Právě to teplé místečko dobrý plat a 30 dní dovolené bych v životě neměnil za nádeníka jestli budu mít směšných 9Tis na daně. Kdo je nemá jako Osvč tak nechápu jak mohou fungovat.
Možná je to o tom, že si nevěříte, že by Jste byl schopen se sám uživit a potřebujete, aby jiní za Vás rozhodovali, co budete dělat a kolik za to dostanete, je to pohodlné. Nebojte se, Váš zaměstnavatel takové "berany a ovce" potřebuje, ale uvědomte si, že Vy nerozhodujete o svém životě a ta jistota práce není napořád. Přijdete na to sám časem.
To co popisujete ma byt zohledneno v cene prace a ne ve zdaneni. Ja chcete ospravedlnit, ze to co ma stat ze me jako zamestnance za jeden mesic by mel ze me jako OSVC za cely rok pri stejnem prijmu? Toto je v poradku podle Vas?
Nechápu, o čem zde mluvíte, asi Jste nepochopil, že jsem reagoval na rozdíly příspěvku pana Hrabalíka.
Paraziti parazitují na úkor zaměstnanců! Doku jim vláda neurčí platové stejné podmínky jak pro zaměstnance, tak budou odrbávat stát pořád!
Vaše jméno o lecčemž napovídá. Ale pokud tohle, co tvrdíte Vy, stát udělá, pak se musí o ty OSVČ také starat, zaplatit jim dovolené, nemocenské, paragrafy, zajišťovat jim práci, OP apod. Asi sám nevíte, co to všechno obnáší, ale hlavně že zde tvrdíte naprosté nesmysly. Zkuste si sám podnikat a třeba za 10 let se o tom můžeme pobavit, ale Vy máte strach do toho jít a raději si držíte teplé místečko a nemusíte se o nic starat. Ten parazit bude asi někde jinde.
To je sice pěkné co píšete. V případě konfliktu nám budou drahé hračky k ničemu pokud nebudou dostatečně chráněna letiště. A je jasné že to potenciální agresor dobře ví a má zbraně na které nemáme páku.
Přesně tak, pokud nepřítel zničí startovací dráhu, pak je letadlo k ničemu. Spáše by bylo lepší posílit protivzdušnou obranu o potřebný systém a mít rakety na sestřelování, jinak budou letadla neefektivní, nicméně se divím, proč tedy Švédové nám neprodají ten radarový systém a neodprodají Česku ty již zaplacené Grippeny. Nevyšlo by to levněji ? Přece jen to je 8 let krát 3-4 mld to je velký balík a myslím, že by bylo možné to postupně vylepšit i servisovat, ale v naší režii.
nechápu - to jako pro případ že by paní ministryně jela na frontu? její strategická hodnota je prakticky nulová
A co by tam dělala ? Ona je v podstatě jen správce techniky, protože v případě napadení je vrchním velitelem prezident a ten přímo velí náčelníkovi štábu. Vidíte tam někde ministryni ? Pokud ano, tak jen přeposílá rozkazy.
No, zatím nedusila a nekasírovala, ale díky bonzákům asi bude, bohužel. Ale je fakt, že nikdo neřeší příčinu, ten nezájem nebo možná systémový, logistický nebo co já vím jaký problém nějak dostat ty lidi z dálnice, z pasti.
S tím já naprosto souhlasím, ve Sněmovně řeší banality, ale aby vzali rozum do hrsti, pokud ještě nějaký mají a zamysleli se, jak tomu předejít, na to nepřišli, protože se jich to netýká, ale lidi tam mrznou. Zvlášť na těch rizikových místech by měli dát víc kamer a informačních tabulí, stejně to na dispečinku ŘSD sledují, tak reagovat, ale chápu, silničáři nemají dost techniky a nemohou být všude ale když se to stane, stejně zavřou prví sjezd před nehodou a tím tam už nikdo nevjede. Tak po zásahu IZS stačí 2 policisty s vysílačkami a postupně otáčet osobáky a pak dodávky, uvolní tím prostor pro těžkou techniku.
