Slova, která jsou založena na číslovkách, nemá smysl hodnotit, neboť je vždycky můžu rozšířit různými tisíci, miliony, atd. S tím polygonem to bude asi podobně.
V knížce (Ne)rozum do kapsy, si pamatuji, že bylo zmíněno i nejdelší běžně používané slovo "dodavatelskoodběratelský" ale to uz dneska taky těžko někde vidět.
Ono kvičí většinou první ten kdo ma sám máslo na hlavě a útokem začíná svoji obranu. Hřib je samozřejmě jako předseda DR odpovědný za řádné fungování DPHMP a zjevně svoji práci zastupce akcionáře nedělá dobře.
Celou dobu tam byl a měl možnost něco udělat. Teď když pirátům teče do bot, tak dělá nějakou akci.
Mě se na tom celém nelíbí právě to, že na tom rezervovaném místě může sedět nějaká starší osoba. Pak je mi rezervace k ničemu, protože pro mě osobně to není tak, jak popisujete "mám místenku a vy se kliďte", to je dost bezohledné.
Místa pro seniory jsou vyhrazena a normálně na ne si misteknu nekoupíte. Ale to platí jenom pro ty kde sedí.
A jako myslíte, že na sledování starších filmů a seriálů máte nějaký nárok?
Prostě se na ně koukat nebudete.
Public domain vám nic neříká? Ok, u korporací je to 95 let od vydání (a jinak 70 let po smrti autora), takže se toho asi nedožijeme, ale pak by tato média měla být veřejné přístupná a šířitelná.
Hlavní je zapojit hlavu co do plynulosti provozu. Jestli je to nějaký přechod v křižovatce kde by se cyklista motal mezi chodci, měl by sesednout. I z pohledu zákona řidič co jede přes přechod nesmí ohrozit ani omezit chodce, kteří ho přecházejí.
Na druhou stranu pak jsou situace, kde je smíšená stezka přerušena obýcejnym přechodem, tam akorát je potřeba aby cyklista si dával pozor na auta, kterým musí dát přednost, a může v klidu jet dál, nějaké sesednutí je buzerační.
Jinak autor píše nesprávně, že auťák nebo motorkář nemůže přes přechod, může úplně normálně, při jízdě autem jich tak přejedu deset za jízdu.
Hlášení mi nevadí. Vadí mi to čekání na stanicích (vždy u metra), až bude ten správný čas odjezdu. Z jedné strany nechtějí stavět na stanicích, pak ale musíme trčet a čekat, protože přijeli moc brzy. Poněkud nesoulad.
To není problém, horší je když čekají v obratisti a přijedou 20 sekund před odjezdem, aby cestující mokli venku.
I kdyby stala 300 korun tak co? Nikdo nikoho nenutí to kupovat!! A je úplně jedno jestli jste z Prahy nebo Horní Dolní. Provozovatel si může naúčtovat kolik uzná za vhodné. Záleží pouze na tom je-li stádo ochotné mu to dát.
Když tam budou nakupovat "velryby", které peněz mají furt dost, těžko můžeme doufat že se to zlevní.
Hm a kolik byste si za klobásu účtoval Vy, abyste nebyl chamtivý podnikatel?
20-40 tisíc za pronájem místa na stánek, nákup surovin (klobása 250-350g cca 50 Kč), plat brigádníka(120 Kč x 10 hodin denně x 7 dní= 8400 Kč, pořízení grilu plus palivo (plyn nebo uhli), tácky, ubrousky, hořčice, pečivo (když ho neprodáte, kvůli špatnému počasí, tak ho můžete vyhodit) dejme tomu 10 Kč na kus, doprava na misto akce a potom samozřejmě výdělek , který byste si představoval za 7 dní práce. Kolik by tedy měla ta klobása stát, když jenom nákupní cena 1 klobásy je 50 Kč???
Tak ya mabidka a poptávka sr bude odvíjet z toho, kolik bude skutečně ta klobasa mít přidanou hodnotu, všechno ostatní jsou náklady fixní, může ji zlevnit a prodat víc.
Chodec ji má, naučte se pravidla. Na přechodu pro chodce nemá chodec přednost pouze před tramvají. Cyklista není chodec. Cyklista musí dát přednost chodci na přechodu stejně jako jakýkoliv jiný řidič.
Prectete si ten zakon, je tam to konkretme zapsano jako "řidič má povinnost umožnit bezpečné přejítí přechodu chodci, který po něm přechází nebo ho zjevně hodlá přejít".
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jak ale mají ty zkušenosti získat, když je z práce vyhazuje nebo nechce ? Důležitý je přístup, co se chtějí naučit.
1 odpověď