Nechce se mi studovat ty nejasné a otravné zákony proti diškrimanci.
Ale provozovatel by měl mít možnost si vymínit, koho v podniku nechce.
Ale asi by to v některých případech nebylo průchozí.
Asi bude třeba zapojit kreativitu a dát cedulku "zákaz vstupu dětem, které se neumí slušně chovat", tedy ne všem dětem, ale jen některým.
Pokud by to nebylo průchozí, tak zkusit, něco jako "rodiče dětí, které se neumí slušně chovat neobsluhujeme" doplněné cedulkou "zákaz zdržování neobsloužených lidí".🤣
Proboha, hlavně ne cedulku, zakaz vstupu deti. Kteří se neumi chovat.
Detí, které se neumi chovat.
Mějte uctu k češtině !
Ne není vůbec hloupej akorát věrohodnější by bylo ho spíš rozbít a svést to na neznámého vandala. Pak se spotřeba bude počítat dle zákona tj podle minulého odběrného období. Přeloženo do češtiny zaplatíte to co loni. Plus možná výměnu vodoměru za cca 5000Kč.
To by byl pidvod a vy tady k nemu navadite. Jste normalni ?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ano, je to bezohlednost. Jakmile nekdo muze vyinkasovat, nebo vyinkaduje penize, uz nevraci.
My si koupili za 260 tisic zajezd u ESO Travel. Vinou "zamrzle" informacni tabule na letisti v Lisabonu na ulitlo letadlo, vznikle naklady byly cca 50 tisic.
Cestovka reklamaci 3 mesice prosetrovala a pak zamitla s tim, ze si za to muzeme sami. Vysledek, uz nikdy s ESO Travel nikam nepoletime.