Největší problém našeho školství je nejednotnost a chybějící osnovy,dale nemeritelnost výsledků, chybí jednotné testy. První porovnání žáci zažijí az u prijimacek a kdo je nevyhovoval, byl celou docházku ZŠ hodnocen jen subjektivním pohledem několika učitelů. Jsou obrovské rozdíly mezi školami a obrovské rozdíly mezi žáky, chybí objektivní pohled a jednotné hodnocení.
Protože neznám žádného učitele, který by byl členem školských odborů. Školské organizace jsou zájmové skupiny, které prosazují vlastní zájmy. Drtivá většina učitelů není nikde organizovaná. Prostě učí.
Naprostý souhlas, se vším, takhle to dál nepůjde.. skolstvi v rozkladu, ještě pořádně neplatí změny RVP a opět hurá do dalších změn, začínající učitel musí utíkat, daleko!
Ano, zbytečně přehnaná čísla a také ambice, někteří opravdu nejsou studenti vhodní pro gymnázium, a naopak! Copak každý gymplák může nahradit nekoho z odborného oboru SŠ nebo třeba učně? Važme si svych dětí trochu více, gymply tonezachrani, někdo by měl více promyslet strukturu oborů celkově pro budoucnost, naše školství razí díky inkluzi dost velkou zpátečku.
0
Sledujících
1
Sleduje
0
Sledujících
1
Sleduje
Pecka, tak ještě jednou, prosím:)příští rok ve volbách! Pane Babiši, drzim palce! Pevné nervy všem, pan Fiala končí!
1 odpověď