Kdyby tam nalili pořádný originální ruský letecký benzín, motory by fungovaly spolehlivě, bez plivání plamenů a síry. Tahle druhovýroba čínského a indického benzínu z té nejhorší ruské ropy nemůže nikdy konkurovat kvalitě ruského benzínu vyprodukovaného v ruských rafinériích z té nejlepší ruské ropy. Z Ruska šel vždy ten nejkvalitnější letecký benzín vyráběný z prémiové ruské ropy. Rusové lpěli na kvalitě. Kvalita nyní může jít dolů, když je ho málo a bere se všude, kromě největšího producenta. Ruska. A nepleťme do toho agresi na Ukrajině. Z té těží Indie a Čína.
Ty jsi kolík. 🤣
Lidstvo se zbláznilo a bude unifikovat snad úplně všechno. Říká těm "moudrým hlavám", které tyto pitomosti vymýšlejí a prosazují, něco takového, jako je svoboda volby?😉
Tohle je náhodou dobrý. Vzpomeňte si třeba dvacet let zpět když mobily začínaly, kdy každý mobil měl svojí nabíječku a to kolikrát i v rámci jedné značky. Představte si že by se to udrželo dodnes. Vždyť by to bylo šílený.
Hlavně děcka mohou někde v boční ulici něco hrát s míčem, uteče jim, děcko se vrhne za ním… nemá cenu se hnát přes obce přes pade… bohužel tuhle rozumnou volbu stále více motorkářů i plechovkářů nedělá… O pravidle pravé ruky rozhodně netvrdím, že je alibistická, to bychom zabloudili v lese značek, označení, malůvek na silnici… pravdou však je, že i v autě koukám všude kolem sebe a málem dávám přednost, i když jsem na hlavní, protože agresivita a egoismus řidičů spolu s nerespektováním pravidel a značek je stále větší…
Kolama dolů! A s rozumem…
No to si kolikrát člověk říká když vidí přijíždět auto z vedlejší "Zastaví nebo nezastaví."
Škoda Hispano - Suiza neměla s Mladou Boleslaví vůbec nic společného, to byl poválečný program plzeňské škodovky před koupí Laurin & Klement. A licenční výroba se tomu taky říkat nedalo. Automobilka Hispano - Suiza dodávala jako stavebnici podvozek s motorem a v ČSR se na to v Plzni navrhla a vyrobila nebo nechala vyrobit jinde karosérie, třeba asi nejznámější karosárna Brožík (TGM). Přirovnání by se hodilo k dnešním luxusním autům typu Maybach nebo Rolls-Royce. Vzniklo asi sto vozidel a nikdy dvě stejná, do dnešních dnů se dochovaly jednotky kusů.
Motor byl zoufalství, ale ta 50 kW verze, když se načipovala, tak jezdila 170, a zrychlovala z nuly na 100 za 12 s. To už celkem ušlo. Podvozek samozřejmě katastrofa a to samé bezpečnost. O korozi darmo mluvit.
Podvozek katastrofa? To si nechalo líbit takový prasárny, sám jsem leta měl Formana a v zatáčkách jsem spráskal ne jedno o dost silnější autor.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To je smyšlený příběh, nikdo přece nemůže být tak nevděčný jako pisatelka.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
No jako taky si říkám. Jako jen tak poslat k čertu lidi kteří se o mě starali a vychovali je trochu přes čáru.
I když pravda, nevím jak bych reagoval já.