Proč to sem vůbec dáváte? Akorát budou lidi naštvaný. Je to pořád dokola. Ukrajinec, kterých má většina lidí plný zuby. Samozřejmě je to tragédie, ale mohlo se to vyřešit v klidu a bez mediální účasti.
Kolik dostali pozůstalí po střelbě na fakultě se neříká a ani se nemluví jmenovitě o obětech.
Jak je tam ale Ukrajinec, musí se to popírat.
Potom když tu nějaký něco spáchá, mluví se jen o cizinci.
Mediální masáž.
Nejstarší úsek linky C i celého pražského metra se začal budovat v lednu 1966 a po náročných a dlouhých pracích byl otevřen 9. května 1974. Vedl ze stanice Sokolovská (dnes Florenc) na Kačerov. Délka úseku je 6,6 km, nachází se na něm 9 stanic. Velká část celé tratě je hloubená, v oblasti Pankráce jsou tunely ražené (ražba probíhala v roce 1968 a poprvé v historii tehdejšího Československa se k ražbě delších tunelů použil nemechanizovaný razicí štít[3]). Mezi stanicemi Hlavní nádraží a Muzeum je nejkratší mezistaniční vzdálenost v síti metra – 425 m. Odvážným řešením je Nuselský most (dříve Most Klementa Gottwalda) který ve velké výšce překonává Nuselské údolí a jímž soupravy metra projíždějí jedním velkým tubusem umístěným pod komunikací pro automobily a pěší.
Hodně pomalu. Jen pro připomenutí. V roce 1974 se otevřel první úsek od Kačerova po Florenc ( dříve Sokolovská).
Celá stavba včetně depa a všech stanic a Nuselského mostu trvala 8.let. Teď za dva toky prakticky nic. Skoro po 60.letech se všemi novými technologiemi je to hlemíždí tempo. Nikde jinde se nekope jen mezi Pankrácí a Olbrachtovou. Nejsou soupravy, není depo Písnice jen plno řečí. Nejsou odkoupeny pozemky. Rok 2031 nesmysl. Možná 20.let, jestli to nezakonzervují.
Je to tunel, ale jen obrovský tunel na peníze.
Veřejně nám jen lžou.
13
Sledujících
0
Sleduje
13
Sledujících
0
Sleduje
Tlačítka jsou všude od otevření metra před 50 lety. Je smutný, že za těch 50 let to hlavně někteří pražáci nevěděli.
Červený rámeček na šedivém obložení a vy o něm nevíte? Už jako dítě jsem si ho všimnul.
Neskutečný
2 odpovědi