proč dáváte na recenzi motorku někomu, kdo tenhle typ motorek nemá rád? To je pak utrpení to číst. Já nepotřebuju vědět, že se autor bojí jezdit rychle a už vůbec to nepotřebuju vědět několikrát v jednom článku.
Navíc ani to, kvůli čemu tu motorku testoval, moc dobře nezhodnotil.
Jestli ten systém je k něčemu dobrej tak právě k tomu, že je to lepší quickshifter.
Pro lidi co jsou liný tahat za spojku má Honda DCT, které dává na cesťáky a další motorky na pohodlnou jízdu.
Tohle je právě dělané na sportovní jízdu, kdy chceš mít na motorce spojku abys mohl blbnout a zároveň chceš mít QS abys mohl řadit tak jak vyhovuje tvému stylu jízdy a neřešit jestli jedeš dost rychle abys ho použill .Nemyslet na to aby ti to při ostrém brzdění nechcíplo. A aby to zpříjemnilo třeba tu cestu po městě na okruh.
Takže Honda moc dobře ví proč to dala na menší sportovní motorku. Jenomže to autor nemůže chápat, když ho tyhle motorky a tenhle styl jízdy nebaví.
Doplním typ ohledně tankování a vracení jen klíčků.
Měl jsem pujčené auto ve Francii, klíče jsem vracel mimo pracovní dobu do schránky.
Tankoval jsem cca 4km před místem vrácení, plnou nádrž.
Druhý den přišlo vyúčtování kde si strhli několik desítek € za to, že jsem nevrátil auto s plnou nádrží.
Naštěstí jsem měl schované účtenky, takže jsem poslal foto účtenky, kde bylo vidět kde a kdy jsem tankoval.
Zároveň jsem si nafotil odometr před půjčením a po vrácení, takže jsem foto použil jako důkaz toho, že najeté km odpovídají načerpanému palivu a tedy není možné aby nádrž nebyla plná.
Další den se omluvili a vyúčtování opravili a penzíe vrátili.
Takže krom foto vozidla jak exterieru tak interieru doporučuji i foto najetých km i když nejsou omezené. A rozhodně schovávat účtenky od tankování dokud není vše vyúčtováno.
No a na pokuty bachca. V Itálii mi přišla pokuta, půjčovna mi naúčtovala €50 (cca po 4 měsících a sami si to rovnou strhli z kreditky) a přeposlal info v italštině,že mě nahlásila jako řidiče, takže jsem ji stejně musel řešit s italskou místní policíí sám 😄 díky Bohu za AI překladače :D
Aha takže zákazník si objedná službu na rok aby dostal lepší cenu. Adobe mu to v dobré vůli dá ještě na splátky bez úročení. Pak se rozhodne, že jí nechce. Adobe je tak v pohodě, že teda řekne OK. klidně to zruš a my po tobě budeme chtít jen půlku toho co nám dlužíš. A špatná je ta firma? To asi žijeme v jiném světě no... Ale mě to přijde jako jít do banky, půjčit si tam bezúročně 12tisíc, za půl roku po tom co splatim 6 tisíc si to rozmyslet a ještě se rozčilovat na banku, že to po mě chce jednorázově doplatit... (navíc Adobe chce doplatit je půlku toho dluhu)
Předpokládám, že nejvíc zapláčou ty e-shopy, které si založili podníkání na tom, že přesně tyhle produkty sem z Číny vozily a pak tady prodávali za několika násobky ceny.
Dále je asi evidentní, že zákazník o byrokracii a miliardu atestů, které prodražují výrobky uplně nestojí a klidně nakupuje tam, kde nemá žádný atest, a v podstatě žádnou záruku a možnost odstoupit od smlouvy. Ta věta o dětech jen dokazuje, že článek je manipulativní.
Je to na každém. Nekoupil bych z Temu ani jiného tržiště něco co má větší hodnotu a opravdu potřebuju aby to fungovalo a případně se to dalo lehce reklamovat.
Ale klidně si tam koupím hromadu blbin, které přesně spadají do prvního odstavce, jako led světlo na kolo, osvětlení, děliče do šuplíků a podobné gadgety. Které opravdu nestojí vyrobit mnoho peněz a jsou obvykle z té samé továrny jako gadgety koupené v evropském (e-)shopu.
Pokud si tam někdo koupí hardisk a nebo jinou elektroniku a pak pláče, že mu přišel šunt, tak si alespoň koupil zkušenost.
pán bude odborník přes zákon, to mu upírat nebudu. Ale zbytek názorů jsou spíš jak od konzervativního zapšklého borce v hospodě.
Škola smyku je zbytečná, protože máme v našich podmínkách málo ledu? Ten člověk na tom kurzu evidentně vůbec nebyl ale kritizuje to. Ten kurz mě osobně dal teda hodně a pravidelně se takových věcí účastním ať pro auto nebo motorku.
Mentor nepomůže, protože to může být starší kamarád? To je blbost, protože mentor musí mít řidičák na B min 10 let. Takže ani na ten zákon to moc odborník není.
