Je mi 58 rozhodl jsem se změnit firmu a frustrován jsem nebyl ani minutu a vybíral jsem si já a to byla každá s firem co měla zájem postavena před fakt, že si na mě 2měsíce počká😎😎
Zázrak, zkuste si test -stejny životopis, stejné zkušenosti, ale připište blíže nespecifikovanou invaliditu, uvidíte, že to nebude tak snadné
Žiju s DMO a pobírám 1. st ID. P. Kalouskovi lze reálně vyčíst snížení příspěvku na péči kolem 2012 ze 2000 na 800. Což o to, dejme tomu, že se muselo šetřit. Ale k šetření se muselo říct i B.
A to mělo být - revize toho, kolik si my v té době můžeme vydělat v chráněných dílnách. Jestli jsou a jaké jsou překážky v plném začlenění na otevřený trh práce. Jestli nám do toho nehází vidle někdy neopodstatněné předsudky. Zkrátka a dobře, ověřit si, že těch dvanáct se si máme možnost vydělat a nebude nám chybět v rozpočtu na plnohodnotný život. To se nestalo. Stejně jako nějaká omluva.
Byli jen potrestáni, ale pořád nevíme za co.
No možná vás rozhodilo to oslovení a měla jste rudo před očima a nečetla jste pozorně co jsem napsal dále, tak se omlouvám. Ale zkuste mi rozporovat moji myšlenku ohledně kontaktu rodiče s učitelem během celého školního roku. Není to lepší přístup než několik vět na vysvědčení? Jinak inkluzi raději neotevirejme, protože to je něco u čeho v podání našeho školství vidím rudě.
Také se omlouvám, ano když fungují tripartitni schuzky, tak asi stačí i znamly.
Bohužel se neshodneme i v inkluzi. Pokud je dítě s běžným intelektem zavřené v nefunkcnim těle, melo by mu být umožněno dosáhnout co nejvyššího vzdělávání, protože za plat z chranenek, který je hluboko pod průměrem, se vyjit nedá a vede, to k závislosti na jiných dávkách.
Takže ještě jednou Haničko. K čemu je okecávání známky na vysvědčení? Všichni zastánci této metody opomíjejí základní fakt, že o studiu svého potomka by měli mít zájem průběžně během celého roku. Pokud to tak dělají, jsou v kontaktu s učitelem tak nejsou překvapení například trojkou na vysvědčení, protože velmi dobře vědí proč. Mají totiž ty informace. Rodiče, kteří projevují zájem o vzdělávání svého dítěte pouze dvakrát do roka mi nestojí za řeč. Takovým nějaké slovní hodnocení stejně nic neřekne. A všimněte si, že i já jsem vám slovně vysvětlil, že na gymplu učí učitelé a nikoliv profesoři a stejně to bylo k ničemu, takže vám by asi slovní hodnocení moc nepřineslo.😉
Zdenečku, mám poslední argument. Mgr. Kotal, pedagog, který (nohuželú, přeběhl svou dobu.
Milá Haničko, to co popisujete nedává důvod pro slovní hodnocení na vysvědčení. Váš příklad je dost zvláštní. Neví jak ale dosáhne správného výsledku je dílo náhody a nebude se opakovat věcně. Pokud druhá ví proč ale spočítá to špatně znamená, že výsledek práce má na háku a správně zaslouží špatnou známku protože je evidentně flákač. Řemeslník, který zná výrobní postupy, ale práci odflákne mi nesmí přes práh. A jen tak na okraj, na gymnáziu neučí profesoři ale učitelé. Mají totiž stejné vzdělání jako ti na ZŠ. Titul profesor uděluje akademie věd na vysoké škole. Titul středoškolský profesor je přežitek z první republiky. Pár profesorů jsem za svého studia zažil a byly to kapacity ve svém oboru.
Aj Haničkování. Naštěstí všechny tři jsme inženýrky.
