Divím se Ukrajině, že se víc nezaměřili na destrukci ruských železnic a silnic v hlubokém týlu. Ty desítky tisíc kilometrů tratí, mnoho tisíc větších a menších mostů a tisíce tunelů - to se nedá uhlídat.
Každé poškození tratě a vykolejení vlaku přeruší dopravu nejméně na hodiny až dny, zničení mostu min. na dny a týdny a odpálení vlaku v tunelu (zvlášt pokud by vezl střelivo) klidně na měsíce i roky. Podobně bych se zaměřil na plynovody a ropovody.
Rusko může mít spoustu plynu a ropy, spoustu techniky i spoustu střeliva, dokonce i z ciziny. Ale pokud ho nedopraví na Ukrajinské bojiště, může se jít klouzat.
A v Rusku žije nejméně 5-10 milionů lidí, kteří Rusko a Putina jmenovitě nejspíš upřímně nenávidí, a nejsou to jen Ukrajinci, kterých tam žije min. milion. Jsou to i příslušníci dalších národů a menšin, které Rusové utiskují. Jeden zničený strategický tunel třeba na transibiřské magistrále nebo jeden přerušený plynovod do Číny by přinesl přitom Rusku větší škody, než 100 náletů dronů, teroristický útok na civilisty (viz útok islámského státu v Moskvě) či potopení nějaké ruské lodičky v Černém moři. Každé přerušení dodávek by se brzo projevilo na frontě a mělo by přímý efekt na vedení války.
A to nemluvím o tom, že by Rusko na ochranu svých tras muselo nahnat min. statisíce lidí, aby je alespoň částečně uchránilo... A i ty by pak nutně chyběli jinde...
A čím by to asi tak zničili.
To je pěkná bIbost. Motor i elektronika kolem je konstruována pro určité napětí, nejčastěji 36 nebo 48V. Pokud byste tam dal baterku o vyšším napětí, motor bude nadměrně namáhán a elektronika to ani nemusí vydržet. Také by nebylo možné používat původní nabíječku, takže vyšší napětí aku packu je nesmysl.
Nemáte pravdu, mám zadní motor s planetovou převodovkou. Napětí 24 v /250w. Řídící jednotka 36 -72 v.40A. Provozuji na 14s Lion. Najeto 1500km. Když víte jak to provozovat tak nic neshoří. Ty čínský motory jsou co vím vinuty na 36V. A jenom to upravují nálepkou.
Autor článku, a to je bohužel velmi časté, neví o problematice elektrokol a obecně o fyzice téměř nic, proto vznikne takový paskvil, jako tento článek.
Co autor myslel pojmem "silná baterie" se asi nedozvíme, ale nejpravděpodobnější varianta je, že tím byla myšlena větší kapacita. A ta se projeví maximálně delším dojezdem. Kapacitu akumulátorové baterie u ebiku žádná legislativa neupravuje.
Autor měl na myslí asi větší napětí baterie.
Myslím, že to celé vymysleli a produkovali poradci z UK (United Kingdom) a USA, včetně nasazení té techniky. Ta je bezesporu dobrá, ale musí mít podporu a ochranu letectva a dále potřebuje funkční logistiku zásobování (to je i ruskou slabinou na ukrajinském území). Nevím jak to si poradci představovali, ale čím dál, tím více mi to připomíná spíše šílený a zoufalý pokus o zvrat, resp. drahý marketing.
Akorát těm poradcům nedošlo že na Ukrajině a v rusku je 1000 km kusočok.
Pokud by rusák nemusel doplňovat horentní ztráty. Nezvedal by náborové příspěvky na takovou výši, jak veřejně přiznává. Celá tahle Kurská anabáze ho stála nejenom reputaci, ale i velké ztráty na životech. Ten kolaps obrany, zajatí branci i vojáci. Svědčí o tom že to nebyl ústup z obraných pozic ale chaos kde nějaký poměr 1/3 neplatí. Řekl bych že ruské ztráty byli větší než UA.
Žádný kolaps obrany u rusaku se nekonal. Na hranici měli jenom pohraničníky a brance.
Opominuli to že tam občas jedu, tak na to existují nezávislé průzkumy... ale možná pro lidi jako Vy je přijatelnější se vzdát,... a po zbytek života žít v nějaké formě protektorátu... naštěstí oni jsou fakt v tomto jiní 😉.
Nemáte tak docela pravdu že většina chce do EU. Dost jich už prozřelo. Hlavně ti co jezdí pracovat sem do Čech. Např. nemůžou pochopit proč musíme povinně kupovat nový kotel, když starý je v pořádku.
Naštěstí mají Ukrajinci hromadu dalších opevněných pozic, a tak se mohou v nejhorším stáhnout. Ukrajina totiž bojuje podle moderní, západní doktríny, kde záleží na životech vojáků, narozdíl od ruSSáků, kteří bojují jako barbarská horda, kdy naběhnout proti kulometům, protože jich je přece mnogo. ruSSko od začátku invaze utrpělo masivní, obrovské, enormní ztráty, a v tomto trendu pořád pokračuje.
Sláva Ukrajině a všem jejím Hrdinům!!! Hurá!!!
Bohužel tak prohrají. Je to mlýnek na maso. Kdo vydrží déle bere všechno.
Takže s největší pravděpodobností nestavíte tzv. „el. kola“, ale elektromopedy. Jak je homologujete? Nebo jak zákazníkům vysvětlujete že bez homologace s tím nemohou jezdit ani po polňačkách?
Nebo jste si spletl termíny, a nejde o elektrokola, ale o kola s přídavným motorem?
Jeden můj komentář se nezobrazil . takže ještě jednou.
Né jde o el .kola. Pokud chcete jed tak musíte šlapat.Důrazně každého upozornuji na platnou legislativou. Nevyrobím já vyrobí někdo jiný.
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Jak daleko dojede při 120kmh.