Na fotce nevidím žádné lakýrky, ale docela bytelné polobotky. Dnešní turistické kalhoty bývají z technických materiálů a šijí se i v docela konzervativních verzích, které mohou vypadat podobně jako od obleku, sama mám takovou verzi v tmavě modré. Vypadají klasicky, odpuzují špínu i vodu a jsou rozhodně pro turistiku příjemnější než džíny nebo cokoliv bavlněného. A v košilích se taky chodilo do lesa odjakživa, kombinace trička a košile je mnohem příjemnější než mikiny.
Článek napsal idiot a prostoduchá část národa se přidala.
Současný zdravotní a důchodový systém je konstrukt počátku dvacátého století, vzniklý původně pro řešení kritických životních situací nízkopříjmových lidí, s dramatickým rozjezdem na ekonomické konjunktuře po druhé světové válce, ale to co se z původního záměru (aby bylo na jídlo a bydlení pár let před smrtí, či doktor při ohrožení života) vyvinulo, je vzhledem k současným nárokům v podstatě neudržitelné, naše děti to ufinancovat nezvládnou, to by jim z výplaty moc nezbylo. Toto letadlo brzy spadne, bez ohledu na to, kdo bude u vlády.
Zcela neadekvátní bombastický titulek. Ty podmínky výpovědi tam byly od začátku. Vyvoláváte hysterii, která může jednodušší lidi vést k neadekvátní akci, jako třeba co nejrychleji úspory vybrat. Protože spousta lidí čte jen titulek a pár vět, k té nejdůležitější informaci, že když nebudou dělat nic, tak o nic již uložených peněz nepřijdou, se jaksi nedostane.
Jsme součástí Evropy, je v našem zájmu, aby migrační pakt byl funkční. Ale to by to naši zástupci v Radě EU i EP museli odpracovat. Umět lobovat, najít stejně smýšlející partnery, přesvědčit ty ostatní, argumentovat, nacházet řešení. Hlavní práce se musí uskutečnit mnohem dříve než se hlasuje. V zákulisí. A hlavně umět jazyky, aspoň anglicky a francouzsky. Pak můžeme mít migrační pakt, který bude podporovat bezpečnou Evropu, pod který se můžeme podepsat ... A i když je nyní hotovo, vůbec to neznamená, že se nemůže změnit.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Problém je, že spousta řidičů se s blinkrem moc neobtěžuje, nebo ho spustí, až když zahájí odbočovací manévr.
Ještě častější to je při souběžné jízdě, kdy řidič potřebuje změnit pruh, zpomalí v rychlém pruhu a čeká na díru, blinkr dá až když začne kroutit volantem.
1 odpověď