Tohle je spíše ukázka nesmyslné byrokracie. Pro e-shopy existuje tolik předpisů, že se v nich normální člověk nevyzná. To se ČOI ty pokuty rozdávají...
Ovšem, když skutečně něco nefunguje (např. zadržování peněz/problémy s délkou reklamace), tak vás jako zákazníka pošlou do háje - ostatně na google se můžete sami podívat, jaké má ta jejich spotřebitelská poradna hodnocení (2* z 5)
Její život. Její volba. Nechápu ty neustále bojovníky proti eutanázii. Když mají lidé psa a pes má nevyléčitelnou chorobu, tak se nechá u veterináře "uspat". Když má člověk nevyléčitelné problémy, tak ho necháme trpět až do konce. Proč?
Pokud je proces nastaven tak, aby nebyl zneužitelný (např. donutit k eutanázii příbuzného kvůli dědictví), tak jde o naprosto svobodnou a humánní cestu, jak svět opustit.
Autor článku, pan Michal Berg, je kandidátem do evropských voleb za stranu zelených. Je jedním z předsedů této strany. Jde tedy patrně o pokus očernit soupeře z opačné strany politického spektra.
Článek je typická ukázka levičácké manipulace. Dle nadpisu je Turek "propagátor léčby savem". Autor se odvolává na článek z webu A2LARM, kde je doslovně uvedeno, cituji: "Turek sám, pokud je mi známo, pití bělidla, zappování, odčervování a podobné prapodivné praktiky nepropagoval.".
Autor osočuje svého politického konkurenta jenom proto, že byl uveden jako vydavatel knihy. Pokud tuto myšlenku vztáhneme obecně na vydavatelství knih, tak jsou všechna větší vydavatelství v ČR propagátoři čarodějnictví, ezoterických pavěd, satanismu, komunismu... protože vydávají knihy s tímto obsahem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Z pohledu ovzduší z Praze ten benefit dával smysl pro čisté elektromobily.
Ale rozhodně to nedává smysl pro plug-in hybridy. Třeba takové BMW M5 - k 8 válcovému motoru o výkonu 585 koní přidali baterii o malé kapacitě, která snížila "papírově" emise na 39 g CO2/km (bez baterie má ten motor emise CO2 240 g / km.). Takže se takový vůz považuje z pohledu legislativy vlastně za "čistý" a má "EL" značku se všemi výhodami...
3 odpovědi