Tak získáme cca 20 miliard, ale pořád to má daleko do - 280.
Problem je jinde. Daň umime vybrat pořadně jen u živností. Velke firmy si optimaluzují a odvedou minimum. Nejhorší nešvar jsou dotace kde pomalu ani MF nevi kdo dotace dostavá. Je treba stopnout vsechny dotace a cekat kdo se o ně bude hlasit a vybrat jen ty skutečně potřebné.
Kdo není tupej tak si pamatuje, jak fialová tlupa ,,řvala ,, za covidu, že rozdává ještě málo ,při nesmyslném zavření ekonomiky a vyplácení všelijakých podpor .Ale co se děje dnes je úplně šílený.Kdo není slepý tak vidí ....
Jà si to pamatuju moc dobře. Nejdražší roušky na světě,na každém rohu odběrné misto na testování a 5000 důchodcům na roušky. Státní zaměstnanci doma za plný plat atd.
To se velice pletete - sedačka umožňuje přesně to, co si letecký dopravce naspecifikuje, když specifikuje parametry interiéru, kterým chce mít letadlo vybaveno. Navíc většina sedadel má možnost stanovení rozsahu pohybu a aretace maximálního sklopení sedadla.
Slušnost a ohleduplnost do toho netahejte - cestující si platí za místo v letadle a všechno co k tomu patří. Je absolutně neakceptovatelné, aby nějaký cestující musel 12 hodin sedět v pravém úhlu jenom proto, aby si nějakej přerostlík za ním užíval cestu v pohodlí. Nalétám toho každý rok opravdu hodně, ale nikdy jsem neměl tu drzost, abych člověku předemnou omezoval sklopení sedačky. Vaše teorie o pravidlech a doporučeních dopravce jsou pouze výplod Vaší mysli. Pokud dopravce chce, abyste si mohl sedačku sklopit, prostě ji má sklopitelnou. A pokud by to náhodou nechtěl a nedovoloval, musí to být jasně komunikováno. Ale to jsem za ty miliony kilometrů a stovky letů přepravci ze všech kontinentů opravdu nezažil. Že vy máte pocit, že můžete omezovat práva pasažera před vámi tím, že mu budete omezovat pohyb jeho sedačky a ještě to budete svádět na jeho nedostatek ohleduplnosti a slušnosti k Vám, je naprosto úchylné a svědčí o Vaši nebetyčné aroganci.
Jà vàm věřím , zřejmě měříte 150cm pak je vše v pohodě.
Trhnete si pane radní. Tak holt vyjedu o půl hodky driv. Předpokládám, ze i vy, Pražáci, nebudete zatěžovat Střední Čechy svými plecháči a třeba do údolí Berounky budete s manzelkami a svými dětičkami jezdit zásadně přeplněnými vlaky ze Smíchova.
Mimochodem pan Hrubeš je názorný příklad uchylneho zezelenani kdysi pravicové ODS pod vedením soudruha Fialy.
A víte co by me zajímalo? Co by se stalo, kdyby všichni ti Středočeši, kteří do Prahy dojíždí za prací a díky nimž pražské firmy vydělávají, z čehož pak má Praha peníze na tyhle rudozelené nesmysly, kdyby proste jednoho dne neprijeli. Řekneme, ze město, které je financováno i z jejich prace, to těmto lidem zrovna neulehcuje.
Zbytečně nadáváte Pražanům, jejich nápad to není i je to značně omezuje.Je to stejné jako v politice EU, pár namyšlených politiků si myslí že spasí svět geniálním nápadem.
Já se ale na nikoho nepovyšuju. Naopak, považuji za ničím nezajímavého průměrného primitiva. Já mluvím o faktech. Z čeho jste nabyl dojmu, že se povyšuju?
Fakt je, že Češi nenávidí elektromobily a je to něco, co v Dánsku, ani v Norsku nebo Velké Británii nepotkáte tak často. My potřebujeme dokazovat, jak jsme chytří. Blackouty, dojezdy, požáry, nabíjení na sídlištích. Místo, abychom to už sakra řešili, tak nadáváme, jak je to nepoužitelné.
Navíc, podívejte se sám, kdo se tady povyšuje. V diskuzi čtete o krámech, křápech, sr...ách a autíčkách na baterky pro malé děti, z čehož vyplývá, že spalovací automobil je úplně něco jiného. Zázrak, který se nepokazí a je pro opravdové chlapy "protože výbuchy nebo vznícení paliva"...
Děkuji za upozornění na chybu, ještě jsem to psal v polospánku.
Tak zrovna teď jsem se vrátil z Dánska a Švédska a můžu s klidem říct, že el.aut tam zas tolik nejezdí jak se nám tu snaží vnutit.Spíše z těch spousty kolistů jsem byl nadčený a jak se dovedou všichni v klidu respektovat, ale to je jiná diskuse.Problém el.aut je hlavně v nedostatku nabíjecích stanic ve městech a to nemluvím o ceně pro spousty lidí nad jejich možnosti.
Jestli budu platit za benzín 36 nebo 38 mi je úplně jedno. Není to tak dávno, co lidi jako Vrabel, Rajchl nebo Novomeský tvrdili, že bude stát padesát korun. Jen by mě zajímalo, za co konkrétního prospívajícímu klimatu se za ty peníze pořídí. Nebo je to jen snaha donutit lidi, pro které ty dvě koruny navíc jsou problém, aby nechali auto stát?
Problem to neni,platilo se vic. Problem je v tom ze se to vztahuje na vsechny paliva, plyn,el. atd. A tim padem se zdrazi vse od topeni po zbozi a sluzby. A zacne kolotoc dotaci a prizpevku a to je ten velky
Problem. A nikde neni psano ze se to casem nezvysi az nebudou staci penize na silene eko projekty.
Můžete mi prosím říct, jak lidi, co mají investiční byty bez nájemníků, od kterých by vybírali nájem, melou z posledního? 🙂 Já snad neznám nikoho, kdo by měl byt, kde nebydlí, prázdný a říkal si, že mu ty peníze z pronájmu jsou k ničemu. Ale Vy očividně takové lidi znáte a dokonce jsou v tak paradoxní situaci, že, ačkoliv mají volné byty, dřou bídu s nouzí.😄
U nás v ulici P 10 stoji dum a ma 16 prazdnych bytu ktere najemnici vybydleli do mrtě. Vedle stoji dum mesta kde najemniky vystěhovali pred 18 lety a je stale prazdny. Tak kde je asi problem.
14
Sledujících
2
Sleduje
14
Sledujících
2
Sleduje
Nedoporučoval byste využít naplno rychlost 110 z Chodova do Průhonic???? Po valnou většinu času je tam normální provoz jako na každé dálnici na výjezdu z Prahy. Jestli nejste schopen jet 110 po dálnici kde ještě donedávna bylo 130, měl byste zvážit svoje schopnosti řídit auto
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jezdím tam často a spousta řidičů si vůbec nevšimne že nejedou po dálnici, ale nikdy nestačím zaregistrovat, kde vlastně začíná D1.
1 odpověď