A ten lze heknout, není -liž pravda??......
Hackování zabezpečeného stroje komunikujícího přes zabezpečené linky mimo klasický internet je výrazně náročnější, než zavolat na tel. číslo a vydávat se za někoho cizího. Většinou to vyžaduje přímý fyzický přístup k takovému stroji. I proto se většina "hackování" dnes zaměřuje na lidi spíše než na počítače samotné. Ale očividně o tom vůbec nic nevíte a jen házíte jakýsi pojmy a dojmy do diskuze a snažíte se vydávat za chytráka.
Ty jo ta vláda tady zničila úplně všechno co fungovalo. Oni jsou fakt úplný patlalové to svět neviděl, no taky se nám zásluhou téhle vlády celej svět směje co se v Čechách děje fuj...
Jo aha, ono to totiž před tou zpackanou digitalizací přece fungovalo... ajo... celej ten paskvil stavebního zákona, kterej dnes máme, je výsledkem asi 10 předchozích (a a i současné vlády), která do toho každá přihodí svých 5 švestek a ještě to zesložití.
Píšete nelze spolehlivě ověřit a autorizovat.... telefony se používají maximálně k ověření správnosti,.. celkem PROTIŘEČENÍ
Eh? Telefon se ve volební komisi používá k tomu, aby se zavolalo na statistický úřad, jestli výsledek z dané lokality dorazil a jestli hlasy odpovídají. Pokud ne, znovu se přepočítají, znovu se odešlou přes počítač, kde je výrazně větší zabezpečení a pak se znovu provede kontrola přes telefon. Telefon by ale nikdy nemohl být hlavním komunikačním kanálem - v této situaci je pouze kontrolní a kdyby zavolal někdo cizí a nadiktoval špatné výsledky, tak dostane zpět pouze informaci, že to nesedí s tím, co přišlo přes počítač a dostanou pokyn k přepočítání. Proto jsou primární výsledky autorizovány a ověřeny v počítači.
Máte naprostou pravdu, a doporučuju všem, aby se aspoň jednou stali členy VK, lidi do ní se shání velmi těžko a přitom je to zkušenost minimálně dobrá k tomu, aby se neplácaly nesmysly.
To by ale museli zvednout zadek a neco pro to svoje podporeni argumentu udelat. Vetsina techto nazorovych “velikanu” ale argumenty a fakta nepotrebuje, jim staci selsky rozum a “kdo vi ten vi”.
No vidite, mne je zase zle z petikolky, vlastne uz jen ctyrkolky a to proto, jak uspesne likviduje nasi republiku. Jen doufam, ze pri volbach jim to volici spocitaji po pravu.
Nelikvidují ji o nic míň ani víc, než všechny předchozí vlády. Což je bohužel ale to, co většinu voličů štve. V podstatě se nic nezměnilo - dál jedeme politiku drobných malých změn a velké, tolik potřebné, reformy jsou stále v nedohlednu. Aktuálně nejvíc ale likvidují republiku ukvičenci na internetech, kteří jen dál šíří svoji nenávist.
Asi nema cenu vest tuhle diskusi i dale, ale proste si myslim ze oznaceni "sportovni" nebo RS ke kombiku proste nepatri.
Škodovka si naopak celkem dost dává majzla na to, aby žádný ze svých modelů jako sporťák ani sportovní vůz neoznačovala. Když se podívám na stránky škodovky na Octavii RS, tak jediné, kde tam zmiňují slovo "sportovní" je, že má oproti běžné Octavii více sportovní proporce (myšleno vzhledové). Což mi nepřijde nějak mimo. Třeba u Kodiaqu dokonce slovo sportovní není vůbec, jen "dynamický". Navíc nevím, v čem je problém označení RS - začali s ním už v 70. letech, což byly prostě sportovnější modely odvozené od těch běžných. Což je v podstatě úplně to samé, na co používá Škodovka logo RS i dnes.
Myslím, že je třeba rozlišovat podle konkrétních údajů
Pravidelné výměny mají i mimo nájezd doporučenou výměnu i po časovém úseku a u spousty aut je to klidně po 5 letech. Většinou je to (například) 150 000 km nebo 5 letech - lidi si ale pamatují kilometry, na čas ale kašlou. Pokud to byl zánovní vůz s nízkým nájezdem a třeba 3 rokama stáří, tak by se měl soudit spíše s výrobcem. Pokud byl ale starší (což lze asi předpokládat), tak pak je to opravdu jeho problém, že si servis nezajistil.
Autobazar nakupuje a prodává. Zásadou autobazaru je, chtít co nejméně vědět o autě, protože pak nemusí ručit za závady. Za závady, o kterých by věděl, by samozřejmě ručit musel (pokud by je nevyjmenoval při prodeji). V tomto ohledu výrok soudu naprosto chápu.
.
Na druhou stranu, podle mě v dnešní době nic nebrání tomu, aby pro autobazary platila určitá pravidla. Například by bylo lehce proveditelné, že autobazar má povinnost zkontrolovat jednoduše zjistitelné problémy. Například, který díl byl lakován, jestli nehoda nešla hlouběji něž do plechů na povrchu, jestli je doloženo, jak bylo auto a kým opraveno a tak dále. Zákazník by potom lehce viděl, jestli kupuje dražší auto s historií, kterou prověřil autobazar, nebo jestli kupuje auto, o kterém niko (ani autobazar) nic moc neví.
.
Toto je ovšem na změnu zákonů, to nevyřeší soud.
Jak lehce proveditelně zkontrolovat, kam až šla nehoda? To je často rozborka klidně na několik hodin. Měřičem laku poznám lakovaná místa, ale jestli je to pod plechem hnutý nebo jakýkoliv větší problém (třeba skrytá koroze) fakt není věc, která je "lehce proveditelná", navíc autobozarníkem, který opravdu není vyučený automechanik.
Ehm...takže tuzemské firmě se těžba nejspíš nevyplatila čili jediné o co může jít firmě s vyšší životní úrovni je leda tak data centrum. V chráněné oblasti super.
Mno... a co jako? Byl jste někdy v takovém datacentru? Hluk téměř nulový, žádné kamiony jak od továrny... prostě tam jen stojí a existuje. Je to ze všech možných snad asi nejmíň problematická varianta a stejně to lidi hejtí.
"Uznává, že generátor bude do okolí vypouštět oxid uhličitý. „Je tam motor, který běží na plyn a pohání generátor. A ty zplodiny někam musí jít,“ říká." Copak na ty zplodiny říká Gren Deal?
A pokud se tam bude vyrábět elekřina, bude e prodávat za ceny na burze, ale ne u nás, nýbrž v Lipsku.
A co to má společnýho s tím, kdo to těží? Pořád to nějak nechápu. Btw. naše elektřina se v Lipsku prodává minimálně, naprostá většina se prodá na pražské burze, akorát ceny jsou ve velké míře na těch v Lipsku závislé. Přestaňte už konecněčně furt dokola omýlat tu lež, kterou tady někd ovypustil v době energetické krize... Odkaz
Kanaďani mají narozdíl od nás vládu, které záleží na vlastním hospodářství a občanech. Tam by ji těžko koupila.
Aha, to asi o Kanadě teda moc nevíte... není to tak dlouho, co tam zmrazovali celé konta lidem, kteří protestovali proti vládě, imigrantům a podobně... 😄 je to tam úplně stejný, jako všude jinde na světě a naopak se od tama spousta lidi do Evropy postupně vrací. 😉
Muže mi někdo vysvětlit, proč by u nás měli Kanaďané těžit nějaký plyn či cokoliv jineho? Stejne jako Francouzi nám draze přidávají naši vodu?!!!
Porad se bavíme, ze jsme jen montovna… tak proc nam tu přidanou hodnotu ti naši politici neustále prodávají ven?!!
Vzdyt je uplne jedno, kdo to realne tezi, protoze to Kanady odvazet nebudou... budou to prodavat tady za ceny, jake jsou na burze tady. Je fuk, kdo to tezi, rozdil je jen v tom, kam tecou vydelky. Plyn by levnejsi nebyl, kdyby to vlastnila ceska firma. Stejne tak, jako Francouzi nam neprodavaji draze nasi vodu, ale prodavaji ji za cenu, jaka je na burze. Pokud se vam to nelibi, tak volte politiky, kteri chteji obnovit statni spolecnosti, ktere budou dodavat do site a prodavat naprimo odberatelum. Jinak je ale uplne burt, kdo to prodava.
Škoda, že se nad tím kluci z garáže trochu nezamysleli, zrovna u toho Mustangu je to celkem jednoduché (a sám jsem se s tím už několikrát setkal) - STK prostě neřeší, jestli zapisuje kilometry nebo míle. Viděl jsem X aut, kterým to na jednom STK zapsali v km, na dalším pak v mílích a nikomu to nebylo divné. Cebia a další pak takové auta automaticky reportují jako stočená. A světe div se, auto s nájezdem zhruba těch 100 - 120 tisíc km (což tu vídám asi nejčastěji), je pak těch 60 - 75 tisíc mil, což dělá i ten rozdíl, který je v článku...
Samozřejmě se stočený kusy určitě najdou, ale nemyslím si, že by to bylo tak drastické, jak se tu popisuje, kor když díky opravdu fungujícím službám, jako je třeba Carfax, dostanu u většiny aut komplet historii o provozu v USA. A to mi těch Mustangů už prošlo rukama docela dost a stočenýho jsme viděl snad asi jednoho nebo dva a odhalit to trvalo asi 10 minut práce...
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Tohle není monopol.
Mně osobně je to ma apple nesympatické a proto mám a vždy jsem měl android.
Hlasuji tedy nohama.
Ale zasahovat takto do strategie obchodní firmy považuji za nepřijatelné.
Už to vynucení USB-C konektoru bylo daleko za čárou.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To vynucení USB-C bylo na hraně a je to do dnes snad jediná regulace, která byla podpořena alespoň nějakým smysluplným cílem (snížení e-waste, sjednocení konektorů a taky se to nevztahovalo pouze na Apple).
Tohle, co vymysleli, je totální bullshit, kterej nikomu nepomůže.