VW je bohužel jen to logo. Jinak je to komplet Ford. Už to nebude ten dobrý transportér.
Tak on transportér dobrý nebyl nikdy
Hitlerwagen T1 nejel, sral se a plesnivěl
Paradoxně si nejechtovnější nacistické vozy zamilovali smradlavý hipíci a udělali z nich kult
T2 nejel, sral se a plesnivěl
T3 nejel (nebo žral jak tank), sral se a plesnivěl
T4 2.5tdi 75 a 111kw byl jedinej transporter, co nebyl úplná plíseň (teda až na tu plíseň)
T5 2.5tdi korunovanej zgarb
Další tři facelifty s biturbem taky korunovanej zgarb
Že si VW vybralo nejhoršího výrobce dodávek je pak vcelku příhodné, jen pokračuje v tradici nejhoršího keplu brázdící silnice
Brzy se můžeme těšit I na Transit, eh VW Crafter a Man TGE od vysyflenýho fordu
(protože Crafter 2gen je z velký části shodnej s T6)
Nejedná se ani o sportovní vůz
Natož o supersport
Je to jen trochu nablejskanej GolfR na platformě MQB s motorem plebejsky uloženým napříč, pohonem primárně přední nápravy, vysyflenym haldexem a teda jako prémie se liší jedním válcem navíc
V době, kdy 4dv. sedany okruh loupou za 7.07, čas 7.33 není nijak dechberoucí
Další díl ze seriálu:
"Tragédi z Toyoty prodávaj nafouklou naleštěnou Camry za cenu čtyř"
Hnusný to je jak necky od pomejí
Přední nápravu pohání plebejský čtyřválec umístěný napříč
Pochopitelně není divu, že s tímto layoutem nelze docílit dobrých jízdních vlastností, jinak by ho S-class nebo Rolls měly
A proto se jako VIP van na přestavbu bere hlavně V-class
Nebudu hodnotit zbytek dost zmatečného článku a zaměřím se pouze na kovošrot od Mazdy
Pravidla pro sezónu 1992 byla samozřejmě dána už v roce 1990, kdy FIA přecházela na standardizaci motorů, tzn. 3.5l 4dobé benzínové N/A motory shodné s F1
Škrtaly se mocnější motory, jak nějaký zdechlý Wankel, třeba dvakrát přeplňovaný 5.0l V8 v Sauberech
Tzn. nebyl dovolen vyšší obsah, ani přeplňování, ani 2t motory, ani nafta etc.
Nějaký Wankel byl každému v době psaní pravidel dost ukradený, protože (mj. úspěšnější, jak 787b) tovární Mazda 767b nebyla schopná podrtit ani prehistorické Porsche 962 v rukách soukromého týmu
787b nebyla tak dobrá, byla naopak tak pomalá, že tomu šrotu nikdo nevěnoval sebemenší pozornost
A tak Francouzská Oreca stavějící šasi (mj dost tragické) a najatý Mr. LeMans aka Jacky Ickx totiž loserům z Mazdy zajistili tuto nemístnou výhodu skrz spřízněnou francouzskou FIA
Kdežto všechny ostatní GroupC2 vozy, jako například dominující Saubery, co si v předchozích ročnících namazali všechny na chleba, startovaly s více jak 200kg balastem
Mazda vyhrála jediný závod historie jen díky tomu, že téměř nikdo (krom kovošrotu od Peugeotu) nenasadil na LeMans nový 3.5l N/A spec.
A všechny staré byly dováženy na 1000kg
Mazda tak I přes podřadné šasi lépe zatáčela, neopotřebovávala se a nemusela tak často tankovat. Což jí přineslo jediné, velmi nečekané vítězství, a to jen díky ohýbání pravidel, které již po zbytek 1991 šampionátu pochopitelně neměla šanci potvrdit
Rok 1991 je v případě LeMans naprosto irelevantní a slint: "Wankel byl tak dobrý, že ho zakázali" je mimo
Skvělá zpráva. Zrovna včera jsem viděl a hlavně slyšel v zátahu Ferrari FF. Ten jekot dvanáctiválu je něco nadpozemského. Ferrari bez tohoto motoru, to už ani nemá cenu žít!
Forza FERRARI!!!
Mezitím
Nejikoničtější moderní Ferrari aka GTO a jeho facelift s názvem F40 a jejich twin turbo V8 smutně koukají, jak s Ferrari bez V12 nemá cenu žít
Btw., 458 má jeden z největších klenotů motorařiny mezi produkcí, a je to taky "jen" V8
Až na to, že to je čtyřkolka a má v původní verzi 3,5 litr šestiválec. Ta nejnovější verze se mi líbí, ale za tu cenu je čtyřválec downgrade. To už tu předchozí generaci, která se navíc dělá v L verzi. Samozřejmě, nemá takové dynamické schopnosti jako toto Audi.
Tak já samozřejmě porovnávám aktuální modely
Každopádně i starší RX je jen zvedlá Camry s atmo V6 napříč před nápravou a pohonem primárně předku
A i když úplně nejsem fanda VAG (celkově ani SUV) tak zrovna jejich SUV na MLB Evo jsou top
Srovnávat RX s Q8 je asi jako srovnávat Prius s trojkovym bávem
Jabka/hrušky
Upřímně, nestojí za to. Není to ani zdaleka Lexus RX 450h.
Lol
RX
Myslíte nazvedanou Toyotu Camry se zdechlým 4válcem napříč, co pohání výhradně přední nápravu
Zadek pak pohání elektromotor z prehistorické NiMH baterie
I když VW též umí prodávat předražená naleštěná hovna
Tak zrovna Q8 na MLB Evo (shodný s Cayenne, Bentaygou, Urusem...) je opravdu o dvě třídy jinde, jak tato naleštěná předražená Toyota RX
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Nejvýkonnější, nejrychlejší a nejúspěšnější Supry pod kapotou I6 nikdy neměly, hlavně ne onen retardovaný 2J
Naopak adoptovaly mnohem vhodnější motory z jiných modelů
Nejikoničtější je Tom's Racing Supra, která právě s čtyřválcem 3S z Celicy ukončila hegemonii GT-R
Dnešní GT500 mají pak opět pod kapotou I4