Škoda Hispano - Suiza neměla s Mladou Boleslaví vůbec nic společného, to byl poválečný program plzeňské škodovky před koupí Laurin & Klement. A licenční výroba se tomu taky říkat nedalo. Automobilka Hispano - Suiza dodávala jako stavebnici podvozek s motorem a v ČSR se na to v Plzni navrhla a vyrobila nebo nechala vyrobit jinde karosérie, třeba asi nejznámější karosárna Brožík (TGM). Přirovnání by se hodilo k dnešním luxusním autům typu Maybach nebo Rolls-Royce. Vzniklo asi sto vozidel a nikdy dvě stejná, do dnešních dnů se dochovaly jednotky kusů.
Je mi úplně jedno co Babiš nebo kdokoliv jinej dělal v minulosti. Jestli byl StB, nebo komouš je mě to u zadku. Zajímá mě co bude teď, zítra, za rok, za pět let.
Tak že logicky Pavel, Nerudová, Fišer jen a pouze loutky dosazený současnou vládou. Blbý hodně blbý, to už by se Česko mohlo rovnou přejmenovat na "Pětibordelovou republiku".
Andrej, nikdy jsem si o něm žádný iluze nedělal, ale byla by to protiváha současný vládě a alespoň někdo kdo by jím trošku zatápěl. A opravdu je mi úplně u zadku co dělal když já ještě nebyl na světě a nebo byl takříkajíc ještě v plenkách.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
No to je histerka, to se jen tak nevidí.