Njn, zničit národní státy, zničit vzdělání, průmysl, soběstačnost i zbytky prosperity Evropy. Systematická likvidace "starého" světa. Za vydatné pomoci Evropanů, kteří to nejsou schopni vidět a moc dávají svým katům. A ta multikulty namíchaná masa bez vzdělání bude co ? Brát základní nepodmíněný příjem? A kupovat si za to budou co? Jo, vlastně tady budou všechno vyrábět roboti. A jde těm nahoře o dobro lidí? Jenom aby se nás nezbavili a ty roboti nemakali jen na ně... 😎
Uz to nekurte.
Nejsem si jistý, zda víte, že Musk Teslu nevymyslel, ale koupil... Model 3 byl ještě dítě původních majitelů, kteří brzo po koupi utekli jinam. Model S i X stojí na platformě 3. V podstatě i celý cybertruck kromě vnější karoserie (která je pravděpodobně jeho dílem) je technologicky velmi podobný. Takže až vyrobí něco co bude opravdu jeho dílo, tak můžeme diskutovat o tom, jak se mu to povedlo.
z Wikipedie:
"Tesla byla založena v červenci 2003 Martinem Eberhardem a Marcem Tarpenningem. Krátce na to v roce 2004 se k firmě připojili další investoři, mezi nimiž byl i Elon Musk. Ten do firmy v prvním kole financování investoval 7,5 milionů USD z vlastních zdrojů a v dalších kolech financování pak další desítky milionů dolarů."
Takze je tam od zacatku. CEO je od 2008. V roce 2003 T3 neexistovala, zacali s tim Roadsterem. A sefoval to uz Musk.
Nerozumí ničemu... má pouze peníze a vliv. Projekty u kterých dostal více rozhodovacích pravomocí (jako například osobní raketová doprava, hyperloop, a nebo "cybershit") dopadli jak dopadli... Možná je dobrý businessman... Toť vše.
V kazdem pripade jeho firmy zmenily kosmicky a automobilovy prumysl.
Penize a vliv ma kdekdo, ale o vetsine se to nikdy nedozvime, protoze v nicem nevyniknou.
Řekla mu číslo své matky.
Tak to je dobrá, zpaměti vědí lidé většinou jen svoje číslo a nikoho z rodiny nebo přátel.
Spousta lidi nezna svoje cislo. Kdyby to diktovala z telefonu jako svoje tak by to take fungovalo.
A svou 14 letou dceru budu jednou z cisla mamy nebo meho zkouset.
To by mela holka vedet, kdyz se ji treba vybije mobil.
Pohybuju se mezi Prahou, Boleslaví, Vrchlabím a zároveň pracuji,jsem OSVČ....
Takze je Vase zamestnani sofer. A jestli ne, tak otazka zustava - kdy pracujete.
(mozna jste nejaky expert, ktery 3 hodiny jede na pracoviste, hodinku neco poresi a pak jede 3 hodiny zpet. Mozna.)
A 400 km denne neni pro el. auto dneska problem. A do rana to mate nabite v garazi.
Pokračuji v uvádění těch vašich mýtů na pravou míru:
EV v koloně má naprosto minimální spotřebu. Pokud jde o stání v koloně v mrazivém počasí, tak počítejte se mnou: Baterie mého auta má 65 kWh. Běžný teplovzdušný ventilátor se dvěma topnými spirálami spotřebuje při plném výkonu 2000 W, čili 2 kW za hodinu. Tak si schválně dejte tenhle teplovzdušný ventilátor do auta a pusťte ho na plný výkon. Garantuji Vám, že v tom autě za 10 minut horkem nevydržíte. A za hodinu takovéhoto intenzivního vytápění byste spotřeboval pouhé 2 kWh. Za 3 hodiny pak 6 kWh, což je méně než 10% baterky. A teď další věc - takto intenzivně topí auto maximálně tak 2 minuty. Pak se vyhřeje a už to jen udržuje výkonem nějakých 300 W. Takže v koloně se zapnutým topením vydržíte klidně i nějakých 60 hodin. Garantuji vám, že všem spalovákům okolo do té doby dojde palivo.
Ale to je mala nasobilka co pouzivate. Tomu hejtri nerozumi, takze Vas prispevek je uplne zbytecny.
On by byl zbytecny, i kdyby tu nasobilku umeli, spravny hejtr se nenecha udolat fakty.
Souhlasím s vámi jen částečně. S tou vysokou pořizovací cenou máte samozřejmě pravdu. Elektromobily se neustále vyvíjí a každá nová generace tak představuje výrazné vylepšení - a to někdo musí zaplatit. Naproti tomu u spalováků už není co vyvíjet a tedy ani platit. Tam už jde opravdu jen o facelifty spočívající typově v hezčím tvaru blinkrů, apod. Ale myslím si, že ty ceny se časem srovnají a elektromobily budou s ohledem na to, že jsou technicky jednodušší, levnější než odpovídající spalováky - ostatně v těch vyšších segmentech jsou už ceny vyrovnané (srovnejte třeba Enyaq a Kodiaq). Teoretický technický dojezd spalovacího auta je údaj, kterým se často argumentuje, ale v praxi je v běžném životě je schopnost ujet 1000 km bez zastavení úplně k ničemu. Asi jako schopnost elektromobilu jezdit ve vakuu. Obojí totiž nevydrží posádka. Nabíječky jsou někde na každém rohu již dneska (viz např. Odkaz ) a od 1. ledna budou muset být povinně (již funkční) u každého parkoviště, které má více než 20 stání. Čas nabití není pro běžné použití podstatný - alespoň z mé vlastní zkušenosti ne. Auto se nabíjí tehdy, když někde stojí a stálo by i kdyby bylo spalovací. A každé auto 98% svého času někde stojí - bez ohledu na druh pohonu.
BEV a spalovaky maji vyrovnanou cenu uz dnes, kdyz zapoctete naklady na provoz. Porizovaci cena auta je jedna vec, a cena 1 ujeteho km vcetne amortizace druha a zasadni. Ale jestli nekdo po ujeti 600 km chce nechat na pumpe 18 stovek je jeho vec.
To by mě zajímalo, kde si nakradl.. alespoň mám jejich fotky. je mi na zvracení z tohoto státu...vše přeje lupům a podvodníkům a NA NORMÁLNÍ LIDI NIC!!! Kdy konečně vyjdeme do ulic??? Proč se mám na tohle dívat NORMALNI pracující člověk na tohle v životě nevydela v dnešní době HNUS!!!
Spousta normalnich pracujicich lidi si na to vydela. Samozrejme, spousta normalnich pracujicich lidi si na to nevydela.
Je snad neco spatne?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
To je jako otázka typu: Co bylo dříve, slepice nebo vejce?
Podle vás - když elektroauta, nebudou veřejné dobíjecí stanice. A podle mne - když nebudou veřejné dobíjecí stanice, není důvod kupovat elektroauto.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Na verejne dobijeci stanici se dobiji pouze vyjimecne, kdyz jedu hodne daleko (> 200 km od domova) a nebo kdyz zapomenu nabit doma. Vetsina nabijeni je doma, protoze je to levnejsi.
Vyjimkou jsou lide v panelacich, kteri budou nabijet pres noc na parkovisti (tedy az tam obec nebo CEZ zridi nabijecky).
Je to presne jako s tou slepici a vejcem. Oboje vznikalo soucasne.