Tak to byste měl vozit ještě dopravní značku parkoviště, abyste to označil za parkoviště. Když je člověk na silnici, musí počítat i s tím, že tam nějaký čas nedobrovolně zůstane. V roce před třemi lety jsem zůstal v Německu na dálnici 6 hodin. Na stojící dálnici člověk potřebuje především dostatek PHM, aby mohl mít nastartované auto a nápoje. Já mám v autě nezávislé topení, což v tomto případě bylo super. Je pravda, že se tam objevili lidé z Červeného kříže a roznášeli deky a horký čaj.
Nám se to stalo před lety na D1 na tom mostě v dolíku před stoupáním k Melikáně, jeli jsme směrem do Brna a byla na mostě ledovka a bylo tam asi10 aut, přistával i vrtulník a stáli jsme tam přes 3 hodiny a nikdo nepřišel.
Ono by stačilo zastavit dopravu a odklánět na sjezdu, další by mohl od zadu koordinovaně nechat otočit a odjet alespoň osobáky. Ono IZS většinou může ze sjezdu do volných pruhu před nehodou. Kdo nemůže, samozřejmě používá zachr. uličku. Ale když najedou, všichni už tam stojí zbytečně. D+A to takto funguje, samozřejmě to chce mít vyšší dívčí a vysílačky v kapse, kdyby opozdilé IZS ještě chtěli najet.
Osobní zkušenost, kilometr couvání s kamionem pod dohledem policie. Kolega vepředu stál do druhého dne, ale OA byly pryč...
Když Policie zablokuje dálnici u posledního sjezdu, což dělá běžně, po zásahu složek IZS, zůstanou vozy za sjezdem směrem k nehodě v podstatě zablokované a musí čekat na zprůjezdnění. Pokud není možné zprovoznit průjezd aspoň jedním jízdním pruhem a zprovoznění si vyžádá další zásahy, asi by sama měla mít možnost vyhodnotit situaci a za její asistence by měla umožnit se otočit a vrátit na sjezd aspoň osobákům, uvolní se tím prostor pro zásah těžké techniky, než je tam nechat stát a čekat hodiny a jen pálit PHM a technika se pak mezi nimi proplétá. Sice to Vyhláška nedovoluje, ale tady bych Vyhlášku doplnil o tento krok, vždyť na to stačí dva policisté s vysílačkami. Pokud to řidič udělá sám, je to přestupek.
Jen pro upřesnění úsek na D7 slaný praha a zpět je převážně 110 , tak když jeli 110 tak to je plný limit ane přizpůsobení počasí , na jednom úseku je i 80 v kopci za deště .
Ta rychlost 110 je pouze od Ruzyně k odbočce na Kladno, (často to málokdo dodržuje), ale já jsem psal o úseku od Chomutova k Panenskému Týnci, tam je na úsecích 130., jinak ta 80 je jen na necelém kilometru za odbočkou na Buštěhrad směrem na Slaný.
Čína chce po Rusku zpět území, co ji ukradl Stalin a ještě k tomu něco navrch. A teď tedy už vyhodnotila, že rusákovi už dochází síly i dech a přestává s ním spolupracovat. Ekonomika rusáka složí rychleji než jakákoliv armáda světa.
Čína je především obchodníkem a obchoduje s celým světem a nyní je v situaci, kdy další pomoc Rusku by mohla poškodit její obchodní vztahy se západními zeměmi. V Rusku vidí další zdroje nerostných surovin, takže spíše bude zdrženlivá a bude vyčkávat, jak konflikt na Ukrajině dopadne.
Povězte mi, kde to bylo prokázáno? Je to naopak, prokázáno je, že se ty výdaje snižovaly. A to přestože zásadním způsobem rostly třeba důchody.
Vážně by mě zajímalo, odkud vycházíte, když tvrdíte, že současná vláda víc utrácí? 🙂 Schodek rozpočtu za Babiše byl 7% HDP. V současném roce je to méně než 3%.
