Všichni tady řeší přestupek učitelky, ale že žáci NESMÍ mít při vyučování mobil, to tady nikoho nezajímá.
Tlučete lidem do hlav, jaká je to učitelka, co to ty děti učí, ale že svévolně pomíjíte fakt, že děcka si neplní své povinnosti, to nevidí asi nikdo.
A rádoby argumenty, že nahrály věci, které učitelka říkat nemá, jsou stejné, jako když budete tvrdit policistovi, že jste sice při jízdě držel mobil, ale že jste natáčel přestupek řidiče jedoucího před vámi.
Chudáci učitelé, teď nad nimi visí další Damoklúv meč v podobě mobilů a nahrávání si jejich výkladů.
Můj názor je, že otázka č.1 a č.2 jsou špatně zpracovány.
U č.1 - řidič objíždí cyklistu. Evidentně nedodržuje minimální vzdálenost 1,5 m od něj, pak by byl cyklista celkem v pohodě, kdežto v situaci, kdy odbočuje doprava, chystá se mu do jízdní dráhy vstoupit žena, která se evidentně nepodívala vlevo. Tady bych viděl větší riziko než u cyklisty.
U č.2 - řidič jedoucí v levém pruhu. Místo je zřejmě mimo obec, takže tam nemá co dělat, mimo obec se jezdí v pruhu pravém a do levého se přejíždí až před předjížděním. Hromada sněhu - překážka v provozu, není moc vidět a zde porušuje Zákon ten, kdo udržuje komunikaci. § 45 říká "(2) Není-li možno překážku provozu na pozemních komunikacích neprodleně odstranit, musí ji její původce označit a ohlásit policii". Navíc, řidič jedoucí v pravém jízdním pruhu rovněž porušuje Zákon, neboť ten říká, že znamení o změně směru jízdy se dává včas, s dostatečným předstihem, což on nedělá.
Tomu se říká odtržení od reality. Takové žvásty. Chudoba? - cha,cha,cha. Každý takový tlustý jako vepř /asi z hladu/, plné Mekáče a KFCčka, jednou za měsíc taxík zdarma na odvoz nákupu. Tisíce každý měsíc různých příspěvků ,zejména na potomstvo.
Nezaměstnanost že je trápí? Vtip týdne, ne, roku. A dluhy? Jejich problém, mají je i ti z nevyloučených lokalit. Obyčejná mladá pracující rodina přemýšlí, zda si pořídit druhé dítě, a oni rodí jako na běžícím pásu. A práci nemají.
A ty jejich lokality, je přece jedno, jestli mám nebo nemám co do huby, pořádek kolem sebe mohu udržovat i tak. Zrovna tak klid.
Kdy už se najde někdo, kdo v tomto udělá pořádek.
"Couvačka pouze vlevo je dost neobvyklá, vlastně si nejsem jistý, jestli jsem něco takového vůbec někdy viděl,....."
Podle mého je to špatně, měla by být vpravo. Zejména proto, pokud takové auto vycouvává z parkovacího místa aby ostatní řidiči viděli, že má zařazenu zpátečku a vyjíždí. Pokud projíždím kolem zaparkovaných aut vždy se dívám, jestli se zrovna nějaké nechystá vyjíždět. On ten řidič mě ani nemusí vidět pokud vedle něj stojí nějaká dodávka.
Pan redaktor by se měl seznámit s předpisy dříve, než začne něco psát.
Otázka č.2 se týká dopravní značky C 15a a říká:
Značka přikazuje řidiči motorového vozidla kategorie M nebo N, aby pokračoval v jízdě jen při splnění podmínek stanovených zákonem pro provoz vozidel v zimním období, a to bez ohledu na datum a aktuální nebo předpokládané povětrnostní podmínky. - BEZ OHLEDU NA DATUM...
A co se týče nafty, ještě jsem neviděl a ani neslyšel nic o ZIMNÍ NAFTĚ. To yb pak měla existovat i nafta letní, stejně tak i zimní a letní benzín.
Pan redaktor NEMÁ tak docela pravdu s ředěním náplně do ostřikovačů.
Musíme si uvědomit, že většinou používáme ostřikovač za jízdy, ne, když vozidlo stojí. A pak je nárazová teplota o dost nižší než teplota venkovní. Odborníci dokonce tvrdí, že pokud je venkovní teplota -20 stupňů, pak nárazová teplota působící na čelní okno při rychlosti 50 km/hod je až -60 stupňů. A jakmile stříknete v této rychlosti a při této teplotě směs na okno, okamžitě vám na skle namrzne.
Tato novinka v Zákoně č.361/2000 Sb. je neskutečná hloupost. Jak má řidič odhadnout toho 1,5 m. Když po řidiči zákon něco přesně vyžaduje, musí k tomu být i návod, či zařízení, dle kterého řidič nařízení plní. Viz třeba rychlost /rychloměr/, podélný odstup vozidel /šipky na vozovce v té dané vzdálenosti/. To aby u lékařské prohlídky před zahájením autoškoly lékaři ověřovali i zda dotyčný má správný boční odhad. Jinak nebude zdravotně způsobilý. Od 1.1.2022 budou muset být řidiči aut pořádně předvídaví-nejen že bude sledovat před sebou jedoucího cyklistu, sledovat vozovku ve svém směru kvůli dírám a kanálům, ale sledovat i vozovku před cyklistou, zda se náhodou nechystá objet nějaký kanál zrovna ve chvíli, kdy jej hodlá předjet.
