Docela se těším, až se jednou dočtu: Policie zastavila 2 ( 3; 14 atd.) vozidla v perfektním technickém stavu, která jela za sebou, (vedle sebe, nad sebou, eventuálně pod sebou). Všechna vozidla řídili řidiči, kteří měli platná řidičská oprávnění, která jim byla policisty ponechána. Byla by to totiž úplně stejně hodnotná informace, jako v tomto článku.
Pořád si říkám jaký to má smysl, kromě výcviku jízdy v koloně. Je to drahé, pomalé a neefektivní. Kdyby to všechno naložili na několik nákladních vlaků, byli by tam o hodně dříve a za zlomek nákladů. Na druhou stranu nám americká armáda nevadí. Až tolik to zatěžující není a chovají se vždycky přátelsky.
Ono vždycky jde o to, kdo takové průzkumy objednává, kdo je dělá a komu jdou k duhu. Nehledejme v tom objektivnost. Tady se sice Motoristi zatracují, ale jsou východiskem pro lidi, kteří chtějí jít k volbám, ale nechtějí volit současné vládní strany, protože jsou prolhané a nepracují v zájmu českých lidí, nechtějí volit ANO pro chaotický přístup a riziko, že hlavní hybatel Bureš si opětovně vytvoří ze státního rozpočtu penězovod ke svým firmám, i když celkový přístup k českým lidem by byl asi lepší než u současné vlády, nechtějí volit Stačilo pro jejich komunistický program a příklon k Rusku a nepřátelství k evropským zemím a nechtějí volit SPD vlastně ze stejného důvodu, neboť tato strana šíří ruské postoje. Takže Motoristi nakonec z voleb asi vyjdou lépe, než se těmto průzkumníkům a různým "analytikům" jeví nebo spíše chce jevit, vzhledem k zájmům, pro které ve skutečnosti pracují.
Problém je, že auta po středočeském kraji ve směrech na Prahu už teď spíše stojí než jedou, jestliže kilometrické náklady na jízdu autem jsou kolem 5 Kč (pořízení, servis, PHM, pojištění atd ..) a jsou rostoucí vlivem inface, pak se vyplatí, jestliže ve voze jede současně více osob. Ovšem už dnes jsou ceny veřejné dopravy na úrovni té automobilové, pokud uvažujeme pouze jednu osobu. Jsem rád, že už jako důchodce téměř nikam nemusím. Například doprava od nás autobusem do okresního města 4 km stojí 20 kč pro dospělého, to přesně odpovídá integrální kilometrické ceně autem při jeho životnosti od nového do jeho prodeje asi tak 250 tis. km. Jezdím tedy autem, je to komfortnější. Ale údaj v tomto článku považujte za propagandu, nakonec zvýšení nebude o 1/3 ale třeba pětinu, aby stát jako majitel těch většiny přepravních firem se ukázal jako "blahovolný" k občanům. Bohužel tyto dopravní služby jsou koncipovány jako výdělečné a obsahují v sobě ziskovou přirážku.
No není divu. Čeští rodiče si ty školy platí z odvedených daní. U cizinců jen velká menšina. Takže pro cizince, kteří nejsou ekonomicky zapojeni a jsou na dávkách naše školy pouze za podmínky úhrady školného. Jinak přednost našim dětem. To by se ale asi napřed musely změnit zákony, že. Jenže cizinci většinou nejsou občané tohoto státu a proto se na ně nemůže vztahovat rovnost s našimi občany, kteří jí mají mezi sebou zaručenu ústavou.
Jezdím také tak, ale nepořizuji filmy, pouze fotky, ale píšu cestopisy, nikoli však z každé cesty. Jezdíme ale Peugeotem Boxerem, což je vlastně, co se karoserie týká, stejné auto, poháněcí soustava jiná. Na této pláži jsme byli před 2 roky, ale nelíbilo se nám tam, neupravené špinavé prostředí, černý písek, komáry potvrzuji, nám ale příšerně pršelo. Ten bordel je ale prakticky v celém Montenegro. Ale lidi jsou tam příjemní a dobře se tam vaří. Dokonce nás ten přívalový déšť vyhnal domů s předstihem několka dnů. Nejlepší parkování se spaním bylo na pevnosti u Budvy, odkud byly nádherné výhledy na moře i město. V té Albánii jsme byli také. S písečnými plážemi mám problém kdekoli, protože se mi plážový písek hnusí. Takže pobyt na písečných plážích znamená, že tam jsem vestoje. Tak nějak po kotníky to s odporem dokážu přežit. Nejlepší koupání v životě jsem zažil v Albánii.
Jediné správné řešení je na území našeho státu nepouštět. Není naše povinnost přijímat lidi ze zahraničí s válečnými psychózami. V první řadě je potřeba zajistit bezpečnost našich lidí. i když si jich jako bojovníků proti Rusákům můžeme vážit. Jenže tato vláda má potřeby a požadavky vlastních lidí, kteří si je platí, naprosto na háku.
8
Sledujících
0
Sleduje
8
Sledujících
0
Sleduje
Spíše jde o velmi specifický přístup k českému trhu, než o specifický český trh. Je potřeba změna zákonů a pak po nich, monopolech, tvrdě jít.