2-3 - chápe látku, občas udělá chybu. Počtově za 3, schopnost látku předat za 1, výsledná známka za 2 proč ne s okomentováním. Profesor byl opraadu přísný a v půlce devadesátek se ještě tak nepracovala s chybou.
A proto možná ty sešity vytáhly i na táboře 😉 - to svědčí o jejich cíle vědomosti a zodpovědnosti. Co vám vypoví jedna a dva na vysvědčení o daném žákovi, pokud chybí komentář - vůbec nic.
Ono stačí slovní hodnocení mnohdy jedním slovem: Váš Pepík umí češtinu nedostatečně. A to na vysvědčení napsáno je. Proč to okecávat? To může rodič s učitelem přímo během školního roku.
Jo, milý pane vybavuji si scénu před víc jsk 25 lety.
Kamarádky, obě z gymnázia. Ročník od sebe, ale stejná látka z Matematiky. Jedna dice zadání od profesora spocitala za Jedna, ale nevěděla proč. Druhá měla 2-3, ale látce rozuměla tak, že byla schopná vysvětlit jednickarce co a jak. V tu chvíli pro mě známky přestaly dávat smysl.
Jaká známka zhodnoti chybovost, ale zároveň pochopení a schopnost předat dál
Mam ID manžela, pracuje na plny úvazek a práci vždy sehnal rychle. Tak já nevím….. Pomoc by měla být pouze ID III. a výše. Ostatní opravdu pracovat mohou.
Mohou, ale na druhou stranu, by se něla upravit povinnost vstoupit na otevřený trh práce, větší osvěta HR, dopučuji poslechnout Odkaz 1 , devedesát poslaných životopisů a žádná odpověď! Asi se se budeme muset naučit si dupnout.
Ten pocit "Mami už jdi" málokdo přizná ale jsem přesvědčen že se s ním v různé intenzitě setkalo 99% lidí které tato tragédie v rodině postihla! Nikdy bych po svých dětech nechtěl závazek "Hlavně mě nikdy nedávej do žádného důchoďáku nebo podobného ústavu". Naopak! Řeknu jim "Kdyby se mi snad tohle stalo, zařiďte mi nějakou ústavní péči a choďte mě jen navštěvovat. Přece vám takhle nezničim roky života". A argumenty že rodiče se o nás taky starali když jsme byli malí a odkázaní na jejich péči nejsou absolutně na místě. Je úplně něco jiného vychovávat a pečovat 3 roky o malé dítě když jsem mladý zdravý člověk plný sil na mateřské dovolené a starat se třeba i 10 a více let o starého člověka který ztrácí kontakt s realitou, je nebezpečný sobě i svému okolí, mně táhne na 60, mám náročné zaměstnání a sám už stárnu a mám svá fyzická či zdravotní omezení :/
Já si myslím, že by mělo být více denních, víkendových stacionářů, tedy nic natrvalo, ale zároveň pomocná ruka pečujícím.
Pletete si inkluzi se sociálním cítěním.
Inkluze by znamenala, kdyby paní Gombitová zpívala příšerně, nikdo by na ni nechodil a stát by řekl, musíme ji podpořit a proto koupíme 1000 lístků na její koncert. To by byla inkluze. Už tomu rozumíte?
Dobrá, proč to nefunguje, když tělesně postiženi hledají práci a stále na předsudky z devadesátých let? To mi hrozně vadí a systém ani ostatní to nevidí. Je přece logické zamestnavat na větší mzdy i znevýhodněné než je dělat závislejší na systému. Bohužel všichni kdo mají možnost to změnit, chyběli na nepřímé úměře.
3
Sledujících
1
Sleduje
3
Sledujících
1
Sleduje
Tak veci se musi resit podle priorit. Pokud mame par set tisic invalidu, tak se holt jejich pozadavky vyridi po te, co se vyridi pozadavky par milionu lidi co chteji stavet.
2 odpovědi
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Nebo přesvědčit pár milionů, že chtějí to co invalidi