Ale prosím 🙂 důraz na to, aby škola byla bezpečným místem bez ZBYTEČNÉHO stresu je naprosto v pořádku. Třeba bez zamindrákovaných kantorů, kteří si na dětech vybíjejí své vlastní nedostatky. Trénink paměti je samozřejmě v pořádku a některá fakta si člověk opravdu musí zapamatovat, ale daleko důležitejší je umět je aplikovat. Jde spíš o to, aby memorování nebylo měřítko, kolik znáte nebiflovaných pitomců? DÚ je taky kapitola sama o sobě, hodně záleží. "Už nám zvoní, tak cvičení 6 DÚ." je naprosto zbytečné, k ničemu nepodněcuje. Na druhou stranu třeba takový project-based learning se osvědčuje dobře. A jen tak na okraj, IQ 80 je slabá mentální retardace, tito lidé mají problém dochodit ZŠ, u maturity bych je hledal těžko.
Víte, ona každá inovace často působí jako nějaký ústupek nebo zlehčení. A pak přicházejí moudra typu "za mých mladých let...".Jako příklad bych dal třeba takový home office - to bylo breku a keců, jak lidé zleniví, jak produktivita upadne, jak se svět zbláznil. A ejhle, ono je to nakonec efektivnější.
Kolego, vy máte odučeno kolik let?
Ale nalejme si čistého vína. 11 měsíců z roku opravdu nepracujete. A 8 hodin denně také ne. Takže by bylo dobré vyjádřit mzdu za hodinu. A sle statistiky loni propadli historické maximum žáků. Takže ono je to těžké.
Proč nejdete učit, když 11 z 12 měsíců nemusíte pracovat, máte pořád prázdniny a mzda za to je 50 000 Kč? A ještě jste "tolik chytrej"!
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A za kolik mají v Paříži NUTELLU???