Mám BMW iX, teď to budou tři roky, najeto teď skoro 50.000km, žádný problém. Auto jezdí perfektně, po třech letech nepozoruji žádnou degradaci baterie, nabíjím všude, tedy doma i veřejně. Co se týká kvality, mám třetí BMW a vždy spokojenost. Super servis, v podstatě nic, jen kontroly. Je lepší si připlatit, když se případně něco stane, máte hned řešení.
Co za vozy a motorizace jste mel před tím iX? Uvažuji o iX 50, roční vozy jsou za hubičku v porovnání s konkurencí s ohledem na dojezd/výkon.
Co se týče designu, Elroq se povedl. Cena je taková jaká je, ale určitě se nedá srovnávat s cenou aut spalovacím motorem. V základu si jej málokdo pořídí kvůli kapacitě baterie (52 kW), většina sáhne po baterii 85 kW a tam jsme s cenou zcela jinde, víc jak 1,1 mil.Kč.
Za 1.1m bych sáhl spíš po tesle Y. Bude praktičtější, vyzralejsi, větší výkon, lepší audio a lepší spotřeba.
já mu fandím, když se najdou tupci, kteří mu za nic rvou prachy.....sice nic neumí, ale tleskám, že mu za to je ochoten někdo zaplatit....je vidět že tupých ovcí je na planetě hodně, proč je nepodojit.
Pro mě jsou to kontroverzní figurky, když oba dojí primárně děti... kdo je plnoletý a rve jim peníze je degenerát...
Auto se mi vzhledově líbí. Ale jsem boomer a konzervativec, takže pokud to nemá diesel, nemá to pro mě smysl.
Je líbivé, to je fakt, ale 95% mých víkendových výletů jsou mezi 200-600km. Rád bych auto, které při cestování ani jednou do zásuvky nedám.
Aktuální 3.0 TSI s 90l nádrží ujede 900km bez návštěvy benzinky, vnímal bych Buzze jako downgrade a to jsem se nepodíval ani do ceníku
Nepřepočítali - to auto je nakonci výrobního cyklu, navíc tahle Audi je designově ještě zastaralejší (a žádný náskok kvůli technice rozhodně nečekejte). Na druhou stranu, alespoň není důvod kupovat předraženou škodovku nebo VW.
Docela hřebíček na hlavičku. Vnitřek designově srovnatelný s 2019 GLC, 5 let staré auto, tablet nešikovně posazený na přístrojovce, působí extrémně staře, ale mám stejný dojem i z nove Q7...
Maximální rychlost 180km/h...to asi stačí. Akcelerace stejná jako můj vůz...Volvo si kope svůj hrob. Omezená maximální rychlost je prý kvůli bezpečí ale realita je spíš jinde. Levnější vývoj, šetření na komponentech....
Nevím jak to dělají, ale benzín čtyřválec ve volvu xc90 stejná spotřeba jako 50i-60i osmiválec v bmw.
To jsou kecy. Fabii jsem měl jen jednou půjčenou, ale na 6000km se v ní jelo 130km/h úplně v klidu. A rozhodně rychleji, než s jakýmkoliv EV.
Ten komfort, že na dovolené si užíváte přírodu a ne nabíjecí stanice, je k nezaplacení. 😉
Nechodíte na dovolené ani na záchod radši, abyste se o náhodou o nic nepřipravil, schováte si bobíky na doma?
Volvo patří dnes spolu s Jaguarem a Land Roverem k nejméně spolehlivým autů. Průšvih začal ve chvíli, kdy Volvo koupili čínani a pojali dojem, že když umí udělat "motor" do tuk-tuku, dokážou ho udělat i do auta. Mimochodem ta přístrojovka je děsná, v tak drahym autě něco takovýho opravdu mít nechci !!!
S jakým vozem/motorem máte konkrétně problém?
Do města mám čínskou (byla sice vyrobena ve Švédsku) XC40 T5 AWD již šestým rokem. Zatím jsem řešil jen garančky + umývání, vysávání, doplňování ostrikovačů a tankování benzínu.
Tak mel jsem moznost sedet v tomto Mnichovskem zazraku..
Pri vysce 187cm se za ridice nevejdete🙄🙄🙄 a sklopeni sedadel z kufru je asi za priplatek😅
Takze za 2,4 mil super koupe👌
Taky jsem vybíral a zkoušel, 201cm, nevešel jsem se, u tak velkého a praktického auta to překvapilo a nebyl to 7místnák...
Do X7 jsem se za sebe vešel jen v 5místné variantě, u 7místné nešlo. Ale ta je na mě už moc drahá.
Minulý týden jsem měl zapůjčený na hodinu a půl Y ku ve verzi long range ve výbavě performens. Ve svém životě jsem zatím nezazil silnější zážitek (skok s padákem proti tomuto nebyl žádný zážitek. )V autě nic neslyšíte, dynamika tohoto vozu je nepředstavitelná. Měl jsem možnost jízdy v supersportu Audi R8 4,2TSI a ta proti Tesle je dětská hračka co nejede 🤣. Podotýkám že jsem byl zásadní odpůrce elektromobilů, tato zkušební jízda změnila můj názor a teslisty plně chápu jejich zapal k těmto autům 😉
Nemuseli nutně spěchat a jeli pravděpodobně za třetinu vašich nákladů
Dobrý den, o přidání jsem si řekla a víte co? Prý se jede podle tabulek a firma přidává všem 1x za rok stejná procenta. Je jedno jak dlouho jste u firmy, snažíte se a zda máte zkušenosti. Takže nový kolega má víc než ostatní, kteří dělají u firmy třeba 5 let, nemluvím o zkušenostech a snaze. Je to velká nadnárodní firma. Takže buď držet pusu anebo jít úplně mimo obor. Nejde nikoho donutit aby vám přidal, radši vezmou nové a nezkušené. Přitom zde hodně záleží na praxi a odbornosti. A proč tu zatím zůstávám? Tato práce mě " bohužel " baví.
Normálně každé 2-3 roky změňte korporát, ideálně více seniorskou pokud to podpoříte zkušenostma, neměl by být problém dostat víc. Ale jsem IT, takže vlastně nevím jak to funguje...
“Kupující, kteří nemají dostatek vlastních peněz na pořízení nemovitosti, si tak budou muset odpovědět na otázku – zda je lepší si počkat na levnější hypotéky, nebo využít aktuálních cen nemovitostí.”
Když si člověk vezme hypotéku teď, bude ještě podle starých pravidel, takže první refinancování v době fixace bude za pár korun. Z mého pohledu nejlepší koupit nemovitost teď a pak pár měsíců počkat a refinancovat, až sazby klesnou. Jasně, člověk těch pár měsíců na úrocích zaplatí víc, ale zase ušetří na nemovitosti.
Banky přesně tohle ví, proto se sazbama dolů nespěchají
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Špatný kus je snad každý s TDI, ne?
2 odpovědi