Pirátsvo řeší pražskou dopravu aktivisticky, jako všechno. Klidně zvali k "serióznímu jednáni" jako rovnocennou stanu i šéfa Poslední generace, který byl za totéž, co jeho spolek podnikal na příklad na Pražské magistrále ,odsouzen v Británii, takže přesídlil tam, kde je pro něj bezpečno. Majstrštyk byly zahrádky na důležitých komunikacích .....
Zvyšující počet aut na magistrátu mě nepřekvapuje. Kázat vodu a pít víno, je pro Piráty běžné. Když byl Hřib primátorem, tak se prezentoval tím, že přijížděl do zaměstnání hromadnou dopravou. Ale nějak zapomněl na to, že na něj čeká každé ráno auto s řidičem u domu a doveze ho k nejbližší zastávce u Magistrátu. Což neuniklo pozornosti. Nevím, jestli to tak ještě provozuje. Bartoš měl (má?) jako správný papaláš na ministerstvu 4 auta s řidiči. A dalo by se pokračovat. Teď je ovšem jeho největším problémem to, že nezvládá digitalizaci, která měla být pro Piráty, podle toho jak vystupovali před volbami, brnkačka. E-občanka je skoro na nic a stála 400 milionů a obrovský průšvih bude digitalizace Stavebního řízení, pokud ji prosadí bez ověření natvrdo.
Akorát, v článku se nepíše, že si auta nakoupili Piráti.
Nejspíše si je pro sebe nakoupila v Praze vládnoucí ODS, je to jejich styl.
Je to naprostá hloupost.
Existuje takových způsobů jak zlikvidovat velké množství lidí.
Vždyť si stačí udělat do tašky pár Molotovů a můžete zlikvidovat celou třídu. A když to bude v patře a budete blokovat dveře, tak ani nikdo neuteče
teoreticky ano. Ale ve skutečnosti, naprostá většina masových vražd je vykonána střelnou zbraní. A není to náhodou. Jsou snadno dostupné, velice levné, není potřeba žádná znalost. A od oběti má střelec vzdálenost, obět se nemůže bránit. Už i na výrobu molotova potřebujete jisté znalosti, know-how, musíte sehnat a a vyrobit chemikálie, a to každý nedovede.
Majitelé dlouhých zbraní:
plus: čas od času si udělají radost střílenim na terč
minus: čas od času někdo někoho zastřelí
Neboli, jejich radost je zaplacena smrtí lidí kolem.
Samonabíjecí dlouhé zbraně by neměly být povoleny držet v osobním vlastnictví.
A majitelé dlouhých zbraní by neměli být asociální sobci, a měli by si najít jinou radost v životě.
Jsou to peníze z EU, vláda je mohla použít na takovéto nesmysly, nebo je odmítnout. Je otázka, co je lepší.
Vláda je měla použít na snížení uhlíkové stopy. Třeba mohla stavět železníční tratě, tramvajové linky, metro, podpora zelených energií, zateplení státních budov, cokoliv. Rozhodla se ale rozdat to bohatým, ať jsou ještě bohatší.
Milý Geramino, to že je Praha blokována denně, je ve všech městech světa stejné.Ale většina velkoměst má alespoň obchvaty a dost aut, která jen projíždějí, tak tyto obchvaty používají. U nás se obchvat staví již pomalu čtyřicet let a stále naní dokončen.A proto auta, která buď jen projíždějí, nebo jsou místní, ať osobní,dodávkové či nákladní vozy se musejí posunovat po pražských cestách.Nejsou to jen lidé, kteří jedou za zábavou či do práce.Spousta vozů rozváži zboží a všelijaké náklady, s řemeslníky, popeláři a kdoví ce ještě.A také sanitky a pohřební vozy.Praha je velké město , které se bez dopravy neobejde.Již ve starém Římě s tím měli problémy.A proto se divím, jak mohou radní Prahy nebo kdo tyto přihlouplé blokády schvaluje, tolerovat.Pokud nebude obchvat, tak kvůli pár poblouzněným pitomům jsou takové akce proti společenské a myslím i proti lidskému rozumu,A vy jste také takový bloud, který tvrdí, že si fronty dělají lidé samy.