A výše pokut v DE a AT a že tam dodržujeme předpisy? V poměru platu jsou ty pokuty menší. A předpisy tam člověk dodržuje, protože se to tam víc hlídá a interakce s policajtem co mluví jinou řečí není nic příjemného. V poměru k najetým km mám teda suveréně nejvíc pokut ze zahraničí (všechno automatické radary a přehlédnutí nějaké značky) a to i když si tam dávám víc pozor (protože se nechci dohadovat s někým komu nerozumím) ale maj tam mnohem víc pastí na řidiče...
Mě by zajímalo kdo těm motorkám vybírá ty konkurenty a podle jakého klíče.
Tady má být ve výčtu, krom toho Streetfightera hlavně Kawasaki Z H2 Performance, MV Agusta Brutale RR Nurburgring což jsou podobně laděné hyper naked motorky ještě vyšperkované na max rychlost. Tuono nebo Speed Triple jsou rychlé ale spíš civilní náhače.
Ten článek je krásně manipulativní a takhle blbě žádná restaurace ani jiné firma daně nekrátí a pokud ano brzo ji šlápne FÚ na krk. Takže jediným smyslem článku je opět lobby karetních společností jak ve společnosti vzbudit touhu po povinnosti přijímat karty.
Ale jedna věc je v tom článku zajímavá i když schovaná a autor se ji raději moc nevěnuje. Všimněte si kolik firma musí odvádět na daních. A přesto pak ještě majitel firmy musí peníze, které si poctivě vydělá a zdaní přes DPH a DZPO, znova zdanit 15% pokud je chce použít pro sebe - poslat si je na soukromý účet.
A tohle upřímně je asi největší motivace mít peníze CASH a nemuset je danit po druhé. A téhle motivaci se upřímně vůbec nedivím.
Je to jasný, konspirace, že vlády chtěj aby lidi moc necestovali a když tak pěkně organizovaně hromadnou dopravou a ne svobodně, je pravda. Protože jak jinak si vysvětlit, že nám nutí takováto auta. Protože ten krám k ničemu jinému než znechutit lidem používat vozidla neslouží. Tohle dobrovolně absolvuje jen masochista nebo ten co za to dostane dobře zaplaceno. Autor videa bude nejspíš obojí...
diskuse opět pobavila. Pro všechny je to malý obsah, pomalý a kde si co si. Nevim, jezdim s turbolitrama už 5 let a na silnici nikoho nebrzdím, naopak. Pořád musím předjíždět (ano dá se s tím celkem dobře předjíždět, stačí umět použít řadicí páku) nebo na dálnici pořád za někým brzdit. tak kde jste všichni co máte ty velký objemy s velkým výkonem a 1,0 je pro vás brzda provozu? 😄
hehe tady nad tim se pohoršujete.
Měl jsem auto na operativní leasing.
Naboural jsem ho, a to tak, že oprava stála 350tis. Auto bylo rok staré a stálo nové něco přes 400tis.
Ale byl to operák a leasingovka jistě nechtěla přijít o další 2 roky splátek. Takže se opravovalo. Auto bylo zbořené tak, že byly hnuté i C sloupky. A na jízdě to bylo po opravě taky znát. No dneska někde slouží dál prodané jistě přes oficiální bazar "bez starostí" někomu dalšímu. A tady se řeší promáčklá střecha od stromu...
Tak argumenty v tom článku jsou čistá demagogie. Nechybí sociální závist, akorát teda nechápu kdo je vlastně rozmazlenější. Ta holka co dostane fungl novou 1,0 TSI Fabii za 450tis nebo ten borec co si koupí 120kw ve 20 let staré šunce za 100tis?
Jak naučí autoškola ve Fabii řídit silnější auto? Asi tak jako učit se na A na 20 let staré motorce s 50kw a řídit R1 nejlépe 20 let starou bez elektroniky. Základ naučí a zbytek je o řidiči...
Navíc u aut je to o dost složitější. 200k v Golfu je úplně jiná reálná síla než 200k v nějakém 2,5t autě vyšší střední třídy. U motorek takové rozdíly nejsou aby se to dalo šmahem rozdělit podle výkonu.
A ve finále problém té Fabie v autoškole je hlavně její velikost. Ono se na tom dobře učí ale když pak sedne ten člověk do Superba tak je skoro na začátku. Protože v autoškole se vždy bude učit předpisová klidná defenzivní jízda takže je uplně jedno jestli to auto má 100 nebo 200 koní. Stejně se tam pořádně nic nenaučí. Motorkář alespoň musí ukázat, že umí vyhýbací manévr a krizově brzdit.
A argument, že je potřeba rozdělit ŘP na auta podle výkonu protože pár jedinců jezdí z diskotéky pod vlivem alkoholu jsem teda vůbec nepobral.
