Samoobslužné pokladny sem tam využiju, ale vzhledem k tomu, že celkem pravidelně je nějaký problém nebo tam stejně musím čekat na prodavačku, začínám zase víc chodit k té klasické. Naposledy velký nákup, aby při placení kartou nastal problém, což se obsluhy prý občas stane a celý nákup jsem musela markovat znovu na jiné pokladně. Zas jako na brigádě tam nejsem. A přímo do toho nutit zákazníky je drzost.
Aneb když jsou ústa rychlejší než myšlenka. Na spokojenosti zákazníků to nepřidalo a lidé, kteří zřejmě ani netušili, se díky tomu dozvěděli o dlouhých čekacích dobách na vyhotovení objednávek, té záležitosti s DPH a k tomu že zakladatel firmy byl nějakým způsobem odejit a s jeho jménem de facto už firma moc společného nemá. Napíše o hrozící katastrofě, druhý den to bere zpět a najednou můžou za vše média. 😁
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Směšný článek, realitky musí být zoufalé, pokud si platí takové lobby... Jediné, co může být komplikací je čas, který je potřeba k prohlídkám nemovitosti, ale i ty se dají se zájemcem domluvit, vše ostatní si prodávající zvládne zařídit sám. Stačí advokát, kvalitní fotky zvládne už skoro každý telefon, inzerovat se dá i tam, kde běžně inzerují realitky za pár korun, když ne zdarma. Nezřídka realiťáka dělá studentík s nulovou praxí a znalostmi. Pro klid duše si u domu prodávající může nechat zpracovat posouzení stavu domu s kulatým razítkem, aby měl jistotu, že na nemovitosti nejsou skryté vady. Spousta možností a ve finále spousta ušetřených peněz.
2 odpovědi