Obchavat v Praze vyřeší velice málo. Je to marná naděje, že doprava v centru se postavením okruhu zlepší. Navíc Praha dva půl-obchvaty má (tunel Blanka + navazující silnice a jižní spojka+městký okruh), ale auta v centru neubývají. I proto, že je rychlejší projet centrum přes magistrálu. To žádý okruh nezmění.
Protipříklad: Houston má přes tři kruhy obchvatů, a centrum má stejně zacpané.
A je chyba si myslet, že veětšinu provozu tvoří řemeslnící či lidé stěhující babičku s piánem. To jsou lidi, co prostě jedou s aktovkou do kanclu. Autem jedou, protože to je rychlejší nebo pohodlnější, ne proto že musí. Nemá cenu kvůli těmto pár lidem si nechat zničit vzduch v Praze.
A co tou třicítkou chtějí docílit? Aby jela auta na nižší rychlostní stupeň a tím pádem vypustila víc výfukových plynů?
Nikdy ve městě auta nejedou konstantní rychlostí. Pořád se rozjíždějí a zastavují. A když se musí rozjíždět na 50km/h namísto 30km/h, vypustí více emisí. Ověřeno jinými městy, kde 30km/h zavedli, a kde se tím ovzduší zlepšilo. A 30km/h se nezavádí primárně kvůli emisím.
Myslíte tu geniální opravu Barrandovského mostu, kde měsíc po začátku akce byla stavební firma už měsíc ve skluzu? Nebo máte na mysli to revoluční prodloužení tramvajové linky z Podbaby do Bohnic s kapacitou 2300 osob za hodinu, či snad poslední pokus dostat letiště v Ruzyni na výslunní a spojit je s metropolí pomocí trolejbusové linky? A zapomenout bychom neměli ani na Kongresové centrum a jejich mistrovský kousek s fotovoltaikou na střeše. Místo vlastního provozování to nechají postavit ČEZ, 20 let za to budou odebírat energii za tržní cenu
a po 20 letech si to v dezolátním stavu odkoupí. Ne, nebudu dál pokračovat ve výčtu úspěchů.
Jasně, kdo nic nedělá, nic nezkazí. A složité projekty nejsou nikdy bez problémů. Ale most je opravený, dopravní peklo během opravy nenastalo, tramvajové tratě se prodlužují, a budou sloužit. Linka D metra se konečně začala stavět. Všechny dluhy co tu byly po předchozím špatném vedení samodřejmě napravit nemohli. Někdo hledá blechy, někdo vidí širší souvislosti. Já jsem za vedení města Hřibem rád, byl to čas rozvoje Prahy, a nemyslím si, že nynější vedení ODS+ANO bude lepší.
Nemyslím si. Jako volič ODS vidím, že s Piráty není domluva.
Kde se pořád bere lež, že za pražskou nedohodu můžou Piráti? Spolu předložilo neférovou nabídku spolupráce, která neodpovídala volebním výsledkům. A Piráti+STAN ji odmítli. I STAN (Petr Hlaváček) jasně deklaroval, že chyba je u Spolu ,protože nepředložili férovou, realistickou nabídku. To jsou voliči Spolu tak snadno manipulovatelní, že věří i takovýmto snadno dokozatelným lžím, jako že za krach jednání můžou Piráti?
Marně přemýšlím, kdy naposledy jsme v Praze měli normálního primátora. Tohle je zase z bláta do louže, ale pořád lepší než Hřib.
Myslím, že Hřib byl nejlepší primátor za dlouhou dobu. Praha se konečně začala posouvat k moderním metropolím (výstavba nových tramvajových linek, výstavba Dvoreckého mostu,oprava Barandovského mostu,..). Za vlády ODS Praha vždy jen stagnovala.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Tak rozkaz zněl jasně: Zajíček a jeho ICT musí dostat vyděláno. Ať to stojí cokoliv.
1 odpověď