Stále ten samý problém.. Cena a dojezd a zustatkova hodnota. Se spotřebou v testu 18 kWh při 20 stupních.. A co z zimě při - 10 po dálnici do Itálie s rakví na střeše na hory.. To nedojede ani 150 km.. A to se vyplatí za 800 tis Kč v tomto malém autičku.. Tak za 400 tis Kč by to asi šlo do města.. A ano průměrný řidič neujede 50 km denně a jednou 20 podruhé 50 a potřetí i 1000 km a auto to musí dát bez problémů a ne že si při delší cestě budu dávat kafe co hodinu a půl..
Málem autíčku? To není Citigo ani Fabie to je elektrický nástupce Karoqu a je dokonce o 10cm delší! Takže 448cm délky a kufr to má 470l. Srovnávejte srovnatelné.... od traktoru taky neočekáváte, že pojede 130km/h po dálnici a spotřebuje 5l nafty/100km....
Pokud někdo prokazatelně zabijí, viz současná migrační krize v evropských zemí, byl by podle mě trest smrti velkým přínosem i úlevou pro společnost. Toto však není ten případ...
V takových případech nemají ale policisté zatýkat ale služební zbraní zastavit okamžitě hrozbu. Když zaváhají může je to stát život jako policistu v Německu...
Já bych byl radši kdyby se začalo brutálně stíhat to přetáčení tachometrů a prodej opravených totálek ve stylu nové nepoškozené auto.
Jenže taková ekonomická totálka není nutně vrak. Lze ji za rozumné peníze opravit "na koleni" a proč né když z té pojistky člověk pořádné auto nekoupí a to jeho bylo do té doby mechanicky v pořádku a pravidelně servisované.
Všichni tady řeší, že mají lepší genetiku a není to fér vůči ostatním a měli by mít svoji kategorii. Tímhle stylem můžeme vyčlenit vytrvalostní běžce z Keni nebo sprintery z Jamajky od těch "ostatních". Nebo budeme upravovat koeficienty výsledky atletických závodů na základě genetiky? Výšky, váhy atd...? Nebo když má někdo nižší práh bolesti to taky není fér....
To nám to dávkujete pěkně po kapkách. Jsou jako kobylky. Už jim nestačí ani ty dávky. Každá národnost má zůstat na svém území a nemá se míchat s jinými národy. Nikde na světě to nedělá dobrotu a vznikají z toho pouze konflikty. Za chvíli se budeme bát chodit i k vodě, protože to tam zaberou přivandrovalci. Nikdy jsem neměla potřebu jít k volbám, ale příští volby půjdu a přemluvím i manžela. Budeme si muset jako národ zvolit vládu, která bude mít nulovou toleranci k přijímání jakýchkoliv migrantů, i za cenu toho, že budeme muset některá opatření Bruselu vetovat. Jiná cesta už bohužel není.
No tak to jsem zvědav, kdo tu bude za nás Čechy makat... Protože ti Ukrajinci na které tu většina nadává nám z velké části po všech stavbách do teď staví republiku a na většině místech jsou uklízečky Ukrajinky a o zemědělství nemluvě. Pak tu taky máme Vietnamské večerky, bistra, kebaby atd... Takže hodně štěstí.
Budete se divit ale většina svazů má vody v "nájmu" případně vlastní pozemky pod vodou a na březích... A členové rybářského svazu si platí povolenky, členské známky a brigády. Tj. Pro dospělého člověka cca 3-6tisic korun ročně. Když bude mít rybář kolem sebe nepořádek a nemusí být od něj(cyklisti, turisti atd..) může přijít o povolenku bez náhrady i kdyby jí koupil ten den a zároveň si novou třeba i rok nesmí koupit... A cyklistovi postaví zadarmo stezky kolem vody z asfaltu, který jen hyzdí krajinu a zbytečně přehřívá okolí a rozpálený zabraňuje živočichům přístup k vodě. A to se nebavím o hluku, odpadkách a h.o.v.n.e.ch. kolem každého stromu. A budete se divit ale většina rybářů, která tam má i přístřešek přes noc sebou nosí lopatku případně mají i chemické WC.... Ano jsou bohužel mezi námi i ti co se neumějí u vody chovat.