A co aktivisti zabývající se hlídáním zdravého ovzduší? Kolik CO2 a jiných smradů vyprodukuje autobus jedoucí za cyklistou malou rychlostí?
Navíc, odstup je nutné dodržovat při předjíždění, takže pokud cyklista pojede v obci v jízdním pruhu pro cyklisty nebo vyhrazeném jízdním pruhu, pak tuto vzdálenost řidič nemusí dodržet. Zákon říká v takových případech, pokud vozidla v jednom jízdním pruhu jedou rychleji než vozidla druhém jízdním pruhu, NEJEDNÁ se o předjíždění.
Já si myslím, a zdůrazňuji, že je to čistě můj názor, že těm cyklistům lezeme až moc do zadku. Zamyslel se už někdy někdo nad tím, že, jednak by měli v prvé řadě chránit sami sebe, t.j. mít zpětné zrcátko, cyklohelmu bez ohledu na věk, a hlavně, měli by mít zkoušky z pravidel provozu na pozemních komunikacích.
Nové otázky mají zabránit, aby se je žadatelé nenaučili nazpaměť.
Ale oni se je naučí. Pokud budou animace stále ze stejných situací, poprvé se možná zmýlí ovšem podruhé už udá správnou odpověď. A to vše ještě před závěrečnými zkouškami.
Navíc, vyzkoušel jsem si pár z těch animovaných situací.
Hned u druhé otázky, kdy, jak uvádějí" si to zase mašírujete po prohrnuté dvouproudové silnici v pravém pruhu, zleva se blíží jiné vozidlo, naproti jede traktor a před vámi se zjeví náhlá překážka. Otázka – kdo má v takové situaci přednost?" je to na pováženou. Překážka NENÍ označena, navíc vozidla jedou mimo obec, tudíž max.dovolená rychlost 90km/hod. a překážka /hromada sněhu/ je už dosti blízko před vozidlem z výhledu, ale ŽÁDNÉ směrové světlo.
K otázce, kdo má přednost, by měli přidat ještě další "a čím porušují pravidla pracovníci údržby vozovky a jakého přestupku se dopouští řidič vozidla z výhledu"?
Vyzkoušel jsem si ty zcela nové interaktivní otázky, které simulují i vyhodnocování situací v reálném provozu.
Hned u druhé otázky NENÍ pravda, co uvádějí jako správnou odpověď.
Auto z výhledu jede evidentně mimo obec /dle udávané rychlosti/, v levém pruhu v dálce jej dojíždí jiné vozidlo. Pak dojíždí k místu, kde levý jízdní pruh končí /označeno svislou značkou/. Otázka zní, kdo má přednost. Dle testu je správná odpověď, že vozidlo z levého pruhu. Autor zřejmě naráží na povinnost, umožnit zařazení vozidel z končícího průběžného jízdního pruhu, tzv. zipování, do průběžného pruhu. Tato povinnost platí ovšem u souběžné jízdy, kdy se vytvoří kolony vozidel v obou pruzích. A kolonou je myšleno minimálně DVĚ auta. Takže toto samostatně jedoucí vozidlo v levém pruhu přednost NEMÁ.
§ 12, odst.5 Zákona 361/2000 Sb. " Při souběžné jízdě umožní řidiči vozidel jedoucích v průběžném pruhu řidičům vozidel do tohoto pruhu přejíždějících z pruhu, který přestal být průběžným, vjet tak, aby se vozidla jedoucí v průběžném pruhu a vozidla do něho přejíždějící mohla řadit střídavě po jednom do jízdního proudu průběžného pruhu."
Ono je to tak trochu ,/nebo hodně/, paradox.
Mobil za jízdy nepoužívat, to je dané, ale co všechny ty displeje v dnešních autech? Kdysi jsem sáhl po paměti na čudlík a přidal si teplo nebo zrychlil otáčky ventilátoru. Dnes musíte koukat na displej, nalistovat ventilaci, pak + nebo - přidávat jak teplo nebo otáčky. A po celou tu dobu "čumíte" na obrazovku a ne na cestu.
A tohle je přitom legální. Ptám se, jaký je v tom rozdíl?
Nějak tomu nerozumím.
Takže když podám trestní oznámení, že chci vyplatit, kupříkladu, 100 miliónů korun, tak se tím bude soud zabývat až do té chvíle, kdy řekne, "No jo, ale po kom je žádáte?".
To na to nepřijde soudce hned, kdy dostane spis do ruky, že není uvedeno po kom žádám dlužné peníze a nevrátí mi to zpět?
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Mám teď jen obavy, aby jim ten rozdíl tří miliard měsíčně nenabídl náš pětislepenec.
Hloupí jsou na to dost.