Klidně ať je máslo dražší než kaviár, alespoň si tu jednu kostku co spotřebuji za 14 dní více vychutnám.
No a důchodci si holt pořídí levnější sadu hrnců, než za cenu nové Oktávky tak jen za cenu Fabie.
A navíc u bankomatů na kryptoměny už nebudou vytvářet takové fronty.
Holt nezbývá než vám vzdát hold, jak jste ty důchodce vyhmátl
Nějakou dobu zpět jsem si koupila máslové sušenky, které jsem už dlouho neměla,a kdysi jsem je milovala. Byla jsem hodně zklamaná, protože i když vydržím hodně, tak to se fakt nedalo jíst. Podle chuti tam dali místo másla palmový olej. Nikdy jídlo nevyhazuji, tak jsem těmi sušenkami nakrmila kachny u řeky. Těm to bylo tak nějak jedno.
U nás skončily polomáčené v koši
Já milovala karamelky. Bylo jich několik druhů, nejlepší byly ty s kousky oříšků. A pak Atlasky. Cucavé bonbóny. Nepamatuji si, jestli byly tak dobré, ale vypadaly krásně. A ze sušenek Princesky a Romance. Ty jsem pak po letech viděla prodávat v jednom obchodě, tak jsem si je z nostalgie koupila. Bylo to něco úplně jiného, už to nechutnalo jako ty původní.
Mám s Princeskami stejnou zkušenost, jen jsem byla na váhách, jestli si ve stáří bývalou chuť neidealizuju. takže už díky vám vím, že ne. Připomněla bych ještě ledovky, náplň skvělá.
Čína už poslala několik nákladních vlaků do Německa, cesta trvala cca 14 dnů.
Zároveň zjistili, že není dostatečná propustnost tratí. Našemu území se vyhli.
Proč? Kolik peněz nám uteče, když nás budou obcházet?
A co zelení? Není železniční doprava ekologičtější, než lodní? O kolik kamionů ubude, když se zboží bude přepravovat po železnici do nejbližší vhodné stanice?
Také si to myslím. Nákladní vlaky nevidět, kamionů nepočítaně - a pod okny.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nejen v Praze.