Ono je to těžké, pane Matějíčku. Běžný přispěvatel ve zdejších diskusích se více raduje z neúspěchu našich sportovců a doslova na ně čeká. Širší obzor nemá, aby dokázal zhodnotit například věk závodníka a jeho zkušenosti v závodech dospělých, neumí zhodnotit, jaká výkonnost je v daném věku adekvátní. Ten, kdo někdy sám sportoval a má o problematiku opravdový zájem, umí ocenit i takový výsledek.
Dalším problémem jsou naši novináři, kteří jsou snad zvyklí sepsat článek za pět minut jen podle facebookových příspěvků sledovaných sportovců. Kdyby to byli profesionálové, mohli by pro běžného čtenáře napsat, jak by závodník dopadl v redukovaném pořádí stejně starých závodníků. Jak si vedli ve svých prvních závodech mezi dospělými hvězdy světové i české apod.
Pane, byl to jeho první závod mezi dospělými. Je to hodně mladý chlapec a vy by jste chtěl aby asi vyhrál. Pro mne je to dobrý výsledek.
Ono je to těžké, pane Matějíčku. Běžný přispěvatel ve zdejších diskusích se více raduje z neúspěchu našich sportovců a doslova na ně čeká. Širší obzor nemá, aby dokázal zhodnotit například věk závodníka a jeho zkušenosti v závodech dospělých, neumí zhodnotit, jaká výkonnost je v daném věku adekvátní. Ten, kdo někdy sám sportoval a má o problematiku opravdový zájem, umí ocenit i takový výsledek.
Nevím, jestli je dobré tady psát oslavné články, jak náš sportovec skončil 36. v nižší soutěži s tím, že můžeme v první lize postavit tým. Ta štafeta s vysokou pravděpodobností nedojede. Možná by to chtělo trochu decentnější titulky.
Je to v duchu myšlenky, že není důležité vyhrát, ale zúčastnit se. Pro mladíky zkušenost a snad i trošku motivace, když nakouknou do reprezentačního Áčka. Budu jim držet palce.
On neco umi, ale to tady na diskusi malokdo chápe. Vazeni zvedněte svy zadky od počítačů a jdete si zasportovat. VŠEM HRDINUM Z DAKARU DRZIM DO POSLEDNÍ ETAPY PRSTY. OPAKUJI VŠEM.
Já mám Martina Macíka ráda. Ze všech našich jezdců na mě on působí jako opravdový profesionál a i postavu vypadá jako sportovec. je vidět, že svědomitě přistupuje nejen k vývoji auta, ale i k vlastní fyzické přípravě.
Pokud si tam Macík a jiní jezdí za svoje peníze (nebo soukromých sponzorů), tak ať si jezdí na čem chce. Ale pak nevím, proč by to měl být úspěch ČR. A pokud si tam jezdí za dotace, ČR, tak už to opravdu jedno není, že dělají reklamu někomu jinému.
Možná byste pane Bárto nemusel fandit vůbec, protože jak vidno, fandíte jen tak ze zvyku bez jakýchkoliv znalostí souvislostí a bez většího zájmu o Dakar jako takový. Doufám jen, že sám jezdíte Favoritem, jakožto poslední českým autem, dakar sledujete pouze v televizi značky Tesla a lahváče z malého domácího českého pivovaru si dáváte vychladit do stare ledničky Calex. A pokud by navíc vaše příspěvky nebyly psány z telefonu značky Aligator, nemohu s Vašimi názory z principu souhlasit, byť by byly sebelepší.
Pan Paur mi připomíná mojí babičku, myslí to dobře, ale není schopen vidět souvislosti. Vidí jen negativa spalovacího motoru za jízdy. Já bych například někdy ráda viděla celkové srovnání klasického automobilu a elektromobilu a to třeba po nájezdu 200000km a provozu po dobu 20 let. Tak aby se do srovnání započetla těžba potřebných surovin, výroba benzínu, nafty, elektřiny, nutnost výměny olejových náplní, stejně jako akumulátorů a následná ekologická likvidace vraků. Pokud tu pan Paur zmiňoval zásoby ropy. Pak by mě také zajímaly zásoby lithia, pokud by se všechna auta na světě vyměnila za elektromobil. Pokud by zásoby vůbec stačily na tuto jednorázovou obměnu.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Paní Barbaro, smyslem život není sezení na mopedu a ničení přírody smradem a kraválem... Zkuste si zasportovat bez motoru, to může být smyslem života... Pohyb bez ničení přírody bez toho, aby za mne makal motor
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jestli si pane Holý myslíte, že motorkáři na Dakaru se jen vezou a maká za ně motor, pak nemáte představu, co takový dálkový závod obnáší. Věřte tomu, žy byste fyzicky nevydržel ani 50km takové jízdy.