Vážená paní autorko, jako slohová práce dobrý, ale obsahově žádná sláva. Objevujete, co už dávno bylo objeveno. Že Jizerky zažívají boom a nejsou plné turistů? Běžte se tam podívat o víkendu, když je slušné počasí na kolo nebo v zimě, kdy začne běžkařská sezóna.. Nedotčená příroda? Všude samé apartmany, které bohužel ani nevlastní místní, a přeplněná parkoviště. Je smutné, že se Jizerky staly předměstím Prahy, ale jak mi bylo řečeno, můžeme být za to rádi, protože “jinak bychom neměli co žrát” 🫤
Děkuji za tento článek. Alenka to má v hlavě a v módě srovnané. Ne, jako ty rádoby módní guru, které, pri každém novém módním trendu, vám začnou se zdviženým prstem radit, co všechno máte vyhodit z šatníku a co naopak pořídit…
Že jak je to out, tak se nechytáte … a přitom v tom vypadáte jako strašák 😅😊
Takže na gympl vezmeme každého, nebo se spolehneme na naprosto neporovnatelné známky ze základek?
Tak známky už na ZŠ pomalu nebudou, bude jen neporovnatelné slovni hodnocení, protože každá škola si to bude “dělat” jinak a potom, holt, se bude muset na gympl vzít každý, kdo bude chtít, protože to bude “to” kritérium. ..
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Proč musí učitel pořád blábolit u tabule o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online materiály z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má totiž mnohé výhody. Například se dá zpomalovat a vracet výstup podle potřeby žáka. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat i kontextuálně, tedy najít všechny potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při klasickém frontálním výkladu, a proto se často tak málo naučí a i to málo rychle zapomene. Samozřejmě je zde i zásadní otázka důležitosti, užitečnosti a atraktivity učiva na školách. Pak se totiž může snadno stát ze školy pseudoškola s minimálním smyslem a významem jak pro žáky a studenty tak pro celou společnost. A to je velmi špatně. Kvalitní hlubokou racionalizací systému by se dalo ušetřit až 200 miliard korun ročně. V celé státní správě se dá ušetřit.👍
5 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A tohle jste psal sám nebo AI?
1 odpověď