Žijete vůbec v Evropě? Nebo možná na téhle planetě? Že se EV netlačí? Dotace v automobilovém průmyslu jdou kam ? EV že? .. zajímavé že pánovi vyčítate věštění budoucnosti ale sám spekulujete , že o to nebude zájem. A nikdo vám to nezakazuje? Jen za 10let úplný zákaz a do té doby vám vše uměle zdraží aby zelená ideologie nevypadala tak zle. Je hodný levičácky zelenýho génia. Pokuď by uvolnily trh bez omezení a dotací tak EV je pro lidi slepá kolej, tak prosím nedělejte blázna, že to nikdo netlačí ani nedotuje a všichni to chtějí. Ale nějak nemám strach, že zákaz 2035 proběhne 🙂 až popadá dost ekonomik a spadne dost životní úroveň EU, tak ten socík se zelenýma půjde stranou.
Asi jste si nevsiml, ze v mem prispevku jsou otazky. Ne spekulace.
Žijete vůbec v Evropě? Nebo možná na téhle planetě? Že se EV netlačí? Dotace v automobilovém průmyslu jdou kam ? EV že? .. zajímavé že pánovi vyčítate věštění budoucnosti ale sám spekulujete , že o to nebude zájem. A nikdo vám to nezakazuje? Jen za 10let úplný zákaz a do té doby vám vše uměle zdraží aby zelená ideologie nevypadala tak zle. Je hodný levičácky zelenýho génia. Pokuď by uvolnily trh bez omezení a dotací tak EV je pro lidi slepá kolej, tak prosím nedělejte blázna, že to nikdo netlačí ani nedotuje a všichni to chtějí. Ale nějak nemám strach, že zákaz 2035 proběhne 🙂 až popadá dost ekonomik a spadne dost životní úroveň EU, tak ten socík se zelenýma půjde stranou.
Jenze oni to zakazuji v Cine, Indii, Kanade, Norsku, Kalifornii, Britanii, ale u nas se nadava na EU.
Za deset let ty spalovaky budou prodejne tak v Africe, protoze vyspele zeme jdou uz jinudy bez ohledu na nejakou upadajici EU. Jestli EU automobilky chteji prodavat za 10 let auta jinde nez v Cechach a Africe(?), tak musi co nejdrive naskocit do vlaku, jestli to jeste jde.
A jestli umite pocitat, tak celkove naklady na provoz EV jsou uz dnes levnejsi. Srovnejte si cenu zakladniho Karoqu a Elroqu a pripoctete a cenu za ujeti 200 tis. km. A to nemluvim o udrzbe.
WV dela stejna auta jako delal pred 5ti lety a ma problemy. Proc asi? Protoze v Cine toho uz moc neproda, ze? Jen tak dal!
Hezký ale nechci.
Cely EU parlament se po**al a nutí lidem elektromobilitu. Místo volneho rpechodu ho narizuji a nuti. Je to jak za komancu kdy narizovali a zakazovali. Proste jen dalsi diktat. Za chvili bude Cina svobodna zema my tu budeme muset poslouchat vse co piskne nejaky p**lb z EP...
Nikdo Vam nic nenuti. Muzete si klidne koupit spalovak, zakazuje Vam to nekdo? A jezdit s nim muzet i za 25 let.
Hodnotite situaci, ktera nastane za 10 let.
Jste si jist, ze tou dobou budete chtit spalovak? Budete chtit platit spoustu penez u pumpy za rychle natankovani, ktere potrebujete 2-3x do roka? Asi mate dost penez.
Jste si jist ze ceny elektro pujdou za deset let dolu rychleji nez u spalovaku.
Jste si jist, ze spalovaky budou levnejsi?
Asi umite predpovidat budoucnost. A nikdo netlaci elektromobilitu, ale pouze nulove lokalni emise. Spalovak se syntetickym palivem nikdo nezakazuje. Klidne si ho pak kupte (jestli to kvuli nezajmu spotrebitelu bude nekdo delat).
A davat Cinu za vzor svobodne zeme - neprehnal jste to vcera vecer? Take se mi nekdy stane, ze pak nevim co rikam.
"Dáno je to sice zčásti povinnou výbavou v EU a náročností klientely, na druhou stranu Škoda uvádí, že standardní výbavou všech variant Kylaqu je 25 prvků aktivní a pasivní bezpečnosti"
asi to nechápu, tak co mají navíc skodovky pro evropský trh, co nemá tady ten prcek? Kde je teda tech pul míče, o co by to pro evropu bylo dražší?
Berte v uvahu mzdy v Indii.
To je jako otázka typu: Co bylo dříve, slepice nebo vejce?
Podle vás - když elektroauta, nebudou veřejné dobíjecí stanice. A podle mne - když nebudou veřejné dobíjecí stanice, není důvod kupovat elektroauto.
Na verejne dobijeci stanici se dobiji pouze vyjimecne, kdyz jedu hodne daleko (> 200 km od domova) a nebo kdyz zapomenu nabit doma. Vetsina nabijeni je doma, protoze je to levnejsi.
Vyjimkou jsou lide v panelacich, kteri budou nabijet pres noc na parkovisti (tedy az tam obec nebo CEZ zridi nabijecky).
Je to presne jako s tou slepici a vejcem. Oboje vznikalo soucasne.
Njn, zničit národní státy, zničit vzdělání, průmysl, soběstačnost i zbytky prosperity Evropy. Systematická likvidace "starého" světa. Za vydatné pomoci Evropanů, kteří to nejsou schopni vidět a moc dávají svým katům. A ta multikulty namíchaná masa bez vzdělání bude co ? Brát základní nepodmíněný příjem? A kupovat si za to budou co? Jo, vlastně tady budou všechno vyrábět roboti. A jde těm nahoře o dobro lidí? Jenom aby se nás nezbavili a ty roboti nemakali jen na ně... 😎
Uz to nekurte.
Nejsem si jistý, zda víte, že Musk Teslu nevymyslel, ale koupil... Model 3 byl ještě dítě původních majitelů, kteří brzo po koupi utekli jinam. Model S i X stojí na platformě 3. V podstatě i celý cybertruck kromě vnější karoserie (která je pravděpodobně jeho dílem) je technologicky velmi podobný. Takže až vyrobí něco co bude opravdu jeho dílo, tak můžeme diskutovat o tom, jak se mu to povedlo.
z Wikipedie:
"Tesla byla založena v červenci 2003 Martinem Eberhardem a Marcem Tarpenningem. Krátce na to v roce 2004 se k firmě připojili další investoři, mezi nimiž byl i Elon Musk. Ten do firmy v prvním kole financování investoval 7,5 milionů USD z vlastních zdrojů a v dalších kolech financování pak další desítky milionů dolarů."
Takze je tam od zacatku. CEO je od 2008. V roce 2003 T3 neexistovala, zacali s tim Roadsterem. A sefoval to uz Musk.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Vaše naivita je do nebe volající...
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Dobry argument!