Nechte mrtve spat.Smetana byl a zustava velikan a jak zil byla jeho soukroma zalezitost.Vzdyt v soucasne dobe nekteri ziji jeste promiskuitnim zivotem a pro narod nejsou zadni velikani.Jak se budou hodnotit v budoucnosti soucastni umelci atd.Pro nme je to velikan obrovskeho formatu na ktereho v soucasne dobe nikdo nema.Miluji jej i v zahranici a jestli byl suknickar nikoho nezajima.
Ale zajímá, když se na to podíváte z jiného úhlu, tak tyto "nedůležité informace" přitáhnou pozornost k jeho osobnosti a lidé se začnou více zajímat. Také cesta. A mimo jiné o tom už mluvil Cimrman v Českém nebi 🙂.
Komu si tady dovolujete nadávat do blbečků?
Pokud se bezcitný matky, možná ani ne Češky zastáváte, tak je to váš úsudek, ale nikomu z nás tady nebudete zrovna vy nadávat!! Určitě tohle vaše omlouvání tohoto bezcitného činu není dobrým příkladem pro ty ostatní, co to udělají po ní... :(
Jen pro upřesnění, kdyby to byla Česka, tak ji to omlouvá o něco vic?
O kvalitě soukromých škol si můžu myslet co chci, nicméně na konci musí udělat stejnou maturitu jako každý jiný na státní škole. Pak se můžeme bavit o kvalitě maturantu a myslím, že ani státní škola není zárukou kvalitního materiálu, stejně jako soukromá nemusí automaticky znamenat zaplacené vzdělání bez obsahu.
Je vidět co za odpad dělá u Regiošmejdu jak na vlacích, tak na autobusech
Ono se nic podobného ČD nestalo? Myslím, že je úplně jedno o jakou společnost se jedná, lidský faktor můžu způsobit katastrofu kdekoliv. Stejně jako komentář výše ohledně vagónů, ČD priznaly, že je používají také, tak proč zase jen hon na Vančuru?
1) je to dobre.
2) stejne maji konat i v Nemecku.
3) co na to bruselsti aktivisti? Postavi se proti Francii?
K bodu 3. Snad není proti čemu. Když přijdu žít do nějaké země musím přijmout tamní zákony, ctít kulturu, mentalitu, zvyky a pravidla dane země a být ekonomicky a společensky užitečný. V tom případě ať v míru zůstanou, v opačném případě se mi velmi líbí nekompromisní postup Francie. Otázkou je co udělají s podobnými, kteří se ve Francii narodili.
Jen taková myšlenka... umíte si představit, že byste celý svůj život měla na starost takto postiženého člověka? Až do své nebo její smrti? Jednoduché odsoudit, ale ona to musela žít. Té postižené sestry je mi líto, je to hrozné, ale chápu, že už asi na to neměla sílu. Řešením by bylo dát sestru do ústavu jedině. Ale zase třeba musela slíbit rodičům, že to nikdy neudělá. Je to prostě těžké.
Upřímná odpověď - neuměla a asi bych to ani nezvládla. A proto i kdyby slíbila rodičům, že sestru do ústavu nikdy nedá, tak existují i jiné možnosti jak psal třeba pan Pátek viz níže. Tohle jen svědčí o bezcitnosti této ženy.
"Po smrti otce to bylo to opravdu nepříjemné a podlé. Musel jsem se vyrovnat s extrémně negativní pozorností. Především ze strany bulvárních médií. Moje Lucie to také nesla velmi těžce." Zatímco Vendula s dvouletým svištěm v náruči, s mrtvou dcerkou a mrtvým manželem to nesla tak lehce, že jí to i po těch letech budeme připomínat, že jo.
Spíš mě překvapuje, ze stejnym způsobem se teď chová on vůči své nevlastní matce. Asi si nikdo nemysli, že to tam všechno bylo jak na růžovém obláčku, ale ona nic takového nevypravi, aby to on musel uvádět na pravou míru. Kdyby zemřel přirozeně nebo třeba při nehodě, tak by ji většina spíše politovala.
Rozhodně jako volitelný. Byli se experti někdy podívat jak výuka vypadá, jak ji žáci zvládají a jaký má přínos? Část dětí ma neskutečné problémy se zvladanim mateřského jazyka, prvniho a dalsi to uz je nad jejich sily, druhý cizí jazyk už v životě nepoužije, protože na učilišti druhý jazyk nemají. Do toho děti z doporučením a inkluze. Jak můžete po dítěti s minimálními výstupy chtít další jazyk? Před čtyřmi lety tyto dětí další cizí jazyk mít nemuseli, byla tu tzv. praktická angličtina například. Dnes všichni bez výjimky. Nesmysl...
Omlouvám se za chybu, děti nemusely.
