Kouzelně popsáno, směju se na celé kolo, úplně nejlepší je "Ale slyšeli jste to, ona držela výšku 11,xxxx vteřin". Tolik mi to připomíná moje - "To si musíš poslechnout, slyšíš, jak fantasticky tady posadil hlas, jak si s ním hraje?!? ". Taky jsem měla tyhle snahy; říkávala jsem o sobě, že jsem jak Svědek Jehovův, taky každého obracím na svou (operní) víru, ale už jsem přestala své okolí trápit. Jen občas to nevydržím, viz výše uvedené. Chápejte, o to se člověk přece musí podělit!
Milé čtení. U mne to bylo trochu jinak a přece stejně. Operu jsem milovala už od dětství, ale v dospělosti jsem na ni nějak pozapomněla. A pak se jednou, po mnoha letech, v jednom filmu objevila operní árie, kterou jsem znala, (ostatně jako většina lidí), jen jsem nevěděla, kam ji zařadit. Byla to "La ci darem la mano" a já zjišťovala, z čeho že to vlastně je. Ani mne totiž Don Giovanni předtím nijak neoslovil, proto jsem árii nepoznala. Dala jsem mu tedy znovu šanci a tentokrát to bylo jako nákaza, poslouchala jsem ho znovu a znovu a znovu, každý den, každou volnou chvíli. Od té doby už opera opět neodmyslitelně patří do mého života. A co se Verdiho týká, tak Trubadúr spolu s Rigolettem jsou mé nejoblíbenější "verdiovky". Nahrávku, o které píšete, mám a miluji, a když ji poslouchám, ocitám se někde v operním nebi. Mimochodem, podobnou barvu hlasu jako Leontine Price pro mne měly i Renata Scotto a Marina Poplavskaya.
Na počiny pana Špinara už jsem začala být alergická. Každý další rok jeho působení na postu ND se v programové nabídce víc a víc odrážel Špinarův názor na svět a Špinarovy queer problémy, až už se ve Zlaté kapličce hrály v podstatě hry jen politicky angažované anebo s queer tematikou. Dobrá, je jistě těžké žít, když člověk bojuje se svým pohlavím, gender a nevím s čím ještě, ale jsem opravdu hodně ráda, že Špinar nyní dělá hlásnou troubu svých problémů z jiného divadla.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Někoho to překvapilo? Copak sliby a plány naší vlády mají nějakou váhu?