A jestli se to má řešit tak ten limit by měl být někde na 233kw na tunu. Jako je to u motorek (150kg motorka 35kw). takže těch 200k u toho golfa je pořád od 18 🙂
Minimálním trestem by měl být stop alespoň na 5 zápasů, v jiných ligách by se jistě nebáli hráči zastavit činnost i na 10 zápasů. Jenže v české lize jsou podobné zákroky posuzovány jinak
Tak Roofe dostal za pokus o zabití Koláře od UEFA 4 zápasy... LFA moc zdraví hráčů taky nechrání, počítám 3 zápasy max. Spíš to vidím na 2 ...
Pan Kamil přijde o hodně peněz aby se přesvědčil o svém omylu...
Jak správní úřad obce s rozšířenou tak následně odvolání u kraje neuspěje, to nejsou úřady co se nějak zabývají hledání pravdy a výkladem zákonů. Navíc maj v ruce to co je v článku. Názor právníka. Takže buď zaplatí pokutu v řádu tisíců nebo to potáhne k soudu, kde taky nemá šanci uspět a akorát si to ještě prodraží.
Navíc ho to před pokutami fakt neochrání. Radary fotí. Pokud systém označí foto jako nečitelné tak následuje ruční zpracování. Tedy se dá očekávat, že panu Kamilovi několik pokud stejně přijde.
Jedině, že by pan Kamil byl vymyšlený a novinář už nevěděl o čem psát tak napsal pohádku :)
To srovnání je špatně už od začátku. Protože koně nikdo nezakázal na sílu, prostě je postupně lepší a lepší spalovací auta vytlačila.
Na EV je nejdražší co? Baterie. Baterie potřebuje k výrobě několik vzácných kovů. Které je drahé a neekologické těžit a je jich omezené množství. Čím větší po nich bude poptávka, tím více poroste jejich cena. Ostatně podívejte se na jakékoli zařízení fungující na baterie. Třeba koloběžky a kola, po těch je velká poptávka, konstrukčně to neni nic drahého ale pořád to stojí desítky tisíc, protože baterie. Když odejde baterie nemá smysl výměna baterie ale celého zařízení. Protože jsou baterie prostě drahé.
Další věc, elektřina. Elektřina se musí nějak vyrobit. Obnovitelné zdroje toho moc nevytrhnou, uhelné elektrárny se zavírají protože jsou fuj, jaderné jsou taky fuj a plynové budou brzo fuj. Takže výroba elektřiny má v lepším případě stagnovat, spotřeba prudce stoupat. Co to asi udělá s cenou elektrické energie? no to vidíme už dneska. Takže buď bude elektřina extrémně drahá což prodraží vše. Nebo se začne opět vyrábět špinavými zdroji. O tom, že 13 let neni dost času na to postavit velké množství jaderných nebo alespoň plynových elektráren snad nikoho přesvědčovat nemusím.
A to je ten průser. Proti EV nic nemám.
policjati dost přeháněj. Ta helma je naopak dost důležitá, protože úraz hlavy je nejhorší. Rozhodně horší než kamínky zadřené v dlaních. Na skútrech po Praze jezdí dámy v letních šatech, to ta mikina a tepláky jsou ještě v pohodě.
Sám jsem se za svých mladých let rozbil na simpsonovi v kraťasech a triku (s helmou samozřejmě) a žádné strašné utrpení to nebylo. 🙂
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Takže si to porovnáme objektivně s nějakou nahatou podobně těžkou motorkou.
Takže to váží skoro 190kg, po najetí 150km to musíš x hodin nabíjet, olítaný to koupíš za 400 tisíc. A ve 130 tě to nepustí jet víc, takže nějaké předjíždění na okreskách se klidně může zvrhnout v nebezpečnou hru.
Nebo si za za 300-350tis koupíš novýho litra naháče s váhou kolem 190-220kg (třeba Yamaha MT09 váží 194kg takže prakticky stejně) Motor přestane zrychlovat někde daleko za 200km/h takže víš, že když ti plechovka při předjíždění zrychlí tak jsi pořád v klidu. A po 200km se stavíš na kafe a máš natankovanou plnou. Takž to můžeš mít postavené i u bytu ve společných garážích, kde není nabíjení a můžeš na tom jezdit do té práce každý den. A máš doma univerzální stroj. A taky na něj máš řidičák a nemusíš se bát, že se někdo ve sněmovně probudí a ty budeš mít doma ze dne na den drahou hračku se kterou nesmíš na silnici.
Tohle prostě není pro masy. Fakt nevím na co by mi byla motorka, kterou doma nenabiju a každé 2 dny bych se musel táhnou někam na hodiny k nabíječce.
BTW ano mít zbytečné prachy tak třeba Zero SR už vypadá použitelně (omezuje top speed na 200km/h), že by se s tím dalo jet i na okruh. Ale je o 100tisíc draží než TOP kawasaki ninja Z H2, která nabídne uplně jiný požitek z jízdy. Nebo stejně jako Ducaty Streetfighter V4 kde dostanu premiovou motorku v top jízdních vlastnostech. Zero SR je parametrově tak na Ducaty Monster a ten je o 200 tisíc levnější.
Prostě ne to fakt nedává rozumnému člověku smysl ani jako druhá motorka.