Máte ten elaborát nepřesný: Za prvé, stopnul jsem si to a zelená svítila asi 5 sekund. Nevím, jaká je minimální doba zelené podle normy, ale za tu dobu rozjet auto rozhodně lze, navíc když připočítáme předcházející fázi "pozor!", na kterou se máte připravit k jízdě. Ostatně myslím, že i na některých běžných křižovatkách ve vedlejších směrech jsou takové krátké zelené fáze.
Žlutá rozhodně nenaskočila, když byl půlkou vozu za semaforem, naopak, byl ještě bezpečně před tím místem pro přecházení. Ani když zastavil, nebyl za semaforem, vzhledem k tomu, že v rohu obrazu vidíte ten černý bazmek připevněný na stejném sloupu.
Za třetí, z malé rychlosti zastavit lze prakticky ihned, a také to má řidič za povinnost. Problém zastavit je ve velké rychlost.
Ohledně možnosti projet to na žlutou, ta tu přece je! Pokud by auto vjelo do křižovatky v poslední okamžik žluté rychlostí, která neumožňuje zastavit (když to hodně přitáhnu za vlasy, řekněme 25 km/h), tak ujede za 2 s, než přijede tramvaj, 14 m. Kolejiště má řekněme 4 m, takže je už mimo nebezpečnou zónu.
A na závěr, pokud řidič nezareaguje na 2 s žluté, tak nemá na silnici co dělat. To by přeci nezareagoval ani na běžných křižovatkách! Běžná reakční doba i na vizuální podnět je pod sekundu.
Nehledejte za vším "systémový" problém, když jde o zvláštnost jedné křižovatky, a to ještě za specifických okolností.
Možná by bylo dobrý se tam jet podívat a pak tady házet poučky..
Článek je o tom, že Rusku velmi vyhovuje vypouštět polopravdy o greendealu. Protože čím déle se v Evropě budeme hádat, tím déle budeme závislí na fosilních palivech a Fosilní paliva je to co Rusko živí nejvíce. A ten článek jen tvrdí to, že vy jste zahlcen informacemi, ve kterých se budete sám těžko orientovat a velká část z nich nejsou fakta, ale polopravdy. Spousta lidí ze proti greendealu ze špatných důvodů. Z důvodů například toho, že nás jako Evropu to ekonomicky zničí. Což není vůbec pravda. Pokud by to byla pravda, tak bychom stále lezli na stromech. Green deal je jen o investicích, které se budou nějakou dobu vracet. Možná celou generaci. Ale výsledkem bude mnohem levnější energie, než je nyní. A tím i levnější ostatní věci na to navazující. Už jen tím, že fosilní paliva jsou v omezené míře. Dříve nebo později dojdou. A jak budou docházet zvyšovala by se jejich cena. Slunce a vítr, popřípadě teplo z nitra planety má mnohem větší kapacitu a výdrž. Jen to stojí investice naučit se to efektivně využívat. Ale to s parním strojem, s benzínovým motorem a podobnými výmysly bylo to stejné. Nebo si myslíte, že pohony na fosilních palivech vznikly přes noc a všude se začaly používat? Najděte si obové články v novinách. Jak tam pisatelé psali téměř stejné argumenty proti autům na benzín jako dnes proti elektroautům.
A na Greendealu je něco reálnýho a pravda?
Severní porýní Vestfálsko má 18 miliónů obyvatel a za rok tam měli 209 případů? Tak to je prakticky válečný stav, kam se hrabe ruská okupace.
No to je pak zcela pochopitelné, že už má český dezolát v gatích a bojí se vyjít od compu ven. To musí být u moci Okamura, protože jedině ten dokáže zabránit takové sodomagomoře, nejspíš vlastním tubusem.
Chudáku, Ty seš fakt na světě úplně zbytečně.
43
Sledujících
3
Sleduje
43
Sledujících
3
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
A nejeden vyplavený hlupák bude řvát: "Fyjalo octup!" Už se v diskuzi objevují ...
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vyplaveny hlupák? Co Ty seš za chudáka?
1 odpověď