Ano, i v našem regionu se objevil obrovský zájem Ukrajinců o členství. Proč jim ale některé spolky vycházejí vstříc ukrajinskými učebnicemi, přípravnými texty a zkouškami, to nechápu. U nás je vše v češtině a jestli chceš, nauč se česky a celý proces projdeš v českém jazyce. No jak se s ním má pak rybářská stráž a další orgány domlouvat, když ničemu nerozumí?
Aby dostali šanci se chovat dle rybářského řádu i když neumí dobře česky a chtějí mít vše v pořádku.... A udělat zkoušky lze i bez znalosti českého jazyka. Stačí 13b z 25b. Jsou i testy, kde vám stačí kroužkovat B a součet bude 13b..... A znalost rybářského řádu a jeho dodržování je žalostná i mezi českými rybáři.
Prosím vás, a co přesně na něm bylo tak praktické? Byl jsem se na něj v roce 2010 podívat, a utíkal jsem co mi nohy stačily. Předražené auto velikosti Fabie s batohem, které mělo tragické a notoricky nespolehlivé motory. Nejelo to, hlučný to bylo, málo místa, sedačky jak na trestné lavici!
Praktické bylo především jako rodinné auto. Variabilita zadních sedadel byla výborná, výhled pro děti ze zadních sedadel perfektní. Pokud bylo potřeba něco převést lehce se vyndali zadní sedačky a prostor byl obrovský. No vidíte proto jsem psal kdo ho vlastnil a né kdo se na něj jen díval.... Motory tam byli stejné jako v ostatních Škodovkách z té doby.
Všichni co tu kritizujete Ukrajinskou sportovkyni si uvědomte, že Českoslovenští sportovci po okupaci v roce 68 jako byla Věra Čáslavská na olympiádě v Mexiku, která nesportovně odvrátila zrak při sovětské hymně od Sovětské vlajky na stupních vítězů. Nebo jako v roce 69 na mistrovství světa v hokeji ve Švédsku. Československý hokojevý tým hráčům Sovětského svazu nepodal ruku a někteří si dokonce na dresech přelepily hvězdu nad hlavou lva ve státním znaku! Všichni na to měli právo a byli to hrdinové Československa! Kdo chce tvrdit opak tak si zabalte a země zaslíbená už vás čeká a zrovna verbuje......
Mám známé žijící dlouhodobě v Americe a jejich intelekt je opravdu hodně jinde než náš. Takže se tomuto článku vůbec nedivím.
Bohužel v Čechách je to to samé. To, že vy máte sociální styky ve své a vyšší úrovni intelektu bohužel neznamená, že je takto celá republika. Stačí se jen podívat na výsledky voleb kolik pro jaké strany dokáže hlasovat lidí. A to intelektuální dno většinou ani k volbám nechodí....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pokud je tohle nástupce Karoqu tak to je totálně o ničem, protože p. Budoš to popsal dobře. Auto si kupuji proto, aby mi sloužilo a ne abych sloužil já jemu a stále přemýšlel kam dojedu, zda můžu klimatizovat, nebo jestli můžu topit, proboha kde to napojím do elektriky. Karoq mám a vím moc dobře kam dojedu na plnou i výše popsaným nákladem na střeše, bez nutnosti po cestě tankovat, je to 950km s tím, že zbylo ještě asi na 110km. Takže až toto bude umět EV a dobití do plna bude do 15minut tak prosím, ale toto a za tuto cenu nikdy..... Prostě jak píše jednou potřebuji autem jen 50km, jindy 20km, následně 1000km a hlavně znovu opakuji auto slouží majiteli, ne majitel autu.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Kolikrát za rok jedete 1000km a v kuse? A díky tomu, že vás nutí vůz si dávat bezpečnostní přestávky tak vlastně slouží vám aby jste těch 1000km opravdu ujel a né aby jste měl pomníček u cesty... Plno lidí může dobíjet doma nebo v práci pokud musí dojíždět tím pádem jsem na 0,70kč/km v ročním průměru... A pokud jste ten typ, že jste v paneláku a nemáte, kde dobíjet tak reálně je pro vás lepší jezdit městskou, Boltem nebo krátkodobý pronájem, se započtením pořizovací cena vozu atd. je pro vás spalovák ekonomický nesmysl. Takže reálně ať chcete nebo ne pro většinu populace je elektromobil dobré řešení. I když třeba né pro vás....
1 odpověď