Já tedy v tomto moc optimismu nesdílím. V současné době se pro umístění baterie využívají místa pod sedadly vozidla a pochybuji, že v těchto místech bude výměna snadná. Když se změní umístění baterie do lépe přístupného místa, pak podle mne dojde k velkému omezení jeho současného využití. Jinak samozřejmě pro vozítka pro přepravu osob z místa A do místa B bez převážení většího množství věcí asi ok.
Server Garáž dělá tímto článkem asi propagaci pro Škodovku, nedávno tu byl defacto stejný článek, jen se jednalo o Kodiaqa. Ono moc lidí ten motor 1.5TSI v takových autech jako Superb nebo Kodiaq nekupuje a Škodovka jich potřebuje více prodávat, asi kvůli emisím apod. Aby nějaký novinář vychvaloval menší motor, než je ideál do takovýchto aut, tak to o něčem svědčí.
Server, kde se píše o autech a emisích pravda (Auto forum.cz), je tady v diskusích zakázaný, resp. nemůžete sem vložit žádný přímý odkaz třeba na nějaký článek, napíše vám to, že je to zakázané. To svědčí o tom, že je "novinařina a novinařina". Každý si udělá obrázek sám, zvláště v dnešní době, kdy se některé věci nemohou říkat.
S tím Autoforum jste mě rozesmál, až se za břicho popadám
Tak provozem bateriového vozu při dobíjení doma šetřím minimálně 1Kc/km, spíše 1,5 Kč/km (využití FVE). Při nájezdu 250 až 300 tis km, ušetříme tedy cca 400 tis Kč. A neřeším filtr, EGR, turbo. Podle mě pro každého, kdo má možnost nabíjet doma, není o čem přemýšlet. Samozřejmě je trochu lépe, když má člověk fotovoltaiku, ale zásadní je nabíjet doma na noční proud. Také musím počítat s tím, že za 12 let bude baterka, čili celé auto, k ničemu. . . Ale cenovky nových aut s fosilními palivy jsou tragické, to už si raději trochu přidám a nic mi v autě nevybruje a nedrnčí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Buď je placený Ruskem a Čínou, aby se Evropa zničila sama nebo je to blázen. Podle mne jde o kombinaci obojího