Tak vam s tou rychlonabijeckou preji dlouhou zivotnost baterie.
25 minut je sice lepsi nez 3 hodiny, ale travit pul hodiny u cerpaci, pardon, nabijeci stanice bych nechtel
dekuji, ale baterie obvykle vydrzi okolo milionu km, takze o jeji zivotnost se nebojim. Nase Tesla (rok výroby 2017) ma najeto pres 250.000km a baterie ma porad cca 90% kapacity i vykonu.
Nabijime cca 43% na rychlonabijeckach na cestach a zbytek na pomalem nabijeni doma a v praci.
Tesla je luxusní produkt, rozhodně ne běžný vůz který potřebuje nebo si může dovolit většina spotřebitelů. Ekvivalent nejčastěji kupovaného běžného auta stojí řádově polovinu.
Těch 25 minut na rychlo nabíječce je pouze teoretická hodnota ke které se mnohdy člověk nedostane - ne všude rychlo nabíječky jsou, obzvláště mimo dálnice a ne vždy budou dostupné bez čekání.
máte pravdu, že Tesla zatím (úspěšně) konkuruje jen v kategorii luxusních aut (cca milion vč. DPH a výše). Levnější modely jsou ve vývoji a budou zde od příštího roku.
Nemůžu se přestat smát nad elektroauty, za cenu vyšší než normální auto si koupíš něco co dojede polovinu běžného dojezdu a pak se musí odstavit na několik hodin k nabíječce. Super to správná cesta jak vyklidit cesty.
Největší bordel dělají větší auta, co takhle bagr ten by měl být na elektro to by bylo něco pro životní prostředí to by se nebe vyčistilo 🙂
nemate pravdu, Tesly už stojí stejně jako fosilní auta ve stejné kategorii a nabijou se za 25 minut na rychlonabiječce.
proto mame Teslu, abychom nemuseli resit nabijeni... Auto samo ukaze kde jsou nabijecky a dokonce sit SuperChargeru od Tesly je dost husta na to abychom nemuseli nabijet nikde jinde. Loni jsme Teslou jeli do Irska a uplna pohoda (az na levostranne rizeni teda). Citroen se jeste bude muset posnazit...
Naprostý nesmysl. Každý, kdo se v tom pohybuje ví, že elektromobily opravdu NEJSOU budoucnost. Bohužel už se do toho celosvětově napumpovalo tolik peněz, že už není cesty zpět. Jednou na to ovšem převelice doplatíme. Obchodní ředitel VW nám na přednášce říkal, že je to absolutní nesmysl.
Hlavní problém je už cena. Elektromobily půjdou lze koupit pouze nové, jelikož ojetý vůz má výrazně sníženou kapacitu baterie, a bohužel tím směrem, jakým se to vyvíjí, chtějí výrobci instalovat baterie přímo do rámu tak, aby nebyly vyměnitelné. Tudíž místo výměny baterie vás bude čekat výměna celého vozu.
Další problém je infrastruktura, která na to není absolutně připravená. Nabíjecích stanic máme momentálně v poměru na elektromobily snad nejvíc z Evropy, ale je to tím, že máme nejmíň elektromobilů, ne tím, že máme nejvíc nabíjecích stanic. Pokud by se situace měla vyvíjet směrem, kdy by měl opravdu KAŽDÝ mít doma elektromobil, tak je to prostě nemožné bez kompletní renovace infrastruktury v celé republice.
A poslední problém je to, že elektromobily jsou díky výrobě baterií v konečném výsledku méně ekologické, než automobily se spalovacími motory.
Ale ano, budou z toho ty hrozně "důležité" peníze, takže je to vlastně "skvělé"...
Kecate nesmysly, mame na nasem elektromobilu najeto pres 200.000km a jezdi jako novy
Nejsem znalec. Zatím si nedovedu představit, že bych elektroauto používal tak jak spalovací. V průměru deklarovaný dojezd 450 km? Reálný 300 km? Nabíjení na 80% půl hodiny? Když jen na 80%, tak dojezd asi nebude 300.? Nabíječky nejsou všude, když mi to k ní nevyjde, co potom? Cesta do Chorvatska nebo Itálie noční můra. Zatím.
Jel jsem Teslou 2000km na jeden zátah za necelých 24h. Dá se to již dnes v pohodě...
Možná ve městech , ale lidé kteří dojíždějí z malých vesnic do práce mnohdy musí každý svým autem jelikož pracují třeba v jin městě nebo v jiném čase . .A hlavně kdo na taková auta bude mít peníze a jak se vůbec budou všude nabíjet .Je to vše nedomyšlený .
Ten kdo dojíždí (obzvláště ten co najezdí mnoho km) přejde ještě rychleji jelikož na provozních nákladech ušetří více, než ten co jezdí málo km.
Stejně tak ten co má vlastní FVE (tedy vlastní elektřinu) tak se mu to vyplatí ještě víc...
Vzpomeňte si, jak to bylo s koňmi.
V té době přece automobily masivně dotovali ti, co si je nemohli dovolit i ti, co jezdili s koňmi. Dotovali i jejich tankování, které tehdy přece měli zdarma. A koně byli v dalších pětiletkách či třináctiletkách zakazováni.
Nebo to tak nebylo???
A kdo myslíte že uklízel koňská hovna na ulicích?
To musel napsat nějaký kůň nebo koníček, vlastně vykastrovaný koníček. Valášek no.
Proč myslíte, vždyť EV dávají smysl již mnoha oblastech. Proč myslíte, že Tesla kraluje v kategorii dražších aut? Protože v této kategorii prostě to již dává smysl. A to podotýkám, že na ně v USA již nejsou dotace a přesto si svůj podíl zachovali.
Já kupoval svoje EV také bez dotací a dává to smysl.
Tak si spočítejte kolik CO2 se vyprodukuje, když musíte tyto elektronesmysly 6x nabíjet cestou do Chorvatska.
Proc by nabijel 6x? S dojezdem po dalnici (rychlosti 130km/h) pres 300km mu staci dobit jednou doma pred cestou a 2x po ceste.
Co se splodin tyce, mnoho (vetsina?) uzivatelu EV ma taky fotovoltaiku a nabiji bez splodin.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Trumpům humor mě baví... Konečně někdo kdo není hyperkorektní, toho už bylo dost...
3 odpovědi