Já tedy v tomto moc optimismu nesdílím. V současné době se pro umístění baterie využívají místa pod sedadly vozidla a pochybuji, že v těchto místech bude výměna snadná. Když se změní umístění baterie do lépe přístupného místa, pak podle mne dojde k velkému omezení jeho současného využití. Jinak samozřejmě pro vozítka pro přepravu osob z místa A do místa B bez převážení většího množství věcí asi ok.
Tak provozem bateriového vozu při dobíjení doma šetřím minimálně 1Kc/km, spíše 1,5 Kč/km (využití FVE). Při nájezdu 250 až 300 tis km, ušetříme tedy cca 400 tis Kč. A neřeším filtr, EGR, turbo. Podle mě pro každého, kdo má možnost nabíjet doma, není o čem přemýšlet. Samozřejmě je trochu lépe, když má člověk fotovoltaiku, ale zásadní je nabíjet doma na noční proud. Také musím počítat s tím, že za 12 let bude baterka, čili celé auto, k ničemu. . . Ale cenovky nových aut s fosilními palivy jsou tragické, to už si raději trochu přidám a nic mi v autě nevybruje a nedrnčí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Buď je placený Ruskem a Čínou, aby se Evropa zničila sama nebo je to blázen. Podle mne jde o kombinaci obojího