V tomto článku jde vidět, jak fungují experti ve školství. V jedné části je uvedeno že většina žáků druhý cizí jazyk nechce, ale expertka je nadšená, že jej chce až 90%. Tak to bylo s inkluzí, povinným programováním a dalšími radami expertů, kteří v životě neučili.
Oni ho nechtějí, ale souhlasí s tím, že je pro život užitečný.
Tenhle stát prostě dělá blbiny - měly by se obnovit znovu speciální školy a stejně tak by to chtělo více Mateřských školek, aby děti mohly chodit tam a maminy nemusely být doma zbytečně dlouho a mohly se vrátit do práce - pak by nemuseli být asistenti, ale třeba na škole jen pár absolventů pedagogických škole bez titulu by mohli slabí žáky doučovat, ale prostě nemíchat hrušky s jablkama - tj. zdravé děti s dětmi s psychickými diagnózami.
Ale ty speciální školy pořád jsou a pořád je tam dost dětí. Ale rodiče získali možnost se rozhodnout zda tam i přes diagnózu dítě půjde nebo ne. Trápí se pak většinou všichni, krom rodičů, ti si většinou trvají na tom, že je to pro dítě nejlepší.
Jak kde, asistent je asistentem pedagoga, svého osobního asistenta dostávájí jen děti, kterým to povolí SPC, jinak asistent pedagoga je tam i pro celou třídu. A ano, nelíbí se mi, když na ZŠ dělají asistenta pedagoga třeba prodavačky, kadeřnice a nebo teda jedna holka co má maturitu byla doma s dětmi 8 let a i před tím to nebyla žádná myslitelka. Neumí si vychovat ani vlastní děti, ale udělala si kurz Asistentky pedagoga a teď jí frkli do 6.třídfy, což je docela švanda, protože tihle malí už puboši jí dávají docela zabrat. A stále trvám na tom, že děti s psychiatrickou diagnozou, kde se jejich maminky na forech chlubí tím, jaký dostaly stupeň postižení a chtějí samozřejmě kvůli příspěvkům od státu ten nejvyšší, pak frknout takovéhle dítě do klasické třídy a lituji ty děti, které tam musí chodit 🙁 Není to správné, tyhle děti mají mít specializovanou výuku a ne brzdit ostatní zdravé děti.
Ano, je to asistent pedagoga a může pomáhat i jiným dětem - slabším, které třeba nestíhají, třeba proto, že když už jeden asistent ve třídě je, poradna druhého nedá, pokud se nejedná o závažnou diagnózu. Neznám ženy, o kterých vy hovoříte, ale souhlasím, že někteří lidé na své pozice nepatří, ale opět bych to nevztahovala jen na asistenty. O inkluzi si můžeme myslet co chceme, ale pokud už tyto děti chodí do běžných škol, bez asistentů to nepůjde, protože kdyby tam nebyli tak teprve potom by opravdu začala výuka "zdravých" dětí váznout.
Na naší škole 21 tříd - učitelů i bez třídnictví na škole 26 a asistentek pedagoga 19... docela mazec 🙁 To jako každá třída potřebuje svého asistenta pedagoga? A hlavně když vidím, kdo všechno to dělá, tak jsem ráda, že děti už na ZŠ nemám - vesměs maminy, které po rodičovské nechtěly zpět do práce a dost z nich nemá ani maturitu (nechápu) Opravdu bych byla radši, kdyby na těchto pozicích byly prostě alespoň přirozeně inteligentní ženy nebo muži s alespoň pedag.minimem. Když nějaké dítě nechápe vysvětlení od učitele, tak od maminy co byla třeba 8 let doma že by to bylo lepší? Pochybuju... Školství a tudíž i vzdělanost dětí jde do zadní části těla....
Asistent není pridelovan třídě, ale dítěti. Podle diagnózy na konkrétní počet hodin. Některé dítě má třeba jen šest jiné potřebuje asistenta na cele vyučování. Asistent by měl mít maturitu plus akreditovaný kurz. Rozhodnuti zda dítě s diagnózou pro speciální školu půjde zrovna tam nebo do běžné školy je na rodičích. Pokud chtějí do běžné školy nikdo jim v tom nemůže bránit a pak přichází na řadu asistent. Úplně nechápu proč tak urážite asistenty. Ano, všichni nejsou ideální stejně jako lidé v jiných profesích, stejně jako každá matka, která se vrací z rodičovské není úplně blbá jak říkáte. To by se podle vašeho názoru nemohly matky vracet na původní pozice, protože těhotenstvím a mateřstvím úplně zhlouply?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nevěřím, že jste učitel. Když jste napsal, že existují osnovy....
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Je tolik učitelů, mladých i starých, kteří stále používají slovo osnovy, namísto RVP a ŠVP.