A to Jste vyčetl kde ? Já se opíral o zdroje z evropského auditu MMF a statistických údajů od roku 1990, ale tyto data si neumíte dohledat, nebo schválně nechcete, protože hovoří jinak, než co tvrdíte Vy. Pravicové vlády od roku 1990 nevykázaly nižší schodek státního rozpočtu než -600 až-300 mld Kč za každý rok, čili jsme žili na dluh. Vlády ČSSD a později ANO tento schodek naopak vždy snižovali, a v roce 2014 byl dokonce přebytkový, ale tohle se Vám asi nehodí slyšet. Člověk by měl používat vlastní mozek a fakta. Kde jsou ty půjčky od Evropské banky, které si tato vláda ani nezahrnula do rozpočtu, ale půjčila si je, ty se nebudou splácet a pokud ano tak z čeho, když se s nimi nepočítá v rozpočtu. To už asi nechají na další vládě, protože ten IT odborník, který neumí ani sestavit státní rozpočet, tam už pak nebude.
Ani v jednom roce soucasna vlada neprekonala schodky, ktere byla schopna udelat vlada ANO.
Asi nečtete, jinak by Jste takový nesmysl nenapsal. Bylo prokázáno, že výdaje současné vlády jsou vyšší, než kolik utratil Babiš za covidu. Uvědomte si, že celá Evropa s pandemií neměla zkušenosti a každá vláda zkoušela, jak jí zastavit, Babiš to udělal na 3 měsíce, což je diametrálně odlišná situace, než když Fialu nikdo ekonomicky neomezuje a přesto utratil víc, než Babiš. ODS nikdy nevykázala přebytek rozpočtu, ale Ano to dokázala a sekery od ODS vždy snižovala ČSSD a ANO.
Pravděpodobně nebudu daleko od pravdy, když budu tvrdit, že opět nebyly dodrženy bezpečné rozestupy a někteří letěli jako v létě za sucha. Nejrychlejší auto je přeci služební, pro ně fyzikální zákony a povětrnostní vlivy neplatí.
Minulý týden jsem jel po D7 také a mlha byla celou cestu. Mlhovky jsem měl zapnuté a rozumní řidiči jeli s odstupem v pravém pruhu, šlo jet okolo 100 -110, což bylo odpovídající, ale přesto někteří řidiči to v té mlze kalili výhradně v levém pruhu rychlostí 130 a více a spoléhají na to, že v levém pruhu nic nebude, což je nepochopitelný risk, protože nemají šanci to pak ubrzdit. Navíc mají jet v pravém pruhu a levý slouží pouze pro předjíždění, nikoliv pro souběžnou jízdu. Myslím, že toto byl v podstatě i důvod této nehody.
20
Sledujících
0
Sleduje
20
Sledujících
0
Sleduje
Dokud trávil více jak polovinu svého života jako bohatý Rus v západním blahobytu, byl celkem hodný. Po tom co mu po invazí na Ukrajinu zabavili jeho dvě luxusní vily v Itálii, jednu v horách, jednu u jezera, začal být zlý. Někteří lidé handicapovaní lidé jsou ze své bezmocnosti více zlí a zlí a nenávistní. Co zbylo Solovjovovi? Jeho handicap, že si nemůže dopřávat luxusního života v Itálii, že už se tam nikdy nepodívá, leda by Rusko dobylo Evropu a okupovalo jí. Copak těm obyčejným Rusům není divné, že se v Rusku zdržuje nedobrovolně? Že před válkou žil na Západě ve svých vilách v luxusu, a jen na skok přijel do Ruska, aby veřejnosti sdělil jak je Západ prohnilý a Rusko dokonalé? A pak si zase odjel užívat svého bohatství na Západ, který miloval?
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Spíše si myslím, že od doby, kdy padla Varšavská smlouva a vlády se ujal Putin a Medvěděv, se jen postupně ukazuje, co s těmi lidmi udělal jejich policejní režim, persekuce a neustálé zastrašování normálních obyvatel. Putin si myslí, že může všechno, protože má největší zemi, ale bohužel se o ní nestará, jak by měl. On chce obnovit území bývalého Sovětského svazu, ale stále nechápe, že je již jiná doba a celý svět se změnil a v tuto chvíli se mu to už nemůže podařit, protože pokud zaútočí na Lotyšsko, Estonsko, nebo Litvu, má na krku válku s NATO.
1 odpověď