To si snad delaji srandu. To zvladnu ve svych sedesati klidne 5x po sobe. Ve dvaceti bych to zvladl 10x.
V 18-ti nas hosi ze Svazarmu povinne ve skole nahnali do telocvicny kazdy mel udelat 50 kliku a sto drepu najdnou. Tak 2/3 z nas to v pohode dalo, ta zbyla tretina ne. A rozhodne jsme nebyli zadni borci.
Ty dnesni limity a limity nove v roce 25 jsou takove, ze kdyz se automobilka na limity roku 25 uplne vykasle a bude delat auta splnujici limity dnesni, tak za jedno auto zaplati asi 2500euro. Tedy kazde spalovaci auto se prodrazi o 50 tisic, coz je cena kozenych sedacek v tom aute. A to je to, co ma likvidovat evropske automobilky? To na tom opravdu dobre nejsou, kdyz prumerna cena nove prodanych aut je 750 tis., takze nove to bude 800 tis.
Je jasne, ze kdyz vystoupim z letadla v destinaci kde nemam nemovitost s nabijeckou, tak jsem odkazan na verejne nabijeci stanice. A protoze jich je zatim poskrovnu a mnohdy mimo silnici kde to uz vubec neznam, tak mam problem, kde si auto nabiji.
Proto si pujcim spalovak, kde tento problem neresim. Situace by byla jina, kdyby existovala husta sit verejnych rychlonabijecek, coz zatim neni.
Hertz na to sel predcasne. Navic jejich obchodni model je ten, ze nove auto nechaji najezdit 30 tis mil a pak ho prodaji. No a BEV jdou dolu rychleji s cenou, protoze, kazda novejsi generace ma dnes vyssi dojezd. Takze na tom Hertz prodelal. Sli do toho moc brzy.
To je preci prirozene, ze mladi lide kteri jsou na zacatku sve profesni kariery bydli v pronajmu. Predstava ze zacnu pracovat a po trech letech si koupim byt je si dost zcestna, ze? Byt se kupuje v dobe, kdyz je clovek jak rodinnym zazemim tak pracovne stabilizovany. Jestli do 25 let studuji a pak zacnu pracovat tak je asi nerealne si v 28 koupit byt.
"Pripomel Putinovi, ze v Evrope je mnoho americkych vojaku."
1) Tretina poctu co pred 30ti lety.
2) Az se to vyhroti tak na Ukrajinu misto penez posle americke vojaky? To jeho volici urcite oceni.
Zatim to vypada, ze v tom Donald nema moc jasno. Jsem zvedav, jestli 21.1.25 bude na Ukrajine mir (Jestli tedy jeste bude Ukrajina jako stat existovat.)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Zaujaly mne tri veci v clanku. Autor konstatuje, ze v dusledku regulaci nektera auta zmizi. To je preci ucel tech regulaci - dokonce maji zmizet vsechna auta s lokalnimi emisemi. Autor nam podal tedy objevnou informaci.
Dale cituji: "Zakaznik by si mel sam vybrat kterou technologii chce." - Tak v tom pripade si velka cast (mozna vetsina) vybere auto na naftu bez katalyzatoru, be jakychkoli elektro pohonu, protoze to bude levne.
Evropske automobilky maji problem, protoze vetsina materialu pro baterie se zpracovava v Cine. Presneji Cina si zajistila dodavatelske retezce (sama tech surovim moc neprodukuje), protoze pochopila, ze budou potreba baterky, jednak pro ne same, jednak pro ostatni. Sefove automobilek v Evrope to nepochopili a nezajistili nic, i kdyz se o zprisneni flotilovych limitu hovori uz leta.
1 odpověď