Tak já v tom vidím příležitost.
-Automobilky dodají automobil s motorem, který plní emisní normy
-Zákazník si automobil převezme
-Druhý den po registraci přijede servisní firma a automobil odveze
-Vymění původní agregát za agregát s požadovanými specifikacemi
-Doveze k zákazníkovi a ten nový motor nechá na OD přepsat
-Automobilka může tuto operaci již započítat do ceny
-Jsou tam jisté technické obtíže, ale jde to
Bývalý prezident Miloš Zeman prohrál další soudní spor. Musí se podle nepravomocného rozsudku nejen omluvit Zdeňku Šarapatkovi, ale navíc mu má zaplatit i finanční satisfakci ve výši 50 tisíc korun. Zeman se proti verdiktu může ještě odvolat.
To je ten pán, který k úmrtí Benešové zveřejnil fotku krávy v nebesích?
Dnes je potřeba udělat senzaci z čehokoliv,, článek musí vydělávat. Ony ani brzdy u rozvodovky nejsou žádná novinka. Tady jde spíš o to, že mají jeden společný pevný třecí segment a každá poloosa svůj rotující, který se zároveň axiálně posouvá, jestli to dobře chápu. U klasických kotoučových brzd kotouč pouze rotuje a posouvají se destičky.
Opotřebovávat se to určitě bude, i když díky rekuperací méně. Otázkou je, o kolik méně. Na hybridu jsem měnil přední destičky po 100 tisících km, sjely se z původních 9 mm na 1,5. Kotouče jsou dobré, ty vydrží určitě dalších 100 tisíc.
Ještě by mě zajímalo jak napočítali těch až 90kg úspory váhy.
Chápu kotouče dohromady dají 36kg, destičky 2,5kg, třmeny 6kg, nějaký kryt, nějaké trubky, kapalina, posilovač nepočítám. Ale až 90 kg? Reálně odhaduji maximálně 40-50kg.
Tak pokud je tam zase kotouč byť v převodovce a dochází k tření a sběru stěru, tak nevěřím že se neopotřebují
Taky jsem čekal něco revolučního, třeba brzdný systém ze stejně tvrdých materiálů, kdy dojde při brždění jen k leštění a ne obrusu.
A ono se jedná jen o přesunutí "jinam" a ještě přidání chladícího okruhu s krabičkou na "bordel", a k tomu jen do elektromobilů.
7
Sledujících
0
Sleduje
7
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
V pořádku.