Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze kdykoli nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se lze doptat dobrého chatbota, nastudovat online materiály z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Těch možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud se jedná o popisné vědy. U technických a odborných předmětů lze dostat teoretický základ jako definice, věty, vzorce, značení a různé manuály činností, ale často dokonce i vysvětlení matematických, fyzikálních a chemických zákonů a pouček, a to někdy i na odborné bázi. Až 80 procent procesů na našich školách je podle mě v podstatě zbytných a k tomu ještě velmi často i individuálně a společensky neužitečných. Mnoho se i zapomíná s časem. Zbývá tedy jen technická a odborná praxe a nějaká minimální teorie, kterou lze jen stěží získat, protože zdroje jsou obtížně dostupné v online prostoru. Tedy stručně řečeno aplikovaná matematika, fyzika a chemie a ostatní odborná oborová praxe. Ušetřit by se takto dalo až 200 miliard korun každý rok. Je to velmi jednoduché, logické a efektivní řešení.👍
Napsal chatbot 🤔🙄
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak ty seš tak ubohej, že se ani nedáš komentovat - nejdřív si o tom něco zjisti, pak komentuj...nebo radši drž hubu!!!