No to je opět blábol který vytváří dojem že po lese se válí stovky tun krmení pro medvědy 😄 Autor vybral pár fotek (které ani nemusí být z SK) bez znalosti zákona, který takovéto krmení již mnoho let zakazuje. Bez hlubší znalosti problematiky je možné ovlinit lidi kteří vidí jednoduché řešení a viníky na základě několika zavádějících fotek. Opravdu tato problematika není tak snadná a řeší ji i v dalších státech ne jen v SK.
Článek je malinko zavádějící se shrnutím že 40% rozdíl v dojezdové době není až tak propastný 😄. Navíc autor malinko pozapomněl že právě na této delší cestě už je výhodnější někde přenocovat a netrávit celou dobu v autě (kvůli únavě), což u kratší cesty v klasickém aute nemusíte, takže další poplatky a zdržení s přespáním.
Aby byl článek kompletní by bylo dobré napsat také pořizovací ceny obou srovnávaných aut a případná zbytková hodnota při prodeji například ve 150 000 km, nebo 5 letech stáří. Teprve tak se dá přesně dopočítat cena jednoho ujetého km.
Nezdá se Vám na tom popisu něco divné ?
Standartně slyšíte hluk motoru 4kolky a hlavně sněhových pásů alespoň na vzdálenost několika set metrů. Bylo to před půlnocí (tudíž klid/ticho (maximálně vítr)), řidič musel mít rozsvícená světla = viditelnost opět několik set metrů.
Ty ženské jsou asi slepé a hluché, nebo mají reflexy lenochoda.
Nikoho tady neobhajuju, jen je mi na tom popisu už od začátku něco divné.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Provozni hmotnost 2648kg. Uz se to nebezpecne blíží hranici kdy nebude stacit klasicky ridicak, ale majitele el. aut budou delat ridicak na nákladak 😄
1 odpověď