dokonale vědí, že si auto koupí akorát pár kusů multimilionářů, co rozšíří sbírku o další kus, kterej pak nejetej budou dražit a ještě si takovej nákup investice dají do nákladů.
Stroj je to hezkej, ale víc mi seděla doba, kdy na dnešní techniku by to auto mělo polovinu koní, ale mohl si ho koupit jakejkoli úspěšnější podnikatel z malý vesničky.
Porovnáváte jabka a hrušky
Základní C1 byla za $3500
Průměrný roční plat v roce 1953 byl $3200 (defakto to je potřeba brát jako 2 násobek dnešního platu, protože tenkrát z toho chlap v klidu uživil celou rodinu)
Průměrný roční plat v roce 2023 byl $60k
A ceníková cena základní C8 byla minulý rok $65k
Takže je to přesně naopak
Dnes je Corvette v porovnání k průměrnému US platu levnější
A to obzvlášť, pokud počítáme hodnotu peněz, kdy dnešních $60k je něco jako $1500 v roce 1953
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
To je rázné šlápnutí do pořádného Leyena.
1 odpověď
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Víte, že Británie není v EU, žejo
Žejo?
1 odpověď