Doplním typ ohledně tankování a vracení jen klíčků.
Měl jsem pujčené auto ve Francii, klíče jsem vracel mimo pracovní dobu do schránky.
Tankoval jsem cca 4km před místem vrácení, plnou nádrž.
Druhý den přišlo vyúčtování kde si strhli několik desítek € za to, že jsem nevrátil auto s plnou nádrží.
Naštěstí jsem měl schované účtenky, takže jsem poslal foto účtenky, kde bylo vidět kde a kdy jsem tankoval.
Zároveň jsem si nafotil odometr před půjčením a po vrácení, takže jsem foto použil jako důkaz toho, že najeté km odpovídají načerpanému palivu a tedy není možné aby nádrž nebyla plná.
Další den se omluvili a vyúčtování opravili a penzíe vrátili.
Takže krom foto vozidla jak exterieru tak interieru doporučuji i foto najetých km i když nejsou omezené. A rozhodně schovávat účtenky od tankování dokud není vše vyúčtováno.
No a na pokuty bachca. V Itálii mi přišla pokuta, půjčovna mi naúčtovala €50 (cca po 4 měsících a sami si to rovnou strhli z kreditky) a přeposlal info v italštině,že mě nahlásila jako řidiče, takže jsem ji stejně musel řešit s italskou místní policíí sám 😄 díky Bohu za AI překladače :D
Aha takže zákazník si objedná službu na rok aby dostal lepší cenu. Adobe mu to v dobré vůli dá ještě na splátky bez úročení. Pak se rozhodne, že jí nechce. Adobe je tak v pohodě, že teda řekne OK. klidně to zruš a my po tobě budeme chtít jen půlku toho co nám dlužíš. A špatná je ta firma? To asi žijeme v jiném světě no... Ale mě to přijde jako jít do banky, půjčit si tam bezúročně 12tisíc, za půl roku po tom co splatim 6 tisíc si to rozmyslet a ještě se rozčilovat na banku, že to po mě chce jednorázově doplatit... (navíc Adobe chce doplatit je půlku toho dluhu)
Mladí lidé po vysoké škole bez praxe nebo s minimální praxí. Nevystudovali LF UK, MFF UK, FIT CVUT - nemají tedy zodpovědnost lékaře, intelekt ajťáka nebo matematika. A bez těch zkušeností mají zatím, na začátku profesní dráhy, mzdu která nedosahuje mediánu - nějak mě nenapadá co je na tom vlastně špatně?
Nic, ale to levicový aktivista aka Apolena nepochopí, protože ani pořádně nechápe co to je mediánová mzda a že fakt není možný aby nikdo nebral méně než medián...
Nikdy nezapomenu na prodej mého bývalého Citroenu C5, jednalo se v tu chvíli o nejlevnější pětiletý naftový kombík v automatu v naší inzerci. Výborný stav, nicméně se stal v rodině nadbytečným. Prodával jsem ho od října 2019 do května 2021...to už z paměti nevymažu 😄
Zkuste někdy prodávat motorku s reálným nájezdem km. To je teprve sranda.
Jednu litrovou s nájezdem 110tis km za 18 let jsem prodával rok a půl. Měla veškerou péči a když měla kolem kila tak jsem s ní byl na tripu po Polsku bez problémů. Prodával jsem ji hodně pod cenou. (asi 40%) a stejně prostě číslo na odometru je strašák.
Druhá byla 800, naháč, 4 roky nějakých 35tis km. Italka. Opět péči jen v autorizovaném servise. Žádný problém. Prodávala se skoro rok. Až už mě z těch chytrejch keců, že 35tis je už po smrti fakt bolela hlava. Oni si fakt všichni myslej, že většína lidí si kupuje motorku na leštění a radši brali kus, kde bylo na odo 5-10tis za 5 let a vůbec jim to nebylo divný.
Když vidím jak jezdí, tak dáte pryč jednu věc, ale pořád tam překážek zůstane dost.
A když už to nebude strom, svodidla, bude to protijedoucí vozidlo.
Každý svéprávný člověk vnímá stav vozovky a přizpůsobí jízdu.
Jinak nejen tady mám dojem, že každý rád závodí, tedy i autem, zvláště jedou li na chaty a zpět.
Předjíždění v zatáčkách není nic mimořádného naprosto a přes plné čáry obecně také ne.
Další frustrátek co vidí slovo motorka a jde plivat do diskuse. Ten člověk byl evidentně začátečník navíc na stroji na kterém se fakt nezávodí. Dost možná ani nejel přes limit jen prostě ještě neuměl reagovat na nenadálé situace. Možná mu to klouzlo na nekvalitní záplatě silnice nebo mu tam něco vběhlo a snažil se vyhnout. Spousta možností a pravděpodobnějších než co píšeš ty. Tak doufám, že jsi si ulevil. I svéprávný člověk dělá neúmyslné chyby.
Předpokládám, že nejvíc zapláčou ty e-shopy, které si založili podníkání na tom, že přesně tyhle produkty sem z Číny vozily a pak tady prodávali za několika násobky ceny.
Dále je asi evidentní, že zákazník o byrokracii a miliardu atestů, které prodražují výrobky uplně nestojí a klidně nakupuje tam, kde nemá žádný atest, a v podstatě žádnou záruku a možnost odstoupit od smlouvy. Ta věta o dětech jen dokazuje, že článek je manipulativní.
Je to na každém. Nekoupil bych z Temu ani jiného tržiště něco co má větší hodnotu a opravdu potřebuju aby to fungovalo a případně se to dalo lehce reklamovat.
Ale klidně si tam koupím hromadu blbin, které přesně spadají do prvního odstavce, jako led světlo na kolo, osvětlení, děliče do šuplíků a podobné gadgety. Které opravdu nestojí vyrobit mnoho peněz a jsou obvykle z té samé továrny jako gadgety koupené v evropském (e-)shopu.
Pokud si tam někdo koupí hardisk a nebo jinou elektroniku a pak pláče, že mu přišel šunt, tak si alespoň koupil zkušenost.
pán bude odborník přes zákon, to mu upírat nebudu. Ale zbytek názorů jsou spíš jak od konzervativního zapšklého borce v hospodě.
Škola smyku je zbytečná, protože máme v našich podmínkách málo ledu? Ten člověk na tom kurzu evidentně vůbec nebyl ale kritizuje to. Ten kurz mě osobně dal teda hodně a pravidelně se takových věcí účastním ať pro auto nebo motorku.
Mentor nepomůže, protože to může být starší kamarád? To je blbost, protože mentor musí mít řidičák na B min 10 let. Takže ani na ten zákon to moc odborník není.
A výše pokut v DE a AT a že tam dodržujeme předpisy? V poměru platu jsou ty pokuty menší. A předpisy tam člověk dodržuje, protože se to tam víc hlídá a interakce s policajtem co mluví jinou řečí není nic příjemného. V poměru k najetým km mám teda suveréně nejvíc pokut ze zahraničí (všechno automatické radary a přehlédnutí nějaké značky) a to i když si tam dávám víc pozor (protože se nechci dohadovat s někým komu nerozumím) ale maj tam mnohem víc pastí na řidiče...
a psychotesty to už je uplná blbost. Ale to je na odbornou diskusi...
Tak jsem z toho pochopil, že pán propaguje glock. A teď vážně. Proč potřebuji na zbrani pro osobní obranu kolimator, svítilnu a zásobník na 15 ran? Hlavně ten zásobník, to mne zajímá.
tak zásobník na 15 ran je jediné co pochopím. Když se dostaneš do průseru s partou nafetovaných tak to klidně může být málo.
Na co kolimátor, když na 10-15m musím trefit chlapa i bez míření a hlavně stejně na to míření není čas natož hledání nějaké tečky a vybírat si kam budu střílet.
Baterku už vůbec nechápu, opět pokud se jedná o obranu života musím rychle střílet na někoho kdo útočí na mě to ji nestihnu ani zapnout.
Pokud mám v nějakém konfliktu čas na to zapnout baterku a mířit kolimátorem na 20+ metrů tak to na 99% soud neuzná jako nutnou obranu.
Takže na denní nošení je to jen o pocitu... o ničem jiném
Jsou spousty lepších zbraní než Sig, tak proč si je nevzít? Že jsou dražší, není k nim žádné přislušenství a podobně? To přeci nevadí, že. To že majitelé neví proč mají Glock je pouze váš subjektivní názor. Já to vím moc dobře a hlavně před koupí jsem si vyzkoušel několik zbraní abych věděl. Nebudu ale prolézat všechny možný střelnice abych si mohl zkusit desítky zbraní než nějakou koupím. Věděl jsem přibližně jaké chci a z nich jsem vybíral. To že je spolehlivý, jednoduchý a odolný není pochyb, jinak by nebyl tak rozšířený. To že je k němu spoustu příslušenství je pro vás třeba debilní a pro jiného fajn. Nevím rozměry jaké má sig, ale myslím že není užší než můj Glock 48 a já nechtěl celkově malou zbran...jen užší a to mi přesně splnuje. Chtel jsem i váhově rozumný, což opět Glock splnuje. To že má zásobník jen na 10 nábojů prostě pokryju dalším zásobníkem který mám u sebe. I cena byla rozhodující a ještě jsem dostal od člověka kde jsem tehdy dělal zbroják slevu. Když k tomu přištu baterku, kolimátor a pouzdro, tak je potou už hodně důležitá cena. Když tak ale čtu váš poslední řádek, tak jsem na rozpacích.....sig je menší, užší, ale na víc nábojů?
tak ta p365 je o proti G48 27mm kratší což teda upřímně neberu jako plus a kdybych to chtěl tak to porovnávám s G43X. Vlatně vůbec porovnávat Sig P365 s G48 je blbost, protože je to srovnatelné s G43X a G43X právě na denní nošení sice fajn malé ale už se s tím díky krátké hlavni tak dobře nestřílí. Kapacitu maj všechny zmíněné zbraně 10 ran ve standartu. Takže pán je asi uražený, že ve videu nebyla vybrána zrovna jeho pistolka tak si tu šel pěkně zahejtovat. Sice porovnává zbraně z různých kategorií ale tak to je detail u hejtrů... hlavně si zanadávat na Glock
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
proč dáváte na recenzi motorku někomu, kdo tenhle typ motorek nemá rád? To je pak utrpení to číst. Já nepotřebuju vědět, že se autor bojí jezdit rychle a už vůbec to nepotřebuju vědět několikrát v jednom článku.
Navíc ani to, kvůli čemu tu motorku testoval, moc dobře nezhodnotil.
Jestli ten systém je k něčemu dobrej tak právě k tomu, že je to lepší quickshifter.
Pro lidi co jsou liný tahat za spojku má Honda DCT, které dává na cesťáky a další motorky na pohodlnou jízdu.
Tohle je právě dělané na sportovní jízdu, kdy chceš mít na motorce spojku abys mohl blbnout a zároveň chceš mít QS abys mohl řadit tak jak vyhovuje tvému stylu jízdy a neřešit jestli jedeš dost rychle abys ho použill .Nemyslet na to aby ti to při ostrém brzdění nechcíplo. A aby to zpříjemnilo třeba tu cestu po městě na okruh.
Takže Honda moc dobře ví proč to dala na menší sportovní motorku. Jenomže to autor nemůže chápat, když ho tyhle motorky a tenhle styl jízdy nebaví.