Dost dětí ani před Covidem nejezdilo na hory na lyžařský výcvik, protože na to rodiče neměli dost financí. Ono zaplatit za jedno dítě minimálně 5 000 Kč za ubytování a dále výbava včetně oblečení je pro dost lidí nereálné.
Na lyžák se dá jet i za 3500,- se vším všudy. A je mi to líto . Už aby bylo vše v normálu, nemůžeme být přece pořád zavření ....to už není normální .
Dobrý večer, souhlasím s Vámi. Dcera je ve čtvrté třídě, má maximálně 2 hodiny online a potom jen zadání. v pátek se už asi učitelům moc nechce tak to mívají jen jednu online hodinu. Zadání s ní samozřejmě musím projít, aby případně nic nezapomněla. myslím, že se učitelé (někteří) moc ,,nepředřou,,. U kolegyně dcera jen o ročník výš mívá třeba tři hodiny online a pak různé testy také třeba online. Tam si s tím asi dají pedagogové větší práci. Kde škola dobře fungovala prezenčně tak myslím funguje i distančně. Pokud většina dětí ze ZŠ jde na gymnázia a jiné maturitní obory svědčí to o tom, že je učitelé něčemu naučili. Kde i jedničkáři (zrovna se to týká naší školy) mají pochybnosti, že by mohli studovat na gymnáziu, svědčí to o tom, že od učitelů nemají žádnou podporu. Starší dcery spolužačka chtěla loni na víceleté gymnázium. Nejlepší žačka samé jedničky opravdu se výborně učila. Asi tři měsíce před přijímačkami chodila na doučování z AJ, aby se vůbec na školu dostala. Bohužel jsem momentálně v situaci, že nemám možnost poslat děti do jiné školy, ale kdyby loni nepřišla,,corona,, už by asi byly jinde.
Každá škola to má nastavené jinak , stěžujte si ve škole u ředitele a ne tady ...
Vážený pane, jistě můžete mít v některých případech pravdu, ale s váhou 30 let praxe ve školství Vás mohu ujistit, že inkluze je pro mnoho dětí přínosem. Nejsou odsunutí jako za totality do ústraní a většina se s podporou chytí. A i ostatní děti se naučí pomáhat druhým a později budou třeba pomáhat i starým rodičům a nenechají je zabíjet v LDN. Ti žáci s největšími problémy jsou i dnes umístěni ve speciálních školách.
A lidská práva by neměla být nikým dehonestována. Dnes budeme upírat práva postiženým dětem a zítra komukoli jinému. Už jsme to za komunistů zažili.
V něčem máte pravdu, ale není to tak růžové a někdy je to na mašli !Představte si spojenou třídu 2. a 4. 24 žáků celkem . U druháka je asistentka, u čtvrtáka také . Chlapec si ráno lehne pod lavici , celý den tam leží, nikdo s ním nehne a do toho štěká , ale do speciální školy nejde - rodiče si to nepřejí. A co těch ostatních 23 dětí? Ze začátku se smějí , někdo si zaštěká s ním , pak je to ruší, jsou naštvaní , agresivní a celá hodina je v ......To je ta INKLUZE , v čem je to přínos ?
Česká odborná společnost pro inkluzivní vzdělávání (ČOSIV), vzdělávací společnosti EDUin, spolku Pedagogická komora, Rady Asociace pracovníků pedagogicko-psychologických poraden - to máme zainteresovaných.🙂
Ano , přesně , chytrák vedle chytráka ! Ve školách se nikdo z nich nikdy neobjevil, ale radit a doporučovat umí . Do kamenolomu s nimi ...
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
To je jeden velký bordel v téhle malé zemi ...dá se stím vůbec neco dělat ? Chce se mi z toho zvracet ...
1 odpověď