Tak provozem bateriového vozu při dobíjení doma šetřím minimálně 1Kc/km, spíše 1,5 Kč/km (využití FVE). Při nájezdu 250 až 300 tis km, ušetříme tedy cca 400 tis Kč. A neřeším filtr, EGR, turbo. Podle mě pro každého, kdo má možnost nabíjet doma, není o čem přemýšlet. Samozřejmě je trochu lépe, když má člověk fotovoltaiku, ale zásadní je nabíjet doma na noční proud. Také musím počítat s tím, že za 12 let bude baterka, čili celé auto, k ničemu. . . Ale cenovky nových aut s fosilními palivy jsou tragické, to už si raději trochu přidám a nic mi v autě nevybruje a nedrnčí
Ani jeden z nich nemá s pravicí nic společného. . . . Joo to kdyby jste napsali, že se chtějí sjednotit proruští kolaboranti (nevím jak to má Čunek, ale ostatní jsou jasní), tak to bych chápal
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak provozem bateriového vozu při dobíjení doma šetřím minimálně 1Kc/km, spíše 1,5 Kč/km (využití FVE). Při nájezdu 250 až 300 tis km, ušetříme tedy cca 400 tis Kč. A neřeším filtr, EGR, turbo. Podle mě pro každého, kdo má možnost nabíjet doma, není o čem přemýšlet. Samozřejmě je trochu lépe, když má člověk fotovoltaiku, ale zásadní je nabíjet doma na noční proud. Také musím počítat s tím, že za 12 let bude baterka, čili celé auto, k ničemu. . . Ale cenovky nových aut s fosilními palivy jsou tragické, to už si raději trochu přidám a nic mi v autě nevybruje a nedrnčí